Unutulmuş sözler Adsız Bölüm 36

68 2 0
                                    

hangi yuzle yazacagimi bilmiyorum, aslinda yuzum bazi zamanlardaki gibi somurtkan gozlerim de yasli, bana hikaye yazdiran da bu iste. Son okudugunuz tarihten sonra hayatimda her shey degisti sadece tek shey ayni olarak kaldi.

3 ay sonra...

italyadayim, okumaya geldim, burasi gercekten adi kadar veya duydugunuz gibi guzel bir yer degil, boktan bir yer durmadan yagmur yagiyor, ayrilmadan geldim, ayrilamadim, ayrilamadik iste, 3 aydir burdayim hala ayrilamadik. 1 seneyi bile devirdik 3 gun once tanisma yildonumumuzdu, 1 haftadir yaklasik her gun kavga ediyoruz, hatta yildonumumuzde bile kavga ettik, biletimi haftalarca onceden aldim, her seyin guzel gececgini mutlu mesut askima kavusacagimi zannediyordum ama ogle mi oldu, her gun kavga , gelme, o zaman gelme, kal orada. Gelme demesi cok aci ya bir insan nasil bogle bir shey diye bilir, ya gercekten lanet olsun, senin icin bilet almis birine nasil gelme diyorsun, yapma, yapilir mi bu ya? 1 sene gecmis, neleri atlatmisiz, orada ne yaptigini bilmiyorum, ben italyadaki bakirelik hayatima devam ederken senin orada kimlerle yatip kalkdigini, beni hangi pozisyonlarda aldattigini bilmiyorum. 

Allahim neden beni beni sevmeyen insanlarla ugrastiriyorsun, neden her kesi seven bir erkek varken hayatinda benim sevgilim bana gelme diyor? neden her kes deliler gibi sevilirken benim neyim eksikti ? ne istedi de vermedim? neden ben her zaman gozyasi dokuyorum, 

Bu kez gercekten iliskimi bitirme karari aldim, face i dondurmaktan baslayarak ve wats appa girmeyerek tabi, ama gercekten bitirme karari aldim, daha fazla devam edemiyorum, fazlasi olmuyor, benim simdiye kadar doktuyum gozyaslari onun inanmadigi gozyaslari, restoranda tek basima oturup ona nasil gide bilirim diye tum ucak firmalarindan en ucuz bileti alirken o beni biriyle datingde sandi, ben ona seni ozledim dediyimde bana inanmadi, beni hep kendiyle kiyasladi ve benim de onun gibi biri oldugumu dusundu. bana asla inanmadi ve guvenmedi, ben onu sevmekle meskulken, onume gelen tum yakisikli italyanlara hayir derken o beni her gun datingde sandi, kendisinin yaptigi gibi, aslinda aldatan hep oydu ama iftira atilan bendim, hep onun kara planlarinin kurbanlari oldum, biriyle yatmadan once , yazdigi iftira dolu mesajlar sadece onun icini rahatlatmak icindi beni de inceldigi yere goturuyordu, kopsun artik. bu kadar iskence yeter bana , artik dayanamiyorum, he rgun stress, her gun basagrisi...

bilet aldigim gunden beri bana turlu turlu bahanelerle  gelme dedi, artik ogle bir hale geldim ki qururum tamamen ayaklarimin altinda, suan tek istedigim shey bu iliskiyi bitirmek, bu kadar assagilandigim gercekten yeter, baya bir yeter. 

ben kudarini haketmiyorum...

Olacaksa AŞK olsun  (ona bir mektup)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin