פרק 8 - כנות

6.7K 387 54
                                    

"את מתחמקת ממני," הוא נעץ בי מבט רציני, נקי משעשוע והרגשתי כמו שבויה, חיפשתי רק לברוח ממנו, אך ללא יכולת. הוא שלט בי, העיניים שלו כאילו ששיתקו את הגוף שלי והדביקו אותי והעבירו זרמים אין סופיים בעמוד השדרה שלי.

"אני לא מתחמקת, ג'יאן." הוא הביט עלי במבט שהיה צמא לתשובה ממני. כאילו וזה היה חשוב לו דעתי. ניסיתי להרכיב מילים עדינות ולא מצאתי אף דרך לומר זאת בעדינות. הכנות והאמת לרוב לא היו נעימים ולהגיד את מה שאני מרגישה לגבר כמו ג'יאן לוקה, זה כמו לקפוץ מצוק גבוה.

"אני שונא שקרים, ג'ואנה." הוא הבהיר לי בטון רווי בזעם והבנתי שהתחלתי להעיר את המפלצת. גמעתי את רוקי וניסיתי לסדר מחשבה מחשבה, מילה במילה ולבנות את הסדר שלהן בראש. הזעם שלו הצליח להשתיק אותי.

"תגידי לי מה מרתיע אותך. למה לא תצאי עם מישהו כמוני?אני אקבל כל תשובה. תפסיקי לסבך את עצמך ולפחד ממני. אני בחיים לא אפגע בך." הרמתי את המבט שלי אל עיניו שנצצו בשחור כהה מהפנט. לסתותיו היו הדוקות ונשימותיו היו כבדות במקצת. הצתתי סיגריה ונשפתי את העשן בנשיפה ארוכה, שנשמעה כמו אנחה. עיניו זלגו לעבר שפתיי, שוב בחן אותן ונדמה שהתענג עליהן, הוא נדרך.

"כי אתה קצת מאבד את עצמך כשאני מעשנת, מה יקרה אם תאבד שליטה?אם נהיה ביחד?אני חוששת מהאופי שלך." הוא חייך חיוך כובש וכל תשומת ליבי זלג אליו. אל החיוך הקסום שלו.

"אם נהיה ביחד, אז אני אנשק אותך בלי הפסקה, אטעם אותך, את כולך ואעריך כל רגע שלי איתך. אני לעולם לא אמרתי שאני חף מפשע. אני אומנם בן אדם רע, חסר שליטה, עצבני, אבל את הנשים שלי אני מכבד. אני לא פוגע בנשים שלי." בדבריו הוא רק הפך הכל לקשה יותר ומזעזע יותר.
איך אתמודד עם כל החבילה הזאת?איך אתמודד עם חיי פשע שלו?חשבתי לעצמי ונדמה שהסתבכתי מאוד. כי הראש שלי היה מפוצץ בקול שלי שמתחבט בלי סוף. העובדה שאני ישבתי ברכבו, סיכנה אותי מאוד. אז בתור בת הזוג שלו, האמנתי שהסכנה היא כפולה. פחדתי מהחיים שלו. המון לבטח הוציאו חוזה על הראש שלו. מה אם יחליטו לחטוף אותי עבור הראש שלו?המחשבה הזאת גרמה לי לרעוד במקצת.

"אוקיי, רצית כנות אז אהיה כנה איתך." אמרתי לו והבטתי בעיניו שהיו מלאות ציפייה לתשובה שלי.

"אני לא רוצה רק כי אתה פושע, אני לא יכולה להתמודד עם החיים שלך. זה גדול עליי." שפכתי את שעל לבי בפני ג'יאן והבעתו האפילה. הוא נראה קר במקצת, כועס.

"אתה כועס עלי? "

"לא, אני כועס על עצמי." הוא אמר ולא הבנתי מדוע.

"על עצמך?"

"כן. אבל זה כבר התסביך שלי. גם מבאס אותי לראות אותך רועדת מפחד כי אולי מישהו יחליט לרוקן על הרכב מחסנית. אני יודע מה עובר לך בראש, פרח. אני יודע הכל וזה מרתיח לי את הדם שאני גורם לך להרגיש לא בטוחה בנוכחות שלי. תראי, אני לא גבר כזה שינצל את הכוח שלו. את לא רוצה, הכל טוב. אני רק יכול להבטיח לך שאגן עליך מכל עבר. אם תהיי שלי, את תהיי מוגנת יותר מהחיים שלי. אני מגן על מה ששייך לי ועל מי שאני אוהב. את לא חייבת להביא לי תשובה עכשיו. את יכולה לחשוב על זה לעומק ולהחזיר לי תשובה." הוא אמר והכניס אותי למצב כל כך מסובך. הרגשתי בתוך מבוך אין סופי ופחדתי. פחדתי מהכל, אך יותר כי רציתי להסכים ולהיות שלו. משהו בו פשוט קרא לי. הוא פשוט היה גבר כל כך חם ועדין כלפיי שזה הצליח לבלבל אותי. המילים האלה, ההגנה שהבטיח לי... הבטחתי לעצמי שיותר לא אשבר בגלל כמה מילים יפות ואז הוא הגיע, עם המילים, היופי והג'נטלמניות שלא ראיתי באף גבר והרגשתי סלט של רגשות.

התמכרות מסוכנתWhere stories live. Discover now