* след 1 месец*
Mini' s POVМайка ми си беше намерила ново гадже и са на меден месец, а аз отново съм сама. Звънях на Анди, но веднага отива на гласовата поща. Оставила съм му поне 20 съобщения. Звънях и на Кейла- същото нещо. Къде се запиляха тия хора?! Спомних си, че бях езела номера на Мариана. Звъннах. Алелуя! Най-накрая някой да си вдигне шибания телефон!
- Хееей! Как сиии? Long time, no see!!- звучеше супер развълнувана.
- Хеййй! Добре съм! Ти как си?
- Беше скука, но след като ми се обадиии- чудесно. Хайде излезем някъде!
- Точно затова ти звъня! Ок, в Glen Caprie's след час?
- Чудесноо!- направо изкрещя в слушалката.Започнах да избирам тоалета си. Спрях се на това:
Грабнах ключовете за колата и излязох от нас. Да, имам книжка, но много рядко карам.
След около 10 мин бях пред кафенето. Видях Мари да идва. Прегърнахме се и влязохме вътре.
- Добър ден, заповядайте насам- сервитьорката любезно ни насочи към една маса- Да ви предложа нещо?
- Ами аз бих искала меню, ако може- каза Мариана.
- Да и за мен- съгласих се.
- Добре, заповядайте!- започнахме да разглеждаме. Очите ми се спряха на мока кафе с карамел.
- Шоколааад!- извика Мари. Явно това момиче много обича шоколад.
- Готови ли сте с поръчката?
- Да, аз бих искала мока карамел.
- А за мен тази шоколадова чаша.
- О, отличен избор. И аз съм голяма фенка на шоколада!- засмяхме се.
- Хей, ъм...знаеш ли къде е Анди! Звънях му, но веднага ме прехвърля в гласовата.
- Ами не знам, и аз му звънях- същото! Излезе много рано сутринта. Не знам нищо повече.
- Оф, добре- измрънкахДойдоха напитките и с това разговора ни приключи.
(На Мини)
(На Мариана)
Мари започна да яде шоколадовата си бомба, а аз си проверих Twitter-а. Скрулвах си и изведнъж видях един tweet на Джулия " Soon I'll be hearing 'mommy' very often" Какво имаше в предвид? Да не е... бременна?!
- Кой да не е бременна?- май това го казах на глас.
- Ами... Джулия, видях този tweet.
- Wow! Май май е!
- Ноо кой е the babydaddy?!
- Нямам никаква идея. Обаче възнамерявам да разбера! Ох така се натъпках с шоколадовотоо. Ще се пръсна- оплака ми се момичето.
- Искаш ли да си тръгваме... с кола съм 😏
- OMG!!! Thank youu!!!
- Хах, окей ти отивай в сивото BMW, а аз ще платя сметката и идвам.
- Deal!Спрях колата пред къщата й и видях колата на Анди.
- Хей това нали е колата на Анди?
- Мм даа... ааз ще разбета какво е правил и ще ти пиша. Адиос!😘- излезе от колата, а аз потеглих към нас.Хейоо💎❤ Ето я и новата главаа! Амм съжалявам, че е скучна, но просто трябваше да измисля свръска за следващата глава😏 Извинявам се ако има правописни грешки! Иии да 😂😂 Love you all❤❤!!
DU LIEST GERADE
Love Is Not As Simple As It Looks
Fanfiction17-годишното момиче, Мини МакГинес, ще срещне любовта на живота си. През какви препядствия ще трябва да преминат, за да са щастливи... ще разберете ако четете! ❤