Opal P.O.V
În timp ce Dante negocia șederea noastra la haita Black Mist prin telefon eu nu puteam decât sa îl admir . Părul lui de culoare aurie , ochii ăia verzi din cauza cărora mă topesc de fiecare dată când mă privește , postura superioară si bineînțeles vocea suavă cu care îmi alina suferința , puterea ce o emană.. .Il iubesc pe acest barbat, nu pot să mă mai ascund , nu pot să fug de sentimente la nesfârșit ...Oare...oare simte ceva pentru mine ? Nu Opal ! El e Alpha-ul tău , nu poți sa fi îndrăgostița de el ! ...dar totuși. ..el e singurul barbat ce ma facut sa ma simt ...fericita. El e tot ce am , si totuși nu e al meu . Cum poate soarta sa fie atât de crudă ? Ce fel de jocuri murdare joaca oare cu sentimentele mele ? Uneori ma întreb cum ar fi dacă lucrurile ar fi fost diferite . Daca am fi fost un cuplu . Oare ar fi tipul de iubit gelos ? Oare mar dori la fel de mult pentru o eternitate ? ....nu... toate astea nu sar întâmpla ... Chiar daca ar avea aceleași sentimente pentru mine cand sufletul lui pereche sar ivi totul sar risi- ..stai putin...suflet pereche ....La naiba , cât de naiva pot sa fiu sa uit ca tocmai miam întâlnit sufletul pereche ? ...oh doamne ce cruda e soarta . Menita sa ma desleg de o persoana iubita doar ca sa fiu pusa langa un strain pe care poate o să învăț sa iubesc . Oh doamne , ce voi face ? Nu las putea părăsi pe Dante niciodată însă acum sunt nevoita . As prefera sa rămân inchisa in mica mea bulă de perfecțiune , unde problemele nu există si eu nu exis-"-Opal , esti bine ? mă întreba Dante privinduma îngrijorat "
"-..da..a..de sigur ...de ce ? Sa întâmplat ceva ? "
"- Păi , Alpha Jefferson tocmai acceptat sa ne găzduiască haita pentru cât avem nevoie in schimbul a 5 soldați . Desigur că o să îmi fie greu să fac schimbul încât cu toții sunt familia mea însă e inevitabil. Nu avem altă alegere . Ne va ivi o vizita pentru a inspecta marimea haitei . "
"- ..a...aaaah ...okai.....da...a....ai dreptate ...e...este singura soluție " iam răspuns eu încerc să mă ui pe pereți în loc de ochii lui
"- Opal , iubito te porti ciudat , ai cumva temperatură ? " ma întrebat iar apo și-a pus buzele reci pe fruntea mea pentru a se asigura de sanatatea mea
Dintro dată simt ca locul unde se afla buzele lui Dante e in flăcări , simt ca tot corpul îmi e in flacari iar un sentiment ciudat ma cuprinde . Buzele lui se simt atat de bine pe mine ...oh nu îmi pot imagina decat cum sar simți pe corpul meu, lăsând saruturi si mușcături- Ce naiba se întâmplă cu mine ? Cred ca ar trebui sa ma ingrijoreze putin mai mult sănătatea mea mintală...
"- La naiba micuțo esti fierbinte ! "
"-..păi ce pot sa spun , mam nascut sexy .. " am răspuns eu cu un zâmbet ștrengar iar obraji lui încep sa prinda o nuanță rozalie
"- Vreau dovezi " îmi întoarse zâmbetul uitându-se intens in ochii mei apoi ma ridică în sus la care singurul reflex al meu a fost sa îmi înconjor picioarele in jurul abdomenului lui , al naibi corp , mă predai prea ușor !
"- D-danteee ...ah...eu...."
"-Ești așa de adorabila când te bâlbâi micuțo , la naiba ce nu as da sa fi a mea !"
Mă simteam de parca inima îmi era gata să sară din piept , daca aș fi fost o mașină sigur as fi atins viteza luminii .Ne priveam amandoi de parca nu mai exista alt cineva pe lumea asta , însă undeva în adâncul meu o parte din mine murea pentru simplul fapt ca îl atingeam . Se simtea atât de gresit însă atat de corect . Ne-am privit pentru minute întregi după care el mi-a lipit corpul de peretele rece ridicandu-mi mâinile de asupra capului și a început să se apropie încet de buzele mele . Daca nu mă tinea aș fi picat sigur de emoții . Mi-am închis ochii pregătită să îi simt savoarea buzelor . Mintea îmi zicea să îl palmuiesc si sa o iau la fuga însă imina îmi zicea să rămân . Era atât de aproape încât puteam să îi simt căldura corporala si parca muream sa simt mai mult din el .."- Alpha haita vrea să afle dacă ..oh......mă scuzați pentru întrerupere domnule , voi reveni mai târziu ! "
Ușa biroului sa deschis și sa închis atât de repede încât nu am putut sa îmi dau seama cine ne prinsese pe punctul de a ne săruta . Dante sa îndepărtat de mine lăsânduma înapoi pe podea după care a început să privească pe pereți rușinați .
"- La naiba iubit-ahhh Opal , îmi pare rău ...nu..nu mam putut abține ...Nu stiu ce mi se întâmplă . Cred ca ar fi mai bine sa uităm ce sa întâmplat " îmi zice el stresat trecândusi mâinile prin păr
Acela a fost momentul când am simțit ca totul în jurul meu se prăbușește . Deci vrea să uităm tot ? Nu îmi vine să cread cât de naiva pot fi , desigur că nu mă vrea , vrea doar distracție până sufletul lui pereche se ivește . Știi ceva ? Doi pot juca jocul ăsta !
"- Despre ce vorbești ? am întrebat eu făcând pe proasta"
"- Cum adica despre ce vorbesc ? Opal noi tocmai eram pe cale de a ne saru-"
"- Poftim ? Nu cred ca înțeleg despre ce sărut palavrageşti Alpha . "
"- Alpha ? Opal tu nu mai numit niciodată Alpha..."
"- Cread ca af fi cazu să încep , la urma urmei nu exista nimic mai mult intre noi de cat o relație profesional platonica "
Iam rostit silabisit si am iesit afară din birou cât mai repede posibil . Simteam nevoia sa plâng . La naiba ce am facut tocmai ?"- Opal , te rog lasă mă să îți explic "
Îmi zise si căzu în genunchi luândumi în brate picioarele ca un copil mic"- Nu îți târâ demnitatea pe podea Dante , ridicate si termină cu circul " îi rostii eu pe un ton rece
"-La naiba iartă ma , sunt un idiot si recunosc însă te rog iartă mă !Ești tot ce am ....te rog...nu ...nu ma lasă... " îmi spuse cu lacrimi in ochii
" - Doamne Dante stii că nu am inima din piatră , nu pot sa te vad plângând iar faptul că eu sunt cauza ma rănește si mai mult . De sigur ca nu o sa te las ! " îi șoptesc în timp ce îi îl strâng în brațe si îmi afund nasul în pieptul lui
"- Promiți ca nu te voi pierde si pe tine ? " mă întrebă el cu glas rănit
Însă ăsta era o întrebare la care nici măcar eu nu știam răspunsul . Cum pot sa promit ceva ce nu e posibil ? ...oare pot ?
CITEȘTI
Beta
Werewolf- Doamne iubito nu ai idee ce greu mi-a fost să stiu ca dormi în același pat cu mine și să nu îți fac nimic .. nu ai idee cate dușuri reci am făcut din cauza ta ...la dracu cu abținerea .... Opal , te vreau - Poți să îmi faci ce vrei Dante ...pentr...