Înainte de a începe aș vrea să îmi cer mii de.scuze ca nu am mai postat de mult insa nu am.avut timp . Dar dacă totusi mai sunteti interesati , da o să continui carte si o sa incerc sa postez cat de.des pot .De asemenea daca gasiti erori gramaticale in carte simțitiva liberi sa ma corectati pentru ca mă ajuta sa îmbunătățeasc cartea 😎
Va multumesc nespus de mult pentru asteptare ❤ .Până data viitoare va pup 😚Jefferson P.O.V
Conducând către haită inima îmi bătea ca nebuna . Ceva nu e in regula ...mă ...mă doare . Ma simt ciudat ..ce e in neregulă cu mine ? Poate e durerea amintirilor neplacute ce am asociat cu teritoriul lor , amintirea surori mele încă mă mai bântuie s-au pote e dezamăgire...
Nu a venit ,a promis ca va veni ...am asteptat-o am stat cel puțin o oră în același loc nerăbdător să o mai văd măcar o data însă nu a venit .
Când Lawliet mi-a spus că trebuia să mă întorc si sa ma pregătesc de plecare nu vroiam nici in ruptul capului să mă clintesc din loc , bietul meu prieten a fost nevoit să cheme ajutoare și să mă care pe sus înapoi în haită .Cu cât mai mult mă îndepărtăm de loc cu atât mai mult regretam plecarea mea de acolo .. Dacă mă așteaptă acum ? Poate crede că nu vreau s-o întâlnesc ...dar.... dacă nu vroia sa mă întâlnesca ? Ultimul gând îmi face inima să se cutremure . Dacă nu mă vrea-
-Alpha am ajuns ,îmi spune Lawliet scoțându mă din gânduri
-Spunele soldaților să nu miște un deget cât timp discutăm cu Dante ,nu vrem sa părem suspicioși
Din monumentul în care am pășit pe teritoriul lor am simțit ceva la care nu mă așteptam . E aici .
Mirosul ei divin e împrăștiat peste tot . Am găsit-o . La naiba...asta înseamnă că e una dintre ei . Una dintre monstri care mi-au ucis sora ..iar eu..am jurat să ma răzbun pe toți .Am jurat să le rad haita de pe fața pământului fără excepții si mai ales fara milă .
Nu pot face excepții ,dar totuși nu aș putea dormi noaptea cu gândul că am omorât-o . Din momentul în care am pus ochii pe ea nu m-am mai putut gândi la altceva . Nu pot să o omor ...nu o să o omor .Cu fiecare pas pe pare îl făceam către biroul lui Dante inima îmi încetinea mai mult . Pentru un anumit motiv simt o tensiune inexplicabilă în aer , și asta în afară de ura mea către Alpha de la sine .
La niște metri distanță de birou am început să îi simt mirosul iar și mai puternic ca înainte , pare a veni chiar din camera în care ne îndreptam .
Dintr-odată încep să aud niste zgomote ciudate din camera de la capătul holului . O izbitura urmată de câteva gemete ...ce se întâmplă acolo ? Pentru binele lui sper să nu fie frumoasa mea cea pe care o tot izbește de pereți . De asta să fi avut cicatricele alea pe fața ei delicată ? S-ar putea să o bată. Gândul mă făce să văd roșu în fața ochilor și sa mă arunc practic către ușă .
Cu o lovitura puternică în ușă o dobor la pământ cu ușurință pregătit să sar la gâtul Alphaului si să îmi salvez frumoasa însă în clipa în care arunc o privire la ce se întâmplă în camera realizez ca de fapt ..frumoasa mea nu avea nevoie de ajutor cel putin nu de la mine .Inima îmi stă în loc iar timpul parca se oprește si el la scena care mi se desfășoară in fata ochilor . Ea lipită de perete iar el poziționat între genunchi ei goi atingând părți ce doar eu ar trebui sa ating . Chiar dacă scena îmi provoacă greață și mă înnebunește mintea mea perversă nu poate să nu o absoarbă din priviri .
Revino ți dracului și dăi omor viermelui .
Asta am și făcut . Într-o fracțiune de secundă m-am repezit la gâtul lui . Cu o mână l-am tras de pe ea si l-am lipit de perete lovindul în mod repetat . Făț frumos nu parea să înțeleagă încă ce se petrece pentru ca nu se apăra si nici nu dădea semne de a voii să o facă . Ce dracului e în neregulă cu idiotul ăsta ?
-Jefferson te implor nu îl răni , o voce suavă mă scoase din tranșa
Deci asta încearcă să facă viermele ,vrea să facă pe victima în fața ei și să îi câștige mila . Doar pentru asta o să îl învăț eu ce inseamna victimă .
"Jefferson ce dracu faci , planul nu era să îi sari la gât cu prima ocazie pe care o prinzi , o sa distrugi totul idiotule "
Lawliet încerca să ma aducă cu picioarele pe pământ însă se parea ca corpul meu avea alte planuri .-Jefferson , Jefferson oprește te a fost vina mea , daca vrei să îți verşi nervii pe cineva lovește mă pe mine însă te implor lasăl pe Dante îm pace , îmi striga ea in plânsete
- Dacă as fii in locul tău frumoaso, as avea grija cu pe care îl folosesc . Nimic nu mă dezgustă mai mult decât tradarea și lipsa de respect iar tu ai reușit să la le faci pe ambele azi .
Mă răstii eu înapoi lăsândul pe idiotul din fata mea sa pice pe podea doar ca să încep să îl lovesc cu picioarele . Dintr-odată am simțit două corpuri pe mine ,unul părea ca încerca sa ma oprească iar celălalt mă îmbrățișa . Aruncând o privire în spatele meu l-am găsit pe Lawliet ce incerca din răsputeri să ma îndepărteze de langa Dante si o pereche mare debochii căprui plini de lacrimi ce mă rugau să mă opresc și să nu îi pun capăt vieții viermelui .
-Alpha nu știi ce te-a apucat însă trebuie să te oprești , suntem pe teritoriu străin și nu putem risca să ne facem dusmani .
Lawliet avea dreptate ,nu pot să stric planul încă, doar pentru o nebunie, însă fiecare secunda în care o ascultam plângând ca să mă opresc durea si mai tare ...ei îi pasa de viermele din fata mea ... asta era ceva ce mă făcea să vreau să dau cu el de toți pereții ... Cu bluza uda de la lacrimile ei , mândria călcată in picioare și inima rănită din cauza tradarii i-am zbicit pe amândoi de pe mine și m-an îndreptat cu pași lenții spre ușă .
- O să îți dau zece minute la dispoziție să îți iei adio de la vierme iar după îți interzic sa mai vorbești cu el însă să nu crezi că o să vă las singurii , Lawliet va rămâne cu voi până la sfârșitul minutelor iar apoi te va escorta în cameră la mine . Avem multe de discutat nu crezi si tu , Luna ?
După ultimul cuvânt ieșit din gura mea Lawliet a incercat să ma contacteze prin link însă l-am blocat .
-Beta , execută ordinele iar apoi esti liber .
Așa am parasit camera și împreună cu mine si lacrimile ce cu greu țineam sa nu fuga au început să se prelingă pe obraji mei . Nu pot sa o omor si nici nu vreau însă ea ma omorât deja pe mine .
CITEȘTI
Beta
Hombres Lobo- Doamne iubito nu ai idee ce greu mi-a fost să stiu ca dormi în același pat cu mine și să nu îți fac nimic .. nu ai idee cate dușuri reci am făcut din cauza ta ...la dracu cu abținerea .... Opal , te vreau - Poți să îmi faci ce vrei Dante ...pentr...