След училище с Кей отидохме до мола...след такъв тежък ден трябва да се разтоварим някак си.
Първо отидохме до Starbucks. След дългоо избиране, си поръчахме Мока лате за Кей и чай с кофеин с вкус на папая и ягода за мен. Естествено, като най-добри приятелки трябва да си ги опитаме взаимно. Кей отпи от моето и направи най-странната физиономия, която съм виждала през живота си.
- Ама това е отвратително, как го пиеш?!- каза и си взе своята напитка.
- Първо: твоето не е лошо и Второ: това е най-вкусното нещо, което предлагат тук. Така чее, шшшшт!- отвърнах й аз и двете избухнахме в смях.Първата ни спирка беше H&M. И двете обожаваме този магазин, всяко нещо, което видим ни харесва. Разбира се, не можем да изкупим целия магазин, затова сме си поставили лимит- за всяка по 2 неща. Малко странно, но е така.
Избрахме много дрехи и добре че в момента няма много хора в магазина, защото...ами ние така...обичаме да си правим модно шоу в съблекалните. Обличаме си дрехите и моделираме, снимаме се една друга, правим си селфита...сигурно и всички други момичета правят това.
Накрая си избрах една къса черна рокля с V деклоте и най- сладурските обувки с платформа, като ги видях все едно се влюбих в тях. А Кейла си взе дънки и чанта, която тя спечели чесно и почтенно с игра на камък, ножица, хартия, защото и двете я харесахме, но какво да се прави...с чантата не ни е било писано да сме заено... нищо аз нали си купих великолепните обувки.
След това се отбихме в Douglas. От там си взех червено червило, защото моето беше на свършване, а Кей си взе третата палитра на Naked. Аз не обичам да нося много сенки за очи, пък и не ми де отдава да ги слагам. Ноо Кейла е експерт. Сенките за нея са като боите за художник.
Отидохме и до Beauty Zone. Взехме си очна линия и прасковен руж за мен и EOS lip balm с вкус на ягода и ванилия и спирала на NYX за Кей. Аз исках да си взема Baby Lips, но нямаше.
Бяхме изморени и решихме да се качим на третия етаж, където има места за хранене. И на двете ни се ядеше мексиканско, но като видяхме колко хора чакаха на опашката...ни се отяде. Затова си взехме китайско. Тя си взе ориз, а аз спагети. Обожавам как ги правят тук.
Точно сядахме на масата и видях познато лице. Беше Анди със свой приятел. Като типично влюбено момиче попитах Кейла как изглеждам. Разбира се отговорът й беше Невероятно. Той ми махна и направи знак с ръка да отидем при тях, на тяхната маса. Така и направихме. След като си оставихме чантите, настъпи тишина. Стана неловко и май всичко го усетихме.
- Момичета, това е мой приятел -Джейк. Джейк това са Мини и Кейла- каза Адни, нарушавайки тишината
- Здравейте момичета!- каза Джейк, а ние само се усмихнахме и кимнхме с глава.
- Е как сте? Гледам изкупили сте целия мол- пошегува се Анди.
- Добре сме. А колкото до покупките ни... това е само началото- казах с 'мистериозен' глас.
- Вие как сте?- попита с тих глас Кейла.
-Вече отлично- похвали се Джейк
- Какво ти е било?- притесни се Кей
- Нямаше го най- красивото момиче. А сега е тук.- започна се с флирта. Беше ясно, че тези двамата се харесаха. Кейла се изчерви и само се усмихна.
- Ако искате да ви оставим на саме, да си пофлиртувате малко- избазика ги Анди и аз се засмях. Кейла ме ритна по крака и си говорехме с поглед 'Защо се засмя, изобщо не е смешно!' 'Но го харесваш нали?' 'Да, но не искам да сме толкова явни.' 'Окей, сега отидете за някакви напитки. Хем ти ще си с него, хем аз с Анди!'
Двамата с Джейк тръгнаха, а аз останах с Анди... супер!Andy's POV
Получи се чудесно. Сега съм сам с Мини и ще мога да я поканя на партито утре. Проблема е че все още не знам какво да й кажа, така че да се съгласи... явно ще го мисля по време на разговора.
- Хей, Мини!- казах със сексапилният си глас.- Какво си хапваш?
- Хей, Анди!- каза тя, предполагам с нейния сексапилния глас.- Спагетки.
- Може ли да опитам?- казах и я погледнах в очите...тези тъмно сини очи...
- Да, разбира се. Защо не.- нави малко на вилицата и ми я подаде в устата.
- Леле, много са вкусни. И да те питам...ъмм...тии...какво ще правиш...ъмм...да кажем...утре вечертаа...
- Предполагам, че ще съм си в къщи.
- А би ли искала да дойдеш с мен на парти у Ашли.- попитах я със свито сърце от притеснение. Толкова ли бях хлътнал...
- Ъм, Дъааа. Щом има парти има и Мини! Хах- оох, така ми олекнаа!
- Окей, значи към 7/8 пред вас...но къде точно живееш?
- Бейкър стрийт, 462.
- Супер! В 8 пред вас.Mini's POV
Невероятно! Ще ходя на парти с Адни Биерсак! Ето в каква полза ще ми влезе новата рокля и обувки! Чакайте... това означава ли, че ме харесва?! Дано да е така. Както и да е. Утре всичко ще се разбере.
На излизане от мола, Кейла ми разказа какво са си говорели с Джейл, докато са избирали напитките. Той се оказа голям сладур. Утре и те ще ходят на партито у тази Ашли.
Пристигнахме до нас и аз помолих мама, Кейла да остане да спи у нас тази вечер. Тя нямаше нищо против, само да уведомим и родителите на Кей. Майка ми е страхотна. Малко майки да такива, радвам се че моята е една от тях.
Качихме се в моята стая и цяла вечер си говорихме за Анди и Джейк. Избирахме си тоалетите за утре вечер. Също така и гримът. Съгласих се Кей да ми направи опушен грим, колкото и да не харесвам да нося сенки.
Около 3 часът полуших съобщение от Анди с текст: Спиш ли принцесо? Мисля си за теб!
Като ги прочетох краката ми омекнаха и де излегнах на мекото си легло, а Кейла ме беше прегърнала и сме заспали така.Здравейтее хора ❤❤! Дано ви е харесала новата главаа!! Ако има правописни грешики, извинявам се ии да! Гласувайте и оставяйте предложения в коментарите❤❤!! Love you all!❤
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Love Is Not As Simple As It Looks
Фанфик17-годишното момиче, Мини МакГинес, ще срещне любовта на живота си. През какви препядствия ще трябва да преминат, за да са щастливи... ще разберете ако четете! ❤