Începuturile Ei

1.2K 59 0
                                    

În urmă cu 4 ani

Se spune că în viață toate își au rostul și că nimic nu se întâmplă fără un scop , dar când nu mai ai nimic oare poți să îți găsești scopul existenței ?

Zăpada se așternuse peste pădure făcând-o cel mai frumos ținut înghețat . Cu fiecare pas făcut puteai auzi ninsoarea scârțâind sub picioarele tale . Priveliștea era atât de liniștita că era aproape magică , însă ceva nu se simțea bine.

În întunecata adâncime a pădurii de omăt , unde nici un om nu cuteza sa pășească , se ascundea un secret pecetluit de mii de ani .Niște ființe magice își duceau veacul , Licantropi . Ei sunt poate cele mai misterioase creaturi ale nopții . Ființele acestea dea dreptul fascinante nu sunt doar lupii obișnuiți , sunt jumătate umane și jumătate bestii , find oameni dar având abilitatea de a se transforma în lupi la momentul dorit și obținând o forță supranaturală.

Opal ducea o viață normală pentru un licantrop . În haită deținea postul de omega ,însă nu îi păsa , toate până în ziua în care toate sau dus . Se înoptase peste ținutul haitei Midnight Sky , luna veghea de pe cer împreună cu stelele trimițându-le locuitorilor securitate , însa ce nu știau era ca în câteva clipe aveau să inchidă ochii pe vecie .

În doar câteva ore de la adormirea tuturor , Rogues au atacat teritoriul omorând fiecare luptător ce le stătea în calea din casa lui Alpha. Peste tot se puteau auzi urletele de disperare ale lupilor .Opal se trezise de la zgomotul puternic înjurând-ui în mintea ei pe făptași , însa când se uita pe geam pielea i se făcu de găină . Fugi repede afară din casă și se transformă alergând spre casa Alpha-ului. Fata ca toți ceilalți era loiala conducătorului și punea viața lui mai presus ca a ei negândinduse la cei numai 15 ani ai ei . Când ajunse zării ușa ruptă din țâțâni și flăcările ce cuprinseseră clădirea .

- ALPHA ? LUNA ? strigă fata din toți plămânii începând să caute prin fiecare colț al casei

Când ajunse la etajul de sus zări corpurile carbonizate ale Conducătorului ți ale sufletului sau pereche , oh nu am ajuns prea tarziu !Nu se poate ! De ce ? Ei erau tot ce mai aveam iar acum s-au dus... oh haide Opal nu ai timp de lacrimi.. Oare tânărul Alpha a supraviețuit ?, începu să caute și mai mult văzând în oroarea ei și corpul Beta-ului picat . Când și-a îndrumat privirea în sus la zărit pe tânărul Alpha ce se lupta cu 2 Rogue și a fugit sa îl ajute . Fata sa aruncat pe spatele unuia și ia înfipt ghiarele în gât rupând-ui capul de pe umeri în timp ce tânărul Alpha îl despică pe celălalt în două , când s-au asigurat că sunt morți au ieșit să îi ajute pe restul luptătorilor în eliminarea tuturor intrușilor .

În afara clădirii înflăcărate se aflau luptătorii haitei , ce încercau sa doboare intrușii . Opal și tânărul Alpha nu au mai stat pe gânduri și s-au aruncat de îndată în bătălie luptând cot la cot . Unul dintre oponenți ,în timp ce Opal sfâșia cu ghiarele gâtul unui Rogue , la atacat pe Alpha din spate sfâșiindui spatele dea dreptul , acela lasand un raget feroce . Fata auzindul , ia sarit in ajutor infigandusi coltii in capul Rogue-ului , desprinzândul complet de pe umeri . După ce sa asigurat că si ultimul intrus e la pământ , a alergat înapoi la Alpha .

- Ajutor ! Tânărul Alpha e rănit .

După spusele copilei luptătorii au venit în grabă , carand baiatul pana la doctorul haitei. Fata ii urmarea la pas din spate , ingrijorata de starea fizica a baiatului. In jur cat zareai cu ochii se observau trupuri neinsufletite ale intrusilor , si eroilor cazuti in lupta alcatuid un peisaj despris parca din iad .

Odata ajunsi , doctorul fara a pune intrebarii ia tratat pe toti si pus sub observatie pe Alpha. Desi nu avea motiv , lui Opal nici nu ii statea gandul de a pleca de lanca tanarul aflat in suferinta , pe de alata parte acum se aflau ambi in aceasi situatie , orfani . chiar daca ea se obisnuise cu gandul acesta de la o varsta frageda.

Baiatul isi desprinse incet ochii si se uita inprejur . Spera ca toate sa fi fost un cosmar , insa iata ca realitatea loveste din nou . Trebuia sa fie tare , nu doar pentru el insusi , dar acum trebuia sa aiba grija de toata haita . Si printre ganduri i se ivi chipul fetei ce ii salvase viata de doua ori in aceasi zii , a plecat .... as fi vrut sa ii vorbesc ... se gandi el . Desi era ciudat se simtea ranit de faptul ca ea nu era cu el . In timp ce se uita pe tavan gandinduse la o cale de a o gasi pe fata din nou usa camerei sa deschis pe ea intrind o figura feminina . Ea e ! Nu a plecat , nu imi vine sa cred isi spunea in minte el . Cu cat mai mult se apropia cu atat mai mult o privea , avea hainele rupte , pline de sange , parul ciufulit , era plina de sgaraieturi si rani , cu o privire misterioasa ce te facea sa vrezi sa ii afli povestea , si totusi in starea in care era nu plecase de langa el . Se aseza pe scaunul din dreapta patului si se juca cu degetele privind catre ele .

- Mai salvat !...eu....îți mulțumesc....îți datorez viata ! îi mărturisi el privind-o

- ..a..eu..nu..nu ar trebui sa îmi mulumesti ! E de datoria mea sa te apar ..ă...A-Alpha .îi replica ea sfioasa .

- Nu ! Te rog , privește-mă ...am... poți să îmi spui Dante . Cum te numești ?

- Sunt Opal .. a spus ea privind-ul în ochii ,avea ochii frumoși trebuia sa recunoască , era un auriu ce te făcea sa te pierzi , și privirea lui blândă pe chipul ei o făcea să se mire.

- Opal ..spuse mai mult pentru el ,vreau ca tu sa devii Beta-ul haitei !

Fata îl privi cu ochii cât cepele . Nici nu visase la asa ceva , titlul de Beta era cea mai mare onoare , îi era frica însa ...nu de el dar de haita și de ce vor crede . Dante o privea cu interes , și putea citii în ochii ei mari că își dă o luptă cu ea însăși . Nici lui nu îi veni să creadă ce tocmai scosese pe gură . Era ceva ciudat ce îl făcea să aibă încredere în fata din fața lui . Pe lângă o luptătoare excelentă ea dăduse dovadă de curaj , înfruntând neînfricată moartea !

- Nu te gândii , doar acceptă ! Ești uimitoare , toți o să spună asta , fără tine cine știe ce s-ar fi întâmplat ! Însă un lucru știu , că nici nu vreau să aflu !o luă de mână și o privea parcă rugând-o . Fața fetei prinsese o culoare rozalie , nu doar de la privirea intensa sau contactul fizic dar din cauza complimentelor .

- Accept ! Sunt onorată , te rog sa nu crezi contrariu .

- Câți ani ai ? o intrebă el din nou

- 15 , dacă îmi permiți să întreb ..ă... tu ?

- Gata cu formalitățile te rog , suntem la același nivel , îi mărturisii zâmbind larg . Eu 16 .

Și așa au petrecut cei doi orele , vorbind și aflând mai multe unul despre altul și cu trecerea timpului Opal a avut grija de haita până ce Dante sa însănătoșit . Toți o admirau pe fată pentru curajul ei dar și pentru abilitatea de a repune haita pe picioare în mai puțin de o lună astfel când Alpha Dante a anunțat-o pe fată în postul de Beta nimeni nu se mira . 



BetaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum