ג'ואנה:
ישבתי על מיטתו וצפיתי בג'יאן מחליף את בגדיו לבגדים נוחים יותר, מכנס פוטר אפור וחולצה בצבע לבן פשוטה שישבה על הגוף שלו באופן מושלם. פניו היפות היו דרוכות והבעתו הייתה מעורערת. ידעתי שזה בגלל המשפט שדריו אמר לו באיטלקית, לא הבנתי מילה, אך ידעתי שזה משפט קשה והייתה לי תחושה שזה קשור אלי, אך לא רציתי להתערב. ניסיתי שלא לעלות את הנושא ולנסות להרגיע אותו. הוא התיישב על ידי וליטף אותי במבטו. הוא היה מלא ברגש והכלה. משהו שלא ציפיתי ממישהו כמו ג'יאן שעיסוקיו הם הכל חוץ מרגש. אומנם לא הכרתי אותו, ידעתי שיהיו התפרצויות זעם, ידעתי שלבן אדם כמוהו יש גבולות איפוק מסויימים ושאם אמתח אותם, זה לא יהיה נעים בכלל.
"על מה את חושבת?"
"עליך." הוא חייך חיוך קטן ומשהו מחק אותו. כאילו מישהו לחש לו משהו באוזן שהוא לא אהב לשמוע. הוא לאט הסיט את המבט ממני ועיניו הביטו על נקודה אקראית על הריצפה ולסתותיו התהדקו ומשהו בו שוב התערער.
"אני יודע שאת חושבת על מה שקרה למטה עם דריו. אני מבטיח לספק לך הסברים, אבל בזמן הנכון, בסדר?אני צריך לחשוב מה לעשות, כי...בזמן שלי. טוב?" הוא שאל ובלית ברירה הנהנתי בהסכמה שאחכה כמה שצריך, למרות שהכרתי את עצמי, ידעתי שרוב הסיכויים שאשאל שאלות בזמן שהוא לא יאהב. גם לי היו יכולות איפוק גבוליים בדברים מסויימים.
"תודה פרח, אני מעריך את זה." חייכתי חיוך קטן שירגיע אותו, כי הוא היה כל כך בתוך כל הסיטואציה הזו ורציתי להשרות עליו רוגע, הלחץ רק העיר את המפלצת שלו ולא רציתי שום מפלצת בנוכחותי.
"עכשיו אני הולך להכין לך ארוחת ערב כי בטח לא אכלת כלום. את מרזה לי מיום ליום ואני אוהב בשר לתפוס בו." הוא קבע וקם מהמיטה, הושיט לי יד.
"אני לא רזיתי!" אמרתי ובחנתי את הגוף שלי בזמן שקמתי מהמיטה וזה גרם לו לצחקק.
"את כן, אני שם לב לדברים שאני אוהב ונמשך, עכשיו בואי איתי." הוא משך אותי מהחדר אל המטבח. הוא חתך בצל במיומנות, בלי להזיל אף דמעה ואני הייתי כל כך רגישה לבצלים שזלגו מספר דמעות מעיניי. ישבתי על השיש, על ידו אולי בגלל זה.
"מה היית מבשל לאקסית שלך?" שאלתי בסקרנות.
"כלום." הוא אמר ופערתי את עיניי בהפתעה. חשבתי שלכל בחורה שהוא יצא איתה הוא היה מבשל עבורה ארוחות וזה גרם ללב שלי להלום בתוכי בטירוף. זה החמיא לי מאוד וגרם ללב שלי כמעט להתפוצץ. הוא פשוט ידע איך לכבוש אותי ורציתי לדעת במה הייתי מיוחדת בעיניו.
"את בשבילי מיוחדת יותר מכל בחורה שהכרתי."
"אבל אהבת אותה, את האקסית שלך, לא?" הוא צחקק קלות והנהן.
"אין קשר לזה. היא לא העירה בי שום רצון לספק לה את הצרכים. להפתיע אותה. היא הייתה בחורה פשוטה, יפה, אבל פשוטה והיו רגשות אבל...את מיוחדת בעיניי. זה ההבדל." הסמקתי מדבריו ונשכתי את שפתי התחתונה בחיוך קטן וזה גרם לו לדקור את הקרש חיתוך ולהעמיד את הסכין עליה בזמן שידו אחזה בו בחוזקה ומשהו בכוחניות שלו הצית בי אפלה תאוותנית בגוף. הנשימות שלי לא היו יציבות, רעדתי מהמבט הזה שהיה נעוץ בתוך עיניי. היהלומים השחורים שלו היפנטו אותי אליו, הייתי כל כך שקופה מולו . הוא הניח לסכין, נעמד מולי, נתחב בין רגליי ותפס בפניי, לא בעדינות ולא בכוחניות. הרגשתי איך הלב שלי עשה את דרכו אל הקרקעית. הקירבה בינינו ריגשה אותי ואת כל הגוף שלי.
YOU ARE READING
התמכרות מסוכנת
Ficción Generalעיניים שחורות, שפתיים מזמינות, מבט חודר, צלקת על הלחי, סקס אפיל, הליכה אדישה, קעקועים. התמכרתי, גם אחרי הידיעה שהינך פושע מסוכן, מכונת הריסה מתקתקת שכל רגע עלולה להתפוצץ לי בפנים. התמכרתי, גם אחרי הידיעה שאתה רוצח חסר רחמים.