Cocuk bana taparken, birden bire degisiyor, ne yaptim, nerede yalnis yaptim, neden olmuyor diye kendime soruyorum ama cevap yok, cevap bulamiyorum. Cocuk cok iyi duruyor tam benim istedigim gibi, zaten ayni kisinin olmasini istiyorum hayatimda, sacma sapan datelerden sikildim, bunaldim artik. Ne olduguna bir bakalim - ilk haftadayiz , cocukla tanisiyoruz, bir yere giderken benim evin onunden geciyor bir birimizi ilk kez orada goruyoruz konusuyoruz arabada, cok iyi, hos, ikimiz de bir birimizden hoslaiyoruz, 10 dakika sonra ben eve donuyorum cocuk gidiyor, yazismaya devam ediyoruz, cocuk simdiye kadarkilarin gosterdiyinden daha cok ilgi gosteriyor, tamam her sey yolunda, yarin aksam yemeye davet ediyor, yarin aksam oluyor cocuk gelip beni aliyor cikiyoruz yemeye, ardindan kucuk bir eylence yapiyoruz, iciyoruz, opusuyoruz, arabada tum kirmizi isiklarda opusuyoruz, belli ki bir birimizden cok hoslanmisiz, birde cok guzel gidiyor, hafta sonuna plan yapiyoruz, gelip aliyor, disari cikariyor, hesaplari hep o oduyor, her sey super giderken, hafta sonundan sonra bir birimizi hic gormuyoruz, abi neden? hafta sonu yolunda gitmeyen neydi? neden cuma gununden sonra bir daha bulusma teklif etmedi, cok ta yazmadi, sadece , gunaydinla iyi geceler arasinda bir kac kelime, neden acaba ? hic bir fikrim yok, cuma gecesi sex yapmadik diye ola bilir mi ? yorulmustum, hic orali degildim, ne yapsaydim? zaten o konuda sanssizim, dune kadar cok uzuldum, bulusmak istemiyor diye gercekten cok uzuldum, baya bir hoslanmisim ben bu cocuktan gercekten. Iste yine ogle kisa mesajlar atarken ben laf soktum duramadim, geleneyimizde var, ben daha dogmadan bu huy bana anneden gobek bagim vasitasiyla gecmistir ve ben bu ozelliyimi her zaman yerli yersiz kullaniyorum, cocuga -cok meskulsun, herhalde sevgilinle vakit geciriyorsun diye su gozunden yaslar cikarak gulen smaylli bir mesaj attim, o da tabiki hayir bu da ne demek oluyor falan diye cvp yazdi aslinda ben onun sevgilisnin oldugunu dusunuyorum bence sevgilisi var, sevgilisi olmasa evine davet ederdi, hem evinin yerini soylerken cuvalladi oradan da biraz anladim, sen bana mi sikis geleceksin? ben bu oyunlarda master yapiyorum be, neyse ki cocuktan hoslaniyorum diye hala konusuyoruz, hala bir bagimiz var. Dun biraz farkli sebepten dolayi mutluydum mesaj attim, ben bugunlerde cok hot hiss ediyorum diye, o da ben sana yardim ederim dedi, genelde daha az mesajlasirken simdi biraz hizlandi, bu gece bulusacagiz, bana gelicek, sabah mesaj atmis, seni gormek icin sabirsizlaniyorum diye, e tabi sabirsizlanacaksin abi, teklifimi kime yapsam sabirsizlanirdi degilmi ? daha once iki kere birlikte kalip sex yapmamamiz yuzunden de cocuk benden sogumus ola bilirdi, simdi bakalim, yarindan itibaren nasil davranacagi cok onemli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olacaksa AŞK olsun (ona bir mektup)
ActionMerhaba canım Aşkım , öncelikle şunu söylemeliyim ki, seni hala çok seviyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum. 2 yıl geçti, senden sonra kimseyi sevmedim ama çok seks yaptım, bazıları senden çok daha iyiydi, bazılarıysa, hiç sorma.. Beni zamanında sa...