A mea ?

575 41 9
                                    

A/N : Salutari pisicutele mele , ce faceti ?
*va rog sa nu ma bateti pentru ca nu am postat de ceva timp xD * In sfarsit am postat , nici mie nu imi vine sa cred xD . Sper sa va placa capitolul . As vrea sa va reamintesc daca gasiti greseli sa ma corectati pentru ca ma ajuta sa imbunatatesc cartea . Va multumesc nespus de mult pentru tot suportul vostru , nu imi vine sa cred ca cartea asta ajuns la o mie de vizualizari . Inainte sa inchei , daca aveti sugestii de cantece ce as putea folosi pentru carte va rog sa le lasati incomentari . Pana data viitoare , va pup :*

 Pana data viitoare , va pup :*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dante P.O.V

Durere

Durerea este cel mai uman lucru pe care îl poți simții , însă la ce punct durerea se transformă in suferință ? Când nu se manifestează fizic ci psihic . 

Ținând ochii închiși aștept ca următoarea lovitură sa vină .Nu o sa ripostez , până la urma urmei merit fiecare pumn . Nu o să mă apăr . Vreau ca durerea fizica să mă facă să uit de durerea sentimentala . Cine stie poate sunt norocos și ma și omoară  .
Ba nu , nu pot lăsa haita fără un conducător ...nu îl pot lăsa să îmi facă asta ...dar totuși ..o merit .

Merit tot ce mi se întâmplă . M-am îndrăgostit de o femeie luata si cel mai dureros lucru ?

Știam 

Am știut încă din prima zi în care sa întors de la alergat . Din momentul ce sa întors în haita mirosind ca un alt bărbat mi-am dat seama . Își găsise perechea .Știam ce urma . Așteptam ca pe ghimpi momentul în care mi-ar fii frant inima în trei cuvinte, l-am găsit. Încă nu înțeleg de ce nu a făcut-o .  Chiar atât de puțin însemn pentru ea ? De ce se joacă cu sentimentele mele in halul ăsta ? Însă nici eu nu am făcut nimic in privința asta . Am încercat sa fiu rece cu ea si sa mă distanțez însă inima nu ma lăsat . O iubesc la nebunie chiar dacă nu este a mea .
Nu m-am putut abține iar avansurile ei nu au ajutat deloc situatia . Până la urma urmei cum as putea ? O ador pe micuța mea . Chiar si in clipa asta , chiar dacă nu o voi avea niciodată, ias pune lumea la picioare .

Multi ar spune că sunt un laș , un nebun si un idiot sentimental . Ce pot spune ? Oameni îndrăgostiți fac lucruri absurde . Sunt un laș . Nu am avut curajul să termin lucrurile de la bun început . Nu am avut curajul să încerc să o uit . M-am temut de viitor pentru că am știut că ne vă despărți . Iar acum cele mai mari temeri sau adeverit .Și e în mare parte vina mea .

Simt cum conștiența începe să mă lase încet si ochii mei devin extrem de grei . Oare așa se simte moartea ? Simt că pierd contactul cu realitatea . Tot ce pot face în clipa de față e sa las durerea fizică sa îmi acapareze simțurile si sa îmi alunge suferința . De la distanță aud vocea ei melodica 

BetaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum