-Okay... днес май няма да ходим на даскало- заяви Кей.
- Нямам нищичко против!- отвърнах й сънено.Разбудихме се и слязохме в кухнята. Мама ни беше оставила тостове с ягода и папая и още топло кафе.
- Какво ти се прави днес?- попитах Кей-кей
- Искам само да си сложа мекички чорапки, някоя голяма блуза и да си се излежавам цял ден!
- I couldn't agree more!- казах аз с престорен британски акцент и двете се засмяхме.Сложихме си чораките, изровихме някои големи блузи и Кейла предложи да си сплетем косите на две плитки- рибя кост, за да може да сме още "по-tumblr''.
Така де, готови сме с косите си сега нямаме какво да правим. Чух телефона си да звъни и отидох да го взема. Беше Анди. Вдигнах и се уговорихме да излезем. Аз с Анди, а Кей с Джейк. Като я уведомих, изражението й от весело, се промени на притеснено и развълнувано.
- А сега какво ще правя?!- започна да изтерясва тя- а-аз нямам какво да облека! Така не мога да изляза...и то с Джейк! ДЖЕЙК!!!
- Woow, guuurl, chill- започнах аз, като й говоря на английски се съвзема по-бързо...никой не знае защо- ще ти дам от моите дрехи, знам перфектните дрехи за случая!- хванах ръката й и я задърпах към стаята ми.Отворих гардероба. Разрових се малко, но най-накрая ги намерих- crop-top летена жилетка на дупки и къси панталонки като на снимката. Като ги видя, тя сякаш се влюби... направо онемя.
Облякохме се- аз си сложих къса лятна рокля без презрамки в цвят корал и черни сандали, а тя към дрехите добави червени кецове и черни гривни и обеци. Да ви кажа... днес беше необичайно горещо... какво му става на това време, не знам. Ама на мен не ми пречи- колкото повече кожа показваш, толкова повече ти вързват. а аз искам един определен човек...за другите не ме ебе дали ще ме гледат или не. Та както и да е. Бяхме се уговорили за 1:30, а сега е 1. Ще трябва да тръгваме.
Влязохме в колата и първата работа на Кей беше да пусне радиото. Дълго време избора песен, ама накрая избра една наша любима- Christina Perry- Jar of Hearts. Пеехме си с цяло гърло и неусетно сме простигнали в The Melted Heart. Името звичи малко зловещо. Казва се така, защото когато полееш шоколадовото сърче с супер горещо кафе, се разспатя. Това е нещо като мотото на кафенето.
Влязохме вътре и погледът ми срещна този на Анди. Той стана и дойде при нас. Хвана ме за ръката е ме поведе към масата с прекрасната си усмивка.
YOU ARE READING
Love Is Not As Simple As It Looks
Fanfiction17-годишното момиче, Мини МакГинес, ще срещне любовта на живота си. През какви препядствия ще трябва да преминат, за да са щастливи... ще разберете ако четете! ❤