Bok kalırsın arkadaş eski sevgilinle

38 2 0
                                    

Eski sevgilimdemeye bile kalamadığım adamla arkadaş kalmaya devam ettim, tabi başka ülkelere göçettiğimiz için bu arkadaşlık sadece wats app üzerinden devam edecek diye ikimiz de sarıldık telefonlara, ilk başta heyecanlı gelmeye başladı, ben tabi yine adamı zerrece kıskandırırmıyım diye yakışıklı çocukların resimlerini atıyorum - bugun bununla kahve içeceyiz, bugün buluşuyorum falan gibi , adamda tık yok tabi rahat rahat yazışıyor, ben nerden bileyim ayrılığın daha ilk ayını doldurmadan bok herifin, ballandıra ballandıra hikayemde anlattığım kelin kendine orta yaşlı ve gargamel tiplisinden dul birini bulduğunu. sakın yanlış anlamayın dul olmak ayıp deyil, sadece kızgınım. Biz böğle ara sıra konuşuyoruz, aşk bitmiş ama bir şeyler var hala, hani nasıl anlatayım, mesela hep içince onu hatırlıyorum falan, kimseyle yakınlaşamıyorum, bir şekilde özlüyorum. Talo sevgilisi olduğunu benden o lanet karşılaşma gününe kadar hep gizledi. Keşke başında söyleseydi, bence böğle şeyler en başından söğlenmeli, senden sora yeni bir ilişkim var de , zaten karakterin olsaydı benden ayrılmazdın, karaktersiz olduğun için senin ayrılığın daha ilk haftasında kendine birini bulmazdın değil mi ? neyse 2015 senesi benim için zero ilişki. Date x date = 0 olarak devam etti. Sevgilim falan olmadı, tabi bir tane akli dengesi yerinde olmayan tazmanya canavarı gibi bir herifle beni parçalayıp kanımı içeceğinden korktuğum içinki 2 aylık lanet süreyi saymazsam hiç kimseyle ciddi bir bağım olmadı. Okul yavaş yavaş bitiyordu, eve dönmek için sabırsızlanıyorum hani taloyu bir yerlerde görürmüyüm karşılaşırmıyız diye, hatta karşılaşacağımızda ne yapacağımın planlarını bile yamıştım, ama "sen saydığını say, gör felek ne sayır" misali yine başıma iğrenç olaylar geldi.

Olacaksa AŞK olsun  (ona bir mektup)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin