Biraz anlatmak gerekirse acikacasi yaptigimin doğru olduğunu söyleyemem, benim kulturumde , dinimde, ailemde kesinlikle erkek arkadaşla bu kadar yakin olmam yanlistir, hatta bunu yaptigimi anlasalar her halde beni evden atar, evlatlıktan redd ederler, bu yüzden yasadiklarimi hep sirr gibi saklamak zorundayim. Kimse bilmemeli, kimse anlamamali, taloyla bir yere gittiğimizde gözlerim hep birini ariyor, acaba aileden birini gorur muyum? Acaba bir akrabam karsima cikarmi. Acaba bir arkadasim filan cikarmi karsima diye bakınmaktan, korkmaktan yoruluyorum, rahat olamiyorum, hep bir korku, hep bir panik halindeyim. Bazen cok uzuluyorum, neden annemle paylasamiyorum bu yasadigim güzel seyleri, o bana daha güzel akil fikir vermez miydi? Neden anlata miyorum? Bir insanin ailesinden bu kadar korkmasi neden?
Bu ülkede kadin olmak, kiz cocugu olmak hep zordur, bizi sadece biz anlıyoruz, erkek arkadasimin evine gidemez miyim ben ? ee nerede bulusacagim, nasil anlayacagim nasil bir yasam tarzi olduğunu ? nasil taniyacagim onu ? neden bu kadar buyutuyorsunuz ? ne olurdu bize bir rahatlık verseydiniz , sigara içmek yasak, içki içmek yasak, gece hayati yasak, ne zamana kadar sizi aldatmami, yalan söylememi istiyorsunuz, zaten ben sizden aldigim terbiyenin etkisindeyim, bir güvenin bana ya, güvenmeyi bilin, e siz bana güvenemedikten sonra, ben gelecekte çocuğuma nasil güveneceğim ? hadi onu geçtim ben insanalara nasil güveneceğim, zaten kotu seylerden uzak olan birisiyim, sigara içmedim, içki asla içmedim diyemem, ama asla sarhoş olup yerlerde sürünmedim, nasil içilmesi gerektiğini öğrendim, kendime ve ya aileme zarar verecek hic bir sey yapmadım ama yine de bana güvenmiyorlar, kendimi anlatmıyorum sadece, tum ülkenin genel durumunu anlatıyorum, bu ülkede kadin olmak ogle senin bildiyin gibi kolay deyil, kadin hep susacak, kadin acik giyiniyorsa orospudur, gece disari cikan kiz yolunu azmistir, sigara içenin terbiyesi kotudur, kisa giyinerek bacaklarinizi kime gösteriyor sunuz? Ve s, ama birde erkeklere bakin, erkek deyince akla gelen evin reisidir erkek, ohooo, ne derse o olur, izinler ondan alinir, ama o erkek dediğim insan ne isterse yapar, içer, eylenir, aldatir, bagirir, el kaldırır, şiddet uygular o her zaman hâklidir, onun yetkileri vardir, cunki o erkektir. Allah mi be bu ? o erkekse ben kadinim, ben her ay 1 hafta aci çekiyorum be, benim doğurmak gibi bir ozeliyim var, abi hatta benim memelerim sut imal ede bilme yetkisine sahip, bu kadar ozelliyim olduğu halde neden ozgur olan ben değilim de sensin ?- Islamda kadin : diye başlarlar bazen, lan islamda karini aldat diyor mu ? islamda içip karini dov, konuşma hakki verme deniyor mu ? Hemen islerine gelmeyince dindar olup bana dinden bahs ederler, dindar bir resul olup dikilirler karsima, konu erkek olunca din, başka konularda ortada yokturlar. Ben hic anlamiyorum kardeşim, ben eşitlikten yanayim, kadınla erkek eşittir, erkeğin fiziksel olarak guclu yaratilmasi kadinini ve ailesini koruya bilmesi içindir. Baska bir bok ozelliyiniz de yok zaten, zaten o da hepiniz de yok, gittikçe boyunuz kisaliyor, spor salonlari ve proteinler olmazsa zaten vücudumuz ayni, elleriniz biraz buyuk , iyi iste insanin o kadar penisi olunca o kadar da el yapmislar, napsaydilar? Isin sakasi ben gerçekten eşitlik taraftariyim, bana bagirirsa ben de ona bagirirm, bana vurursa ben de ona vururm veya farkli bir sekilde cezalandirim, bir yere gittiğimde izin almam , haber veririm, o benden izin aliyorsa ben de ondan izin alirim, giyimlerim konusunda sadece tavsiye alirim, bana giymeyeceksin derse illaki onu giyerim, yani kisacasi her sey karsilikli olmali, benim kocam ve ya erkek arkadasim benim Tanrim değildir, benim partnerimdir, kimseye sitayiş etmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olacaksa AŞK olsun (ona bir mektup)
AcciónMerhaba canım Aşkım , öncelikle şunu söylemeliyim ki, seni hala çok seviyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum. 2 yıl geçti, senden sonra kimseyi sevmedim ama çok seks yaptım, bazıları senden çok daha iyiydi, bazılarıysa, hiç sorma.. Beni zamanında sa...