Respect

282 16 6
                                    

Opal P.O.V

După scena petrecută adineauri în camera mea nu îndrăznesc să schimb niciun cuvânt cu Dante. Dacă stau să mă gândesc mai bine, nici nu vreau să îi văd fața aia tâmpit de atrăgătoare.

Procesând ce mi-a zis in capul meu am ajuns la concluzia că ar trebui să își ceară iertare pentru purtarea lui față de mine.

Da, înțeleg punctul lui de vedere și are dreptate, dar nici măcar nu am observat că blestemată aia de ușă lipsea. Oricum, cine naiba ar fii putut să treacă prin afara camerei mele la ora 6:45 dimineața ? Unde mai pui că pe etajul unde sunt situată mai sunt doar două camere , a lui Dante și.....a lui Jefferson.

Cu cât mai mult mă gândesc cu atât mai mult îmi dau seama că am dreptate. Știu că ar trebui să uit incidentul și să mă concentrez pe antrenament dar cuvintele lui mi s-au gravat în minte.

Respectă te și pune ceva pe tine

Ai dezonorat poziția de Beta

O să mi te adresezi că atare

Dacă m-ar fii făcut curvă pe față, nu ar fii durut atât de tare.

Încercând să îmi iau mintea de acolo arunc o privire către haită să văd cum se descurcă. Oamenii noștri sunt bine disciplinați și continuă alergatul însă cei din haita lui Jefferson nu par să fie prea încântați cu ordinele mele sau să vrea sa asculte de mine.

"Voi doi în spate, de ce v-ați oprit ? Și pentru restul leneșilor ce mai mult se târăsc decât aleargă veți avea 10 ture în plus. M-am făcut înțeleasă ?!? " răsună vocea mea și pare a îi luă prin surprindere. Cei mai mulți îmi respectă ordinele mărind pasul și dânduși silința însă cei doi din urmă se opresc, schimbând direcția în care se îndreptau.

"Unde credeți că vă duceți ?" Întreb confuză

"Să fiu sincer mi se pare o pierdere de timp antrenamentul tău, așa că noi doi mergem să începem adevăratul antrenament" spune brunetul într-un râset

"Pardon?"

"Exact ce ai auzit drăguță. Nu înțeleg de ce Alpha Dante lasă o puștoaică să ne antreneze. Alergăm de jumătate de oră, nu văd scopul să continuă-" continuă celălalt însă brunetul îl întrerupse

"Înțeleg că probabil nu știi să lupți, dar măcar pune pe cineva care știe să îți facă treaba în locul tău. "

Sângele începe să îmi clocotească și sunt gata să îi fac praf pe amândoi însă vreau să văd cât de departe vor merge cu insultele.

Înainte să îi fac vineți vreau sa dau un exemplu tuturor din haita lor cum nu permit să mi se adreseze și cât de 'fragilă' și 'firavă' poate fii o femeie furioasă.

"Cum ai luat poziția asta Opal? Hm ? De ce nu ne explici tuturor câți bărbați ai satisfăcut ca să ajungi unde ești acum? "Continuă îndrăzneț blondul din dreapta sa

Haita lui Jefferson se oprit holbânduse la noi în uimire la declarațiile absurde ale celor doi în timp ce oamenii mei au luat poziții defensive gata să le sară la gat celor doi pentru lipsa de respect.

"Nu! Nu este nevoie. Vreau să le arăt domnilor de una singura cum am ajuns in poziția în care sunt." Le afirm soldaților mei și mă întorc către dobitocii din stânga mea.

"Încet cu cuvintele drăguță, mă excit uș-" pumnul meu se izbește de buzele dobitocului brunet împiedicândul din a termina propoziția, și îl dobor la pământ cu ușurință.

Blondul vine din spate cu o lovitură menită să mă atingă la coaste însă mă feresc cu ușurință făcândul să  își piardă echilibrul. Profit de moment și cu un șut în fund îl trimit sburând cu gura în iarbă.

Brunetul buimac se ridică de la pământ și mă apucă de picior într-o încercare de a mă imobiliza.

"Proastă mișcare drăguțule" afirm eu

  Idiotul își întoarce capul spre mine confuz și în momentul de neatenție îi folosesc mâinile ca scară și mă salt în aer stabilizând piciorul celălalt pe umărul lui. Odată ce sunt sigură că am încălecat pe umărul lui îmi i-au avânt și trag piciorul din strânsoarea lui lovind genunchiul meu de bărbia sa apoi îmi rotesc pelvisul și îl trântesc cu mine cu tot jos.

Prietenul său blond îi vine dinou in ajutor și mă apucă de coadă trăgânduma forțat în spate. Odată ce mă așeză forțat în genunchi in fața lui ,zâmbește pervers și începe iar să vorbească.

"Îmi place să te văd în genunchi drăguță" spune și aplică mai multă forță pe scalpul meu însă nu mă dau bătută.

"Ți-a mâncat pisica limba? Știu că vrei sa strigi de durere" spune și se apleacă de fața mea

Aștept momentul perfect și îi trag un cap in gură cu toată forța asigurând că l-am lăsat cel puțin cu botul spart. Un țipăt de durere îi iese din piept și îmi eliberează părul.

Nu apucă să se dea mai în spate căci cu toată puterea îi trag un pumn nenorocitului fix între picioare. Într-o fracțiune de secundă mă ridic și îmi contopesc botul cizmelor cu bot de fier de fața lui, și bondul pică jos inconștient.

"Acum că i-am dat restart la Windows prietenului tău, ai toată atenția mea, drăguță"  mă adresez eu către dobitocul brunet ce începe să facă pași înapoi de frică.

"Ș-știi, eu n-" profită de distanța dintre noi și o ia pe fugă în direcția opusă însă îl ajung din urmă cu ușurință și sar pe el imobilizândul la pământ.

Îi încălec picioare pentru a mă asigura că nu se duce nicăieri, îi cuprind într-o strânsoare ambele mâini și cealaltă mână mi-o înfig în părul lui .

"Ia spune-mi acum, drăguță. Dacă ai fi fost mai agil decât mine, crezi că ai mai fii in situația asta ?" Stig însă când văd că nu îmi răspunde trag mai tare de păr forțândul să vorbească

"B-beta...te i-implor să nu mă răn-rănești" spune idiotul

"Păi nu prea știu dacă se poate prietene ? Ia să vedem cam ce avem noi aici. Întâi îmi sfidezi și batjocorești antrenamentul, apo îmi subestimezi abilitățile că luptător și cireșica pe tort este lipsa de respect cu care insinuezi că am obținut poziția de Beta prin măsuri neortodoxe. Îndrăzneață cerere!"

" Cum îndrăznești să îmi sfidezi autoritatea, vierme ? Bagă bine in cap și tu și restul idioților din haita lui Jefferson că am poziția de Beta pentru un motiv anume și chiar dacă pe tine te cruț, următoarul ce îmi va testa răbdarea, va suferi o moarte înceată și chinuitoare. Este valabil pentru toată lumea m-am făcut înțeleasă ?!? "Mă răstesc cu toată vocea ca să mă fac auzită de toți

După ce mă asigur că am primit un 'da' de la toți le spun să continue cu antrenamentul și mă îndrept spre  casă să îmi spăl pumnii, și posibil și hainele, de petele de sânge și năroi. 

Când se trezește din coma indusă de bocancul meu, trebuie să îmi amintesc să îl pun pe dobitocul blond să îmi plătească pentru o pereche nouă.

Spălândumi mâinile în chiuvetă aud cum ușa din spatele meu se deschide și nu apuc să întorc capul către ea căci două brațe mari mă apucă de mijloc și sunt lipită de un piept puternic ce începe să vibreze cu fiecare cuvânt ieșit

"Cea ce ai făcut acolo afară cu jegoși ăia doi, a fost cel mai sexy lucru pe care l-am văzut în viața mea, pisicuță"

Nici nu e nevoie să mă întorc că să înțeleg cine e. Îmi dau deja seama după cum corpul meu ia foc în locurile unde pielea noastră se atinge că este nimeni altul decât Jefferson.

Un Jefferson al naibii de excitat.

Ziua asta parcă nu se mai termină

.................

Nu mă ucideți va rog pentru că nu am mai postat 🥺
Mâine vine încă un capitol 👀

BetaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum