Dante P.O.V
Azi se împlinesc 4 ani de la moartea părinților mei , se pare însă că încă nu am aflat cine a plănuit atacul în potriva noastră în acea noapte .În toți acești ani am lucrat din greu pentru a ajunge un conducător demn de haita tatălui meu . Chiar dacă unii mă văd puternic cu toții avem momentele noastre de slăbiciune . Din acea noapte continui să mă învinuiesc- ba nu , e vina mea . Poate dacă aș fi fost mai antrenat ...poate.... ah revinoți !! Termină cu hârțogăraia și dute la antrenament .
- Dante , mișcați fundul la antrenamente , nu tragi chiulul în tura mea !
O aud pe Opal stigândumă . Opal...cât sa maturizat!Fata-nu! Femeia asta a fost mereu lângă mine , ajutându-ma să trec prin toate . Am privit-o crescând și odată cu ea și puterea ce o poartă . Încă sunt mândru că am un Beta ca ea . Însă...de ceva timp ..ah ..parcă am alți ochii pentru ea. Din ziua în care ma salvat am fost de nedezlipit ,dar acum mă simt....ciudat . Mă tem că m-am atașat atât de mult de ea încât am desvoltat sentimente , cea ce nu e bine ! Ea , la fel ca mine , are un suflet pereche iar in dezamăgirea mea am aflat cu un an în urmă că nu sunt eu . Problema este că nu pot sa mi-o scot din cap , si nu sunt sigur că si ea mă vede le fel . Aud pași apropiinduse de ușă biroului meu , după care văd o furioasă Opal ce ma privește încruntat .
- Dante Anderson , mai bine ti-ai căra fundul pe teren ! Dacă ești Alpha nu înseamnă că poți să lipsești de la antrenamente ! îmi spune încearcă să nu se rupă un zâmbet .
Nu puteam să o iau în serios , mai ales când mă strigă după numele meu întreg .Când îmi aruncă o a doua privire fața ei se îmblânzi și mă privea cu ochi mari si tristi apropiinduse se mine.
-Din nou ?Ai stat toată noaptea nu ? Nu te înțeleg , a trecut atâta tim- patru ani , Dante ! Nu o să îi găsim. Credemă nici pentru mine nu a fost ușor . Știi... tatăl tău și mama ta erau ca niste părinți pentru mine din moment ce ai mei nu mau vrut ... A fost o pierdere grea .
Și în timp ce îmi vorbea lacrimi au început să se adune în ochii ei mari . Desigur că știu , Opal e orfană . Părinții ei nu au acceptat-o așa că a fost alungată din haita de-a dreptul , însă tata fiind întotdeauna un om darnic când a gasit-o nu la lăsat inima sa o abandoneze în afara teritoriului pradă lupilor flamanzi așa că a adus-o și a lăsat-o în grija lociuitorilor . Cu timpul sa încadrat și s-a mutat singură. Înainte de ziua în care ma salvat nu îi mai vorbisem. Asta ne-a atașat. Îmi întorc privirea la ea luând-o în brate , ador sentimentul de a o avea aproape , apoi am sarutat-o pe frunte afundandu-mi capul in parul ei .
- Shh , te rog nu plânge știu că e greu , însă o să trecem împreună peste asta așa cum o facem mereu . i-am spus zâmbind slab în părul ei
- Împreună! mi-a răspuns încolăcindu-si brațele în jurul meu și lăsând câteva lacrimi să curgă
Uram să o văd plângând ! În totdeauna când o vedeam întristată încercam să o fac să zâmbească . Opal fiind unul dintre puținii oamenii în care am încredere , ma văzut în cele mai vulnerabile momente însă știu că nu o să mă judece așa că mi-am lăsat și eu garda jos și am dat drumul lacrimilor ce cu greu abtineam .
- Presupun că laș putea lăsa pe Archer să aiba grijă de antrenamente . îmi șopti ușor amuzată apoi a avut o conversatie mintală cu Gamaul haitei și cel mai bun prieten al meu.
Când mă desprind din îmbrățișare observ că are o tente rozalie în obraji , cea ce mă face să înțeleg în ce a constat conversația . Archer o tachinează mereu în legătură cu noi doi .M-am uitat la ea amuzat .
Ce i-ai spus lui Opal ? l-am întrebat în minte pe Archer amuzat
Cine , eu ? Nimic!! Însă să știi că dacă din totalmente greșeală ajungeți să vă înmulțiți , eu nu vreau să fiu unchi , sunt prea tânăr. ....si prea frumos.
Gândul mă face să mă gândesc la imagini cu mine și Opal ce...nu ar trebui să îmi fie în minte și mârâi încet .Opal se uită in sus la mine cu o privire întrebătoare.
La naiba Arch , știi că îmi îngreunezi situatia !
Oh haide omule ! Doar imagineazati , cum ar sta in lenjerie in fata t-
Am închis linkul inainte de am mai auzi altceva . M-am uitat din nou la Opal ce inca avea obraji rozalii am luat-o de mana si ne-am indreptat spre camera mea . Acolo ea sa asezat in pat iar eu peste ea cu capul pe stomacul ei . Asta era pozitia mea preferata cand ne aflam impreuna , si ma calmam intotdeauna asa . Ultimul lucru pe care l-am simtit erau unghiile ei masandu-mi scalpul si vocea ei suava fredoand incet inainte de a ma lua somnul . Din aceam zii mia fost clar ca o iubesc pe Opal .
CITEȘTI
Beta
Werewolf- Doamne iubito nu ai idee ce greu mi-a fost să stiu ca dormi în același pat cu mine și să nu îți fac nimic .. nu ai idee cate dușuri reci am făcut din cauza ta ...la dracu cu abținerea .... Opal , te vreau - Poți să îmi faci ce vrei Dante ...pentr...