Durere

288 16 0
                                    

Dante P.O.V

Drumul înapoi spre camera mea pare mai lung ca niciodată. Picioarele mele abia se târăsc iar ochii mei rămân constant fixatii pe podea.

Trecând pe dinafara camerei lui Opal privirea mi se îndreaptă spre ușa ei. Nu o pot lăsa să doarmă așa, fără ușă. Mă invit singur înăuntru și înainte să apuc să scot vreun cuvânt privirea imi cade pe corpul ei.

Micuța mea pare să fi adomit.

Corpul ei stă așezat in mijlocul patului, făcut grămadă si pare a tremura în anumite clipe. Cu pași rapizi mă  îndrept spre balcon și închid ușa, împiedicând aerul rece al nopti să pătrundă in camera, apoi mă îndrept spre figura ei.                                                                                                                             
          Cu mișcări fine, în speranta de a nu o trezi, o ridic încet și trag pătură pe care era așezată ca sa o acopar apoi fac un pas  in spate si ingenunchiez in fata patului.

Pentru cateva minute bune nu pot face nimic decat a o privi. Pieptul ei urca si coboara cu fiecare respiratie. Chipul ei fermecator este lipsit de orice incruntatura. Pielea ei fina straluceste in lumina luni iar eu ma simt mai mult ca temptat de a o atinge.

Inainte sa percep ce se intampla buzele mele se apropie de fruntea ei si se lipesc încet de ea lăsând un ultim sărut. Mă îndepărtez și o privesc pentru ultima oară înainte să ies din cameră.

"O sa te iubesc pentru restul vieti mele micuto, chiar de nu vom putea fii împreună. Soarta a ales deja pentru noi. Te rog să mă ierti pentru zilele ce vor urma. Te voi ranii, te voi ingnora, te voi face sa ma urăști însă este pentru beneficiul tău și al meu. '' șoptesc încercând cu greu sa îmi țin lacrimile.

Am crezut că o să putem să fim împreună însă soarta ne este scrisă în piatră amândurora. Ori cât de iute ai fi nu poți fugi de ce îți e predestinat. Tot ce pot sa sper e că ea o să mă uite și singura rugăminte îmi e ca Jefferson să o facă fericită.

Atâta timp cât ea e fericită, sunt și eu.

Odată ce ma aflu înafara dormitorului ei, mă așez pe podea și încerc să găsesc o poziție confortabilă așteptând ca somnul să mă ia. II voi proteja camera până ce fixez dinou ușa.

Disprețuind ziua de maine somnul mă ia în sfârșit.

...............................................

Opal P.O.V

      Razele soarelui îmi mângâie pielea și îmi dau repede seama că ar fii timpul să mă trezesc. Deschid cu greu ochii și mă târăsc din pat. Urăsc trezirea de dimineață însă haita și Dante se bazează pe mine. Îmi iau pozitia de Beta foarte serios. Am muncit mult ca să ajung unde sunt azi.

Mă îndrept direct spre dulap și scot o pereche de colanți cu un tricou scurt.

Azi este rândul meu sa antrenez haita. Apuc baza bluzei de pijama și o trag peste cap aruncând-o pe podea. Mâinile mele se îndreaptă spre elasticul pantalonilor și trag in jos pentru a mă dezbrăca complet însă imediat ce ating podeaua o jacheta pica pe umerii mei. Mă întorc către făptaș gata să îl atac însă sunt întâmpină de Dante ce se uita la mine cu o expresie de necitit.

"Ce dracu crezi că faci ?" Mă întreabă el agresiv

"Eu ce fac ? Tu ce faci in camera mea? Cum naiba ai intrat fără să te aud?" Spun lăsând jacheta sa pice de pe umerii mei.

"Ai înnebunit de tot femeie? Pune ceva pe tine sau Jefferson, mie îmi scoate ochii și ție nici nu vreau să știu ce o să îți facă" se răstește el și îmi acoperă corpul cu al său însă își menține capul îndreptat spre podea și  privirea cât mai depărtate posibil de mine.

Când pieptul său împăcat face contact cu sânii mei îmi amintesc că tot ce port pe mine este lenjerie intimă și îl împing întoarcândumă cu spatele la el.

"Nu e nevoie de Jefferson să îți scoată ochii, o voi face eu. Ce naiba te-a apucat să intri așa peste mine, așa de disperat ești să mă vezi goală ?" Spun și rămân întoarsă cu spatele spre el în timp ce îmi acopăr cum pot sânii.

Într-o mișcare mă împinge la perete lipindu-și corpul de al meu. Își petrece o mână la mijlocul meu și pe cealaltă o ține lângă capul meu, împiedicândumă să pot să mă eliberez.

"Crede-mă Opal, dacă te voiam goală te-aș fi avut de mult" vocea lui sună de o mie de ori mai grea decât de obicei. Îmi dă părul la o parte și își atinge buzele reci de piele mea fierbinte și simt cum un rânjet i se întinde pe față.

"Proastă mișcare să te întorci cu spatele la mine micuțo. " mână lui se încleștează pe mijlocul meu și își apropie capul de urechea mea " Dar trebuie sa recunosc că fundul tau arăță al dracului de bine in lenjerie neagră"

Ar trebui să îl pocnesc pe idiot pentru cuvintele lui perverse însă nu pot să nu recunosc că mă excită al naibii de mult.

" Dante credeam că printre grămada asta de bărbați idioți ce circulă din stâlp în stâlp tu erai raza de speranță dar posibil să greșesc. Desigur că nu aș fi ieșit să îi antrenez in chiloții! Voiam să mă schi-"

"Atunci schimbăte în băie pentru că dacă ai uitat nu mai ai ușă. Doamne Opal ce dracu ți-a trecut prin cap? Oricine trecea ar fii putut să te vadă goală."

Obrajii meu încep să ardă și sunt sigură că sunt roșie de rușine din cap până în picioare. Uitasem că lipsește ușa

"Ca Beta al haitei trebuie să inspiri respect Opal. La ce respect te aștepți când jumătate din idioți ăștia sau holbat la tine dezbrăcândute. " se răstește el și îmi acoperă corpul cu cearceaful de pe pat .

Nu îndrăznesc să mă întorc sau să ridic capul din pământ. "D-Dante chiar nu am vrut, uitasem că uș-"

"O sa mi te adresezi că atare Opal! Te-aș striga Beta însă ți-ai dezonorat poziția." strigă el folosind tonul de Alpha.

La auzul vocii lui corpul me împietrește și sunt forțată să mă supun cerinței lui plecând capul cu umilință.

"Am înțeles Alpha Dante." rostesc cu greu

"Bun, acum respectăte și pune ceva pe tine. " Cuvintele parcă îi ies cu silă din gură. Hainele ce le aveam pe pat mă lovesc dintr-odată și îmi dau seama că mi-lea aruncat în brațe.

Ochii mei urcă până ce îi găsesc pe ai lui. O umezeală caldă ce se prelinge pe gâtul meu mă face să înțeleg că plâng.

"D-da Alpha" cuvintele ies cu forța printre buzele mele și simt cum îmi pierd puterea de a mai sta pe picioare.

Și-a folosit tonul de Alpha pe mine...

Ma jignit insinuând că sunt o ușuratică..

Doare

O parte din inima mea doare, știind că bărbatul pe care îl iubesc tocmai mi-a spus acele cuvinte.

BetaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum