Chapter 9

272 18 4
                                    

Към 11pm тръгнахме за вкъщи. В колата бе пълна тишина. Като пристигнахме на алеята пред къщата ми, Анди излезе от колата, за да ми отвори вратата.
- Милейди?- протегна ръката си. Аз я хванах и излязох. Запътихме се към входната врата.
- Еми аз ще тръгвам- каза и ме целуна по челото.
- Никъде няма да ходиш!- казах доминиращо с лека усмивка-Днес съм сама 1. страх ме е да съм сама в нас и 2. Трябва да направим втори кръг.
- Казах ти, че няма да можеш да се отделиш от мен- на лицето му се появи самодоволна усмивка- окей, но първо трябва да те питам нещо.
- Какво е то?
- Сигурна ли си, чее... беше девствена, защото това беше най-mindblowing секс, който някога съм правил!
- Ами какво да кажа... талантлива съм- усмихнах се гордо, лед което и двамата се засмяхме-а сега...
Анди обви ръцете си около кръста ми и ме повдигна, а аз заключих краката си около него.

Започнахме да се разсъбличаме, тръгвайки към моята стая. Анди изкчаваше стълбите, докато извъднъж не изръмжа секси, и седна на едно от стъпала. Нагласи ме, така че да си пасваме.

След като и двамата свършихме, Анди ме взе на ръце и ме понесе към стаята ми. Беше към 1 ㏂ и аз неусетно съм заспала.

Andy's POV

Леле това момиче не ми влияе добре. Не мога да спра да мисля за това как съм в нея и й доставям удоволствие. Исках да прекарвам всяка секунда с нея. Оставих я на леглото й полу-заспала и излязох, за да си намеря Калвиките си... даа бях гол...but who cares?!

Върнах се отново в стаята й и легнах до Минс. Тя се сгуши в мен, а аз я прегърнах и така сме заспали.

Събудих се, погледнах телефона си и видях, че е време да си тръгвам. Не исках да будя Спящата ми красавица, затова и написах бележка: Добро утро на най-красивото момиче! На бас, че сега се усмихваш. Не исках да те будя. Оставил съм ти изненада в кухнята, така че ставай и отивай да провериш! ххх Анди и я оставих на възгланицата до нея.

Mini's POV

Събудих се в прекрасно настроение. Все едно бях нов човек. Дали това е защото вече не съм девствена, някъде четох подобни глупости...както и да е. Обърнах се на една страна и видях бележка на възглавницата до мен. Отворих я започнах да чета. На бас, че сега се усмихваш. Прав беше. Усмивката ми стана още по-голяма, когато разбрах за изнедата долу. Скочих от леглото си и се затичах към кухнята.

На плота имаше розова кутия. Сърцето ми ускори още повече ритъма си, ако това изобщо беше възможно... Отворих я и от нея се показа черно деколте. Дъхът ми спря. Извадих роклята и ахнах. Не бях виждала по-прекрасна. Наместих си я и се завъртях, още не я бях облякла, а се чувствах като прицеса. В кутията имаше и обувки и малка чантичка. Едно ме притесняваше обаче... от къде Анди има толков пари, едва ли тези неща са евтини.

Върнах нещата обратно в кутията и я отнесох в стаята си. Грабнах телефона си и набрах Анди.

- Хареса ли ти подаръка?- макар и да не го виждах, усещах усмивката му.
- Ами аз точно заради това ти се обаждам... виж всичко е прекрасно, но ти откъде имаш толкова пари... не искам да се харчиш за мен.
- Бебчоо, не се притеснявай! Не съм откраднал нищо, не съм дилър. Няма за какво да се тревожиш!- успокояваше ме. Не бях много спокойна, но щом той го казваше, значи е така- вярвах му. - Окей! Ноо...по какъв повод са?
- Погледни в кутията- затвори, а аз намерих малка картичка: Ще те чакам на фонтанчето с англечетата в 7 ㏘ Ооооооо колко милоооооо. Обичам гоооо... чакаййте...наистина ли казах, че го обичам... На лицето ми се появи глуповата усмивка.

Тотално забравих за Кейла. Трябва да й се обадя и да й разкажа от А до Я за снощи. Значи имам около 6 часа. 4 от които ще клюкарим с Кей, а другите 2 ще се приготвям.

С Kейла се уговоpихме след половин час на кафе Sally's. Там правеха най-хубавото лате на света. От гардероба си издърпах клин и блуза, на която пише My life is Nutela. Облякох се и си направих messy bun, грабнах телефона си и ключовете и се изтрелях от нас, тъй като отново закъснявах- нищо ново за мен.

Влязох и се насочих към Кейла. Тя си беше поръчала, както и за мен. Колко добре ме познава, обичам си я!
- Hey gurl! Sup?
- Много неща...- казах 'мистериозно' и се усмихнах, като отпих от латето си.
- Е хайде де, казвай! Искаш да ме умориш ли?! Битидобс (by the way) изглеждаш различно. Сякаш...сияеш хмм.
- Чувствам се различно. Защотооо... ами снощи нали с Анди бяхме на среща, а той ме заведе на едно прекрасно място, мисля че се казваше Savana lake. Поплувахме си. Като излязохме се завихме с хавлиите, но все още ни беше студено и затова той ме гушна- не исках да й казвам за тревата, тя една не изпадна в нервна криза, когато й казах, че пуша- Тази прегръдка премина в страстна целувка, а тя в..- не можах да довърша, защото тя ме прекъдна.
- Секс?!?- почти извика. Цялото кафе я чу и се обърна към нас.- правили сте секс!!! И как беше? Много ли те болеше? О милата ми! Но това значи, че му е големичък.
- Успокойй сее! Всичко ще ти кажа. Само си поемай въздух- когато е развълнувана, адреналинът й скача, и тя започва да говори глупости.

Разказах й всичко и вече беше време да тръгваме. Оказа се, че и тя ще се среща с Джейк днес.

Прибрах се и се захванах за работа. Първо си направих косата на beachy waves. После си сложих лек грим, подхождащ на роклята. И най-накрая я облякох. Все едно беше направена специално за мен.

Парка беше на две крачки, затова нямах проблем да ходя на токчета. Когато пристигнах...

Еее даа хораа. Нова глава! йей... доста време закъсня ама нищо не ми идваше на ум... ама да това сътворих! Надявам се да ви харесва и ако е така дайте вота си. А ако имате някакви идеии много ще се радвам да ги оставите в коментарите👇👇 а и много ше ми помогнат, тъйй като сега съм в,така да се каже творческа менопауза😂😂😂 да се надяваме скоро да отшуми ии даа! Love you all!!❤❤

Love Is Not As Simple As It LooksWhere stories live. Discover now