Brută cu inima frântă

595 48 9
                                    

Jefferson P.O.V

Pe drumul spre haită mintea îmi e umplută cu figura ei . Am găsito, nu îmi vine sa cred si doamne ce frumoasa...si doar a mea ! Pe fața ei perfectă se așeza o zgârietură ce duce de la tâmplă până maxilar . Se pare ca frumoasa mea a trecut prin multe. Insa cand am strâns-o in brate am simțit încă un miros împreunat cu al ei ...un miros...masculin... Încerc sa nu ma gândesc ca are pe alt cineva pentru ca daca are ....sa zicem doar ca nu o sa mai aiba pentru mult . Jur ca daca mai e cineva in viata ei o sa il fac bucăți . Cum îndrăznește sa îmi atingă frumoasa ? Când am întâlnit-o nu i-am verificat gatul însă acum cred ca ar fi trebuit sa o fac . Mirosul masculin era puternic la fel ca mirosul de putere pură cea ce ma duce pe gânduri ... gânduri cu ea si Alphaul haitei ele ...gânduri ce nu ma fac fericit . Daca bănuielile mele se adeveresc atunci prevăd o haita fara lider , lider pe care o sa ador sa spânzur si chinui !
"Jefferson , a sunat Alphaul haitei .Se pare ca planul tau a funcționat . Ne cere ajutorul ."
"Buna treaba . Conectează ma cu el la telefon , vreau sa il aud sa ma roage . " am răspuns eu rânjind
"Imedia Alpha "
In sfârșit sunt asa de aproape de răzbunare . O sa le ucid haita fara mila ! O sa imi răzbun sora si o sa ma simt al dracului de bine făcând-o !

-Nu știu ce sa zic Alpha Dante...o să trebuiască să ma gandesc bine la oferta ta... m-am adresat eu zambind șiret pe dinăuntru

- Nu îmi vine sa cred ca spun asta insa te implor Alpha Jefferson . Esti ultima mea speranța . Nimeni nu vrea sa ne ajute si avem zidurile distruse . Nu o sa dureze mult pana ce dușmani ne vor ataca . Îți pot oferii ce vrei doar spune ca ne veți ajuta .

-Bine o sa va gazduim haita insa vreau sa imi dai 5 soldati in schimb .

-De acord . Poti sa treci maine sa inspectezi marimea haite .
-Desigur . si cu asta am închis telefonul

După cum mam așteptat sunt disperați si au încredere oarba in oricine . Perfect .Nu vor stii ce ia lovit . O să ii distrug întâi psihic apoi o sa le dau atacul final insa până atunci ...răbdare .

"Lawliet pregătește doi soldați pentru maine plecăm in haita Midnight Sky. Si zile la restul sa atace in timpul nopti insa sa nu raneasca pe nimeni , doar sa distrugă proviziile si casele . "

"Desigur Jefferson "

Acum ca totul merge conform planului pot dormi liniștit si o pot visa pe frumoasa mea . Maine dupa ce vizitez haita lor si ii aducem la noi trebuie sa ma intalnesc cu ea . Abia aștept sa o revăd .Cu ea in minte am inchis ochii si somnul ma luat

P.O.V Opal

-Beta , Alpha am fost atacați !Trebuie sa veniți la fata locului.
Ce naiba se întâmplă ? Nici macar 5 dimineață nu e si suntem atacati ? Jur ca o sa ii rup capul oricui ar fi de imi întrerupe somnul de frumusete. Ma ridic si ma indrept cu Dante spre locul faptei.
-Dante , cum au reusit sa treaca de garzi ?

-Nu am nici o idee insa garzile sunt tefere si nevătămate

- Si atunci de ce au atacat ?

-Se pare ca ne-au distrus proviziile ..le-au dat foc si au ars ...

-Ce dracu se întâmplă aici...?Vrei sa imi spui ca nici macar nu le-au furat si acum nu mai avem absolut nimic ?

- Ma tem ca da insa nu îți face griji , Alpha Jefferson a promis ca ne va ajuta .

- Când ziceai ca vine ?

- Ar trebui sa fie aici in cateva ore .

"Archer trezeste pe toată lumea si da comanda sa isi împacheteze ce e mai important . Zile sa nu ia nimic prea greu pentru ca o sa avem destul de mers . Doar necesarul "
"Înțeleg Opal "

Nu îmi vine sa cred ce ni se întâmplă . Niciodată nu am crezut ca se va ajunge la asta , la a ne ruga de toate haitele sa ne ajute si ne închidă usa , la a nu avea ce manca , la a avea tot poporul speriat de ziua de maine , la a nu stii ce ni se va întâmpla . Nu am crezut niciodată ca suntem o haita slabă si nici nu o sa ma convinga nimeni de asa ceva însă pot spune cu siguranță ca suntem extenuați psihic . Jur ca o sa îi distrug pe cei ce ne fac asta . Urasc sa îmi vad proprii oameni sa ma privească în ochii cu tristețe . Urasc sa cirtesc frica si teroarea ce au provocat-o atacurile pe fetele lor . Îmi voi răzbuna poporul . Se va varsa sange si se va face dreptate .

-Opal iubito , la ce te gândești ? Dante îmi întrerupe gândurile

-La tot si la toate ....cum sa ajuns la asta Dante ? Cum ?

- Nu știu micuțo însă de singurul lucru de care îmi pasă este ca tu si haita sa fiți teferi . O sa ma lupt cu ori cine pentru a vă tine teferi si nevătămați chiar cu toata planeta daca e nevoie . Mai ales pentru tine . Aș schimba totul dacă sar putea doar ca sa fim împreună . Aș implora nopti si zile la zei sa ne faca suflete pereche . As fi în stare chiar sa o resping pe menita mea doar ca sa îmi petrec eternitatea cu tine . Aș muta munții din loc și aș omorâ pe oricine stă in calea fericirii noastre micuțo. ..as da tot ce am....doar daca....doar daca ar fi posibil......ști ca nu îți pot promite multe momentan...însă tot ce îți cer este sa aștepți. spuse el în timp ce mă privi înduioșat si ma lua în brațe .

Și de odată sentimentul de vinovație mă cuprinse . Mă simt vinovata pentru faptul ca nu i-am spus nimic . Mă simt ca si cum l-am trădat când i-am ascuns faptul ca mi-am întâlnit sufletul pereche . Și se pare ca o sa il trădeaz încă o dată când deseară îl întâlnesc iar pe el . În momentul de față sunt dezamăgita de comportamentul meu față de Dante , însă ori cât de rău sună faptul ca mă joc cu inima lui gândul de a îi spune adevărul nu mă încântă deloc . Cum să îi frângi inima unei persoane pe care încă o iubestii ? Cum te despărți de cineva pentru care respiri ? Cum să îl mint si sa îi spun că va fi mai bine sa luăm drumuri diferite ? Am ajuns dependenta de el ...pur si simplu nu pot ...poate sut egoista însă nu îi pot spune nimic ...nu încă . Nici măcar eu nu sunt sigură de alegerea mea . . . Inima îmi strigă sa rămân în brațele lui însă creierul îmi spune sa plec cât mai repede posibil , îmi spune că Dante nu e al meu ...îmi spune că perechea mea mă așteaptă si probabil ca si a lui .... Nu vreau sa ma mai gandesc la probleme ... vreau doar să las inima sa ma poarte pentru o clipa , înainte ca realitatea sa ma zdrobească .

- Dante...sărută-ma ...

- Opal ...ce...c-
Nu a apucat să termine propoziția căci i-am înconjurat gatul cu mâinile și am presat delicat buzele mele peste ale lui .
Dante raspunse la sărut si îmi ridică picioarele astfel încât sa îi înconjoar mijlocul cu ele . Chiar dacă respiram cu vreu prin sărut nu aveam de gând să ma opresc . I-am luat o mână și am ghidat-o spre fundul meu . El înțelese mesajul și îmi trânti corpul de perete în timp ce mâna cealaltă urcă spre sanii mei .

- Doamne iubito nu ai idee ce greu mi-a fost să stiu ca dormi în același pat cu mine și să nu îți fac nimic .. nu ai idee cate dușuri reci am făcut din cauza ta ...la dracu cu abținerea .... Opal , te vreau

- Poți să îmi faci ce vrei Dante ...pentru următoarele ore sunt numai a t-

Nu am apucat sa termin propoziția căci ușa biroului fu trantită la pământ . Cand mi-am îndreaptat privirea spre tocul usi acolo se afla nimeni altul decât sufletul meu pereche ...si pot să spun ca era al dracului de furios ...

BetaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum