ve o birden geceyarisi beni sevmeyi durdurdu , yine karanlikta yalniz kaldim.

114 4 0
                                    

Ne anlatayim, uzun zaman oldu anlatmayali, kiz bu aralar cok merakli, hep bir sheylerin arayisinda, bir turlu rahat durmuyor. Nereden baslayayim vodkayi limonla karistirip kafaya cektiyini, yataga kustugunu, taloyu dovdugunu mu bilemedim simdi. Her sey cok guzeldi, talonun telefonun parolasini gozlerimle calmayi basarana kadar her sey superdi. Ama napayim duramadim iste, kurcaladim. Geri zekali bunu sarja takar misin hayatim dediginde cok buyuk bir yalnis yapti. Cok eskilerde bazi resimler buldu hani silmeye kiyilamamis resimler vardir ya, binlerce resim vardir ama bazilarini silmeye kiyamazsin, cunki en begendiklerindir, en sevdiklerindir o resimler. Uzun boylu zayif bir kiz, yuzu degisik ve guzel bakinca hemen arap oldugu kaslarindan ve gozlerinden anlasiliyor. Gozleri mavi gibi mi, aslinda ne kadar da soylemek istemesem de kiz cok guzeldi, saclari benimkiyle ayni uzunlukta ve duzdu. Hemen Arabistanda birakip geldigi o sevgilisi oldugunu anladim, hani unutamadigi o kiz, her zaman icip te gozlerinin dolmasina sebep olan o kadin vardi ya, durduk yere beynine yildirim gibi dusen o kadin. Aslinda anliyorum daha yeni arilmislar, unutmasi kolay degil, sonucta 2 yillik bir iliskiyi bitirmisler. Anlamiyorum iste anlamiyorum, bitir defol, bitirmediysen niye benimle oynadin be adam, neden yaptin bunu bana neden benim hislerimle oynadin? Allah belani versin de hic unutama insAllah.

Gecen gun bir olay sonucunda eski sevgilimle bulusmak zorunda kaldim, yardimi gerekiyordu gerizekalinin. Yardim etti sagolsun sonda da kavga ettik ve yuzune yuzune iyikide senden ayrilmisim diye bir kez daha terk ettim onu. Gerizekali psikopat ya, gitmis sevgili bulmus ben sana karisiyomuyum kisen bana karisasin allahin salagi ya. Iyi oldu zaten bir daha ihtiyac dahil yuzunu bile gormek istemiyorum. Zamaninda cok sevdim gerizekaliyi ama artik bu olaydan sonra da hic bir seyin hatirinin olmadfigi, her seyin bitmis ve tukenmis oldugunu anladim. Ve artik geriye donus diye bir shey yoktu kalmamisti, taloyu seviyorken olamazdi da zaten, olmayacakti. Ama bu cocuk beni Taloyla gorseydi kiyameti koparirdi, bu dunyayi bana dar eder, aileme kadar her sheyi alt ust ededi, o yuzden taloya bu konudan bahs etmek zorundaydim kucuk bir sehir burasi ve benim tanimadigim ama beni taniyan cok var, bunu gercekten yapmak istemiyorum ama yapmak zorundayim, taloya onunla olan bitmis iliskimden bahs etmek zorundayim.

Eve geldigimde kapiyi caldim, beyefendi uyuyromus ve sinirli bir halde kapiyi acti, - anahtar diye bir sey var, ustunde oldugu halde, ncncnc. - Evde unuttum napiyim?

Sinirli ve yuzunen dusmus bin parca , yooo belki de eski sevgilisni hatirlamis, ozlemis ve ya da daha kotusu, lanet oldun icinde bulundugum hayata yasadiklarima ve yasayacaklarima her sheye lanet olsun. Salona gittigimde mac izliyordu ben de bir koseye kivrildim, yanasip opmek istedim tersledi beni, gercekten cok kirildim, ben bir sheyi duzeltmek umuduyla ona sarilmak istiyorum ve o beni itiyor, koseme siginip actim kibariyeyi en damar sarkilarindan dinlemeye basladim, ardindan canfeza derken bi de baktim goz yaslarima hakim olamiyorum. Kimin umurunda ki? Agladigimi fark etti ve yanasip optu beni yarim saat sonra bir birimize sarilip agladik, o sevgilisni ozlediyi icin ben icinde bulundugum durumun serfeine, 2 kadeh kirmizi sarap icip 2 litre goz yasi doktum. Sarildik bir birimize, o an 6 ci hissim : gerizekali suan aranizda kesinlikle ask yok biliyor musun? bir birinizi iyi anliyorsunuz ve sorunlariniz var, o senin basini koyabilecegin guvenilir bir omuz, sen onun umut besigisin. Iliskimin bu noktaya geldigine inana bilmiyordum, aylarca koynunda uyudugum adamin aslinda unutamadigi birinin oldugunu kabullenmek cok zor geliyordu. Megersem 5 aydir ysadigimiz her shey yalan, dolan, palavraymis. Yanimdaki adam bir baskasina siril siklam asikmis ve ben bunu dun gece onun agzindan duymaz olaydimmm. 

Suan bir kafeteriyada oturuyorum disarda icmeme cok kizar ama bilmeyecegi icin sorun yok, bir bira ismarladim kendime.  Dun aksam uykumda bir dugune gitmistim, sacimi cicekli bir topuz yaptirmistim, ustumde kirmizi uzun bir elbise vardi, gozlerim taloyu ariyordu ve bulamiyordum. Sabah uyandigimda ruyanin etkisindeydim ve bugun taloyla bir problemim olacagini adim gibi biliyordum. Kalkip okula gittim, moralim hic yoktu, her kes sinirime dokunuyordu en yakin arkadasim biberi bile gormek istmiyor ondan nefret ediyordum, kacmak istyordum buralardan, bir sey olacaginin farkindaydim ama kusmadan onceki mide bulantisi gibiydi artik bitse de kurtulsam diye bekliyordum. Bitmiyordu, dersin ikinci yarisindan cikip eve geldim, yolda anneme mesaj attim: anne ben bugun cok kotuyum, kimseyi gormek istemiyorum, her seyden her kesten nefret ediyorum, nedenini bilmiyorum ama cok kotuyum anne.

Olacaksa AŞK olsun  (ona bir mektup)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin