O geliyor

253 5 0
                                    

Yarin sabah geliyoooooorrrr. Ne kadar mutlu oldugumu tahmin edemezsiniz. Sabah evden ona tuymem lazim, ama gercekten ben de erkenden nasl tuyeceymi bilmiyorum. Ya bu arada bir sinavdan butunlemeye kalmisim, lanet olsun. Istanbul seferim de ertelendi simdilik. Ya sen tum sinavlari en zor olanlari gec gec, gel en tirsik hocadan butunlemeye kal yaa, var mi bogle shey, bir de bu hocamiz guya en iyi kalpli olani. Zaten ben de bu baht olduktan sonra melek bile sheytana donusur, lanet olsun ya , isin yoksa simdi ders calis. Nasilda palaysimlar yapiyordum facede instagramda falan, exams finished! happy happy ! diye, nah sana happy. Umursamadigim dangalak beni nasil da birakti bute, zaten bi tek beni degil adam tum sinifi birakmis, sonunda bunca seneden sonra karakter degisikligi yapmak istemis, gerizekalinin torunu. InsAllah o sinavdan sonra tepene tugla dusher de geberip gidersin. Hocaniz oldu ve herkesi geciriyoruz diye de bizi gecirirler insAllah.

bu haberi ilk  Taloya heber verdim. - Benim yuzumden oldu, ben mani oldum, ders calisamadin dogru duzgun -diye kendini suclu cikardi. - Eger beni seviyorsan simdi basla ve dersine calis, o sinavi gececeksin buna inaniyorum ve sakin uzulme - diye mesaj atti. Canim Talom sen bana bogle mesajlar at ben her sinavi gecerim AlimAllah.

Ya bide shey var 14 subat sevgililer gunu. Sahane bir plan yaptim. taloya ikimizin bas harflerinin yazili oldugu kol duymeleri alacagim. Gece icin ayrica surpriz ise dansoz kiyafeti. Arapca dansi biraz biliyorum ama biraz da evde aynanin karsisinda calisirsam yaparim. Zaten o dansoz kiyafetini giydikten sonra bana ilham gelecek biliyorum, hatta su didemden bile daha guzel dans edebilirim. Ya sizin bir fikriniz olursa yazarsiniz yoruma, benim aklima simdilik bu geliyor. (Cok sacma bulmadiniz ogle degil mi ?)

Taloyla gece klubundeki tanismamizdan sonra, sabah bana mesaj atti biraz konustuk ve beni ayni gun bir cafede yemeye davet etti. Ben de o cafeyi cok iyi taniyorum ve orda oturmayi cok seviyorum, napsam ya gitsem mi gitmesem mi acaba zaten evde de yalnizim, papos da gitti evine hic gelecegi de salagimin. Zaten gitti mi bir de zor gelir. Tamam dedim. Ustume cicekli bi komlek ve siyah bir pantalon gecirdim makyajimi yaptim ve ciktim. Gittigimde orada oturuyordu. Cocugu orada 30 dakika kadar beklettim cunki o sirada kendime elbise bakiyordum. aaaa bi baktim adam sarap iciyor. Ic sesim bashladi ki ne bashladi. (bak bak bak sen su keleeee, daha sen gelmeden kirmizi sarabi komus onune, heralde demi seni orospu saniyo, zaten gece klubunde bide barda tanisinca buyuk ihtimalle bogle dusunecek, tabi kizim sen gerizekalisin kalkip elin keli icin buralara kadar geldin, olacagi buydu bak gor bu adam sana yatma teklif eder burdan cikinca otele gidelim der, bekle sen bekle.) Tabi ic sesimin de verdigi gazla biraz tirsdim, ama etraf insan kayniyor problem yok yani. Yemek soyledik, ama ben acayip utaniyorum da bu cocuktan, lan bu bicagin hangi elde tutulmasi gerekiyordu lan, solmuydu acaba, yo canim sola catal olmasi gerekiyordu, yok sola catal olur mu bicakti derken bana bogle bir kal geldi ve bicagi biraktim, catalla tabagi kurcaliyorum, sezar salatasinin otlarini o tarafa bu tarafa ceviriyorum, koymuslar kocaman ot yesem olmaz, yemesem olmaz, zorlaniyorum. Icecek olarak da portakal suyu aldim, ah o portakal suyunun Allah belasini versin, cocuk benimle sohbet ediyor bende dinliyormush gibi yapa yapa o cubugu bardagin icinde donduruyorum, o arada bir yudum portakal suyu cubugun agzindan sicra tam taloya dogru uc!!! - Hayiiiiiiirrrrrr ! -Allahtan verilmis sadakam varmis da o portakal damlasi talonun mavi komlegine denk gelmedi de omzunun ustunden uctu. Ya komlegine gelseydi, Allahim rezil olurdum, kepaze olurdum. Cok sukur Ya Rabbim. Sonra tavuklu bir yemek geldi ona da hic dokunmadim, ilk kez kendimi bir erkegin onunde bu kadar tirsmis goruyordum. Daha once hic bir zaman bogle olmamistim. Talo da nasil konuskan, hep bir sheyler anlatiyor, iste Amerikada okumush, bilmem Arabistanda calishmis, basina gelen iyi kotu anilarini anlatiyor, ama arada gozlerimin icine bir bakis atiyor ki sormayin. Tamam yuzyuze konusuyoruz zaten ama arada bogle bi bakisma oluyor, 3 4 saniyelik bi bakisma, sonra ben basimi one egip salatayi karistiriyorum o da kirmizi sarabindan bir yudum aliyor. Sonra bunun 2 tane arap arkadasi orada belirdi, selamlastilar cocuklar bana saskinlikla bakti ve selamlastik ve arapca bir sheyler konusup gittiler. Talo bana ozel hayatimla ilgili hic bir shey sormadi. Hayatimda sevdigim en harika erkek tipi, ozel hayatla ilgili hic bir shey sormayan tipler, size bayiliyorum, siz adamsiniz oglum, adamin dibisiniz.. Ben de sormadim tabi sevmiyorum ogle sheyleri, zaten ben cok konusmuyorum sadece dinliyorum, ara sira benim ingilizce frekansi gidip geliyor ne dedigini anlamiyorum, gulucukler saciyorum etrafa.

Talo: - Gozlerin bu dunyadaki en guzel gozler.

-Yok canim o kadar da guzel degiller.

-Bu konuda benimle tartisma, cunki gozler konusunda master yaptim

-Ogle mi? tamam o zaman... (sustum ve guldum)

Zaten ben hep gulerim agzim kulaklarimdadir, gulmedigim zamanlarda arkadaslarim noldu eylul bi akraban filan mi rahmetli oldu, sinavi mi gecemedin, hasta misin diye sorarlar. Yani bena hic uzgun olma hakki vermezler. Her zaman guldugumu gormek isterler, gulunce mutluyum saniyorlar hep ondan. Zaten ben sadece gulunce guzel oluyorum, onun icin guluyoum. 

Kac yasindasin sen ? - 20 sen ? 

-kac veriyorsun? 

- en fazla 27 felan

-kalkip seni opmek istiyorum 32 yasindayim ben.

- aaa gercekten mi ? Hic gostermiyorsun. Ne yani simdi sen 12 yas benden buyuksun ogle mi ? Cokmus ama ya.

- biliyor musun sen 20 yasinda birine benzemiyorsun?

- cok mu yasli gozkuyorum?

-hayir canim o anlamda demedim yani konusman, karakterin daha olgun duruyorsun. 20 yasinda olduguna inanmak istemiyorum.

- evet ama 20 yasimdayim , emin ola bilirsin.

- Yarin ne yapacaksin? (Allahim aman tanrim bu cocuk harika, yarin da beni gormek istiyor inanmiyorummmm, %100 bulusalim mi diyecek.)

- Okula gidecegim yarin dersim var.

- Bulusalim mi ?

- Ya simdilik ben sana bir shey soylemiyim, duruma gore karar veririz.

- Tamam olur ama olursa da ben cok sevinirim.... (gulucukler)

Kalktik ve 20 metre kadar yuruduk. Beni eve birakmak istedi, ama kabul etmedim, - Yok lutfen, ben taxiyle gidecegim dedim ve yanimizdaki taxiyi gosterdim, Evet bununla.

-Tamam o zaman, gidince haber vermeyi unutma....Elini uzatti, gorusmek uzere. Elini tutarken goz goze  geldik.. bye bye - Uzaklastik. Bir birimizi cok begenmistik... 

Olacaksa AŞK olsun  (ona bir mektup)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin