Andy's POV
Не се сдържах. Като я видях така...полудях. Хванах я за кръста и притиснах към мен. Исках да я целуна, да хапя устните. Исках да се докосна до тези прекрасни устни. Усещах, че и тя го иска. Направих го. Целунах я така все едно беше последното нещо, което ще направя.
Смучех долната й устна. Езиците ни танцуваха в дует. А ръцете ни изучаваха телата ни. Опрях я на стената зад нас. От време на време стисках дупето й, за да поддържам страстта. Ама и тя не отстъпваше. Прекара ръката си през косата ми и леко я дръпна назад. Започна да целува врата ми. Леле колко беше добра!
Тя мушна ръцете си под блузата ми и с леки движения започна да я маха от гърба ми. Помогнах й и я издърпах през главата си. Не спирайки да се целуваме, аз понечих към ципа на роклята й и бавно започнах да го разкопчавам. Стигнах до края и започнах да я избутвам надолу. Минс остана само по бельо и аз я взех в ръце като я подпирах с ръце на бедрата й, а тя обви краката си около кръста ми. Нямах намерението сега да правим секс. Сега беше само закачка. Много приятна закачка.
Телефонът ми звънна, първоначално не му обърнахме внимание, но звънна втори, трети път доста настоятелно. Реших да вдигна. Беше Джейк.
- Кво става брат. Къде се изгубихте?- започна той
- Ами сега съм посредата на нещо. Ще ти се обадя по-късно.- отрязах го
- Какво е по-важно от брат ти?
Знаех как момичетат обичат да ги наричат и затова:
- Моето момиче, моето момиче е по-важно от теб, брат!
- О о о, окей, see ya later!- и затвори. Аз си хвърлих телефона и се върнахме към нашето забавление.- Анди?- започна тя- Аз твоето момиче ли съм?
- А на кого другиго да си. Само моя си, принцеске!
- Значи ти си моето момче!
- Твой съм! Прави какво поискаш с мен!- пошегувах се аз и двамата се засмяхме.Поспряхме за малко, че устните ни бяха изтръпнали.
- Хей, бейб?
- Мхм?
- Нищо, просто исках да ти го кажа, принцеске!
- Оо, бебчоо. Ти си най- сладкото момче, което съм срещала.Мини си тръгна, за да се приготви за партито, а аз влязох да се изкъпя. Изкъпах се набързо и използвах останалото време, което имах, за да оправя косата си. Исках да изглежда перфектно, защото научих, че Минс обича перчеми.
Mini's POV
Прибрах се у дома, а там ме чакаше Кейла.
- Кей, няма да повярваш какво стана след като си тръгнахме с Анди.- започнах да й се хваля
- Окей, окей. Но трябва да се приготвяме за партито. Ще ми разказваш в движение.
Качихме се в моята стая. Обличайки се и гримирвайки се, й разказвах за всичко, което стана. От подаръка- до страстното целуване.
Облякохме се- аз с черната рокля, която си купих вчера и обувките, а Кейла с червена рокля без гръб и с черните сандали на платформа.Кейла тъкмо довършваше гримът ми, като се звънна на вратата. От втория етаж се провикнах и казах на мама да я отвори.
След около минутка-две, слязохме и видяхме кавалерите си как всеки момент ще лапнат някоя муха хаха.
- Shall we?- Попита Анди и аз хванах ръката му.
- We shall- отговорих аз и тръгнахме към партито.Хей хораа! Даа, тази глава е малко по-къса, но исках действието с партито да е в една глава. А ако сега го почна ще трябва да го прекъсвам, защото ще стане прекалено дълга... Таа, гласувайте и оставяйте идеии. Ии да. Love you all❤❤!!
YOU ARE READING
Love Is Not As Simple As It Looks
Fanfiction17-годишното момиче, Мини МакГинес, ще срещне любовта на живота си. През какви препядствия ще трябва да преминат, за да са щастливи... ще разберете ако четете! ❤