ilk baslarda inanamadim, bogle bir sey olamazdi, bu iliskiye onca emek vermistim, nasil olurdu? ya benim onun beni affetmesi icin gereksiz yere doktugum gozyaslari, ya onu sessizce, sorgulamadan affettiyim gunlerde cektigim acilar, bu kadar sevmisken bu haksizlik olmaz miydi? neden ayriliyoruz ki? tamam beni aldatdi ama bunu anlamasaydim ayrilmazdik, peki benim farkimda olmadigim zamanlarda beni aldattigini bilmiyor muydum sanki? elbette biliyordum, defalarca hissetmistim, bu kadar detaya kapilip onu hayatimdan silmek dogru bir karar miydi? drama yapmak istemiyorum iliski doneminde yeterince yaptim cunki, bide bunun drama oldugunu saniyoruz ama halbuki bir kiwi gercekten seviyorsa muhtamelen agliyordur, yani bu gozyaslari akmazsa bu iliski nasil yetisir, gozyaslari yagmur gibi cicek dusunun siz agladikca o buyuyor kocaman oluyor, ve birgun su bitiyor ve ya da artik su bile kurumus cicegi kurtarmiyor, topragi islatmakla dolaniyoruz bir sure bir umut bekleyip ama olmuyor, iliski bir kez biter, tek sansi vardir, ve kaybettigimiz kisiyi asla bulamayiz baska birisinde. Ayriligin ilk gununden itibaren her gece kluplere aktim, ordan budan digerleriyle bakismaya falan basladim, herkesin yaptigi su depresyon olayinin ortasinda buldum kendimi, her gece eve saat 5 te geliyordum, ve bira sigara kokuyordum, sukurler olsunki sigaraya baslamadim, biraz akilliymisim,
keske seni o gece orada gormeseydim, seni gorene kadar her gece baska bir geceydi, sen geldin ve ben tum riskleri goze aldim, senden sonra hayatim risklerden ibaret oldu. Yalanci, kustah, alkolik, orospu yok canim o kadar degil ama biraz oldum. Sen cok hos gelmisdin aslinda, seni hep yasadim, doyasiya, pisman degilim, bana cok ogrettin hep diyorum bunu ama iyi bir seyler ogretmediyini ikimiz de iyi biliyoruz, hayati bu kadar derinden anlamama gerek yoktu bence, her kes gibi 22 sinde evlenen sonra cocuklari dogan ve ailesinde hep kucuk problemleri bulunan orta duzey bir aileye sahip ola bilirdim, halime sukr edip mutlu ola bilirdim en azindan, sen geldin, iste hayatimin donum noktasi. Bana esmeyi ogrettin, ruzgar gibi esmeyi ogrettin ve hani su baris akarsunun rahmetle aniyorum cok sevdigim biri iste orda denildigi gibi bana esmeyi sen ogrettin ve esip gectin.
ayriligi uzun uzun anlatamayacagim kusura bakma, zaten sevmedim ayriligi nesini anlatayim, bir sure sonra kendime geldim, toparlandim, kendime bir senedir ki yeni sevgili ariyorum, onu bulamadim, seni bulamadim, yani baskasinda seni bulamadim, ama sen ne yaptin, gittin gotumden cirkin birini sevgili yaptin. neyse bu konuya sonra gelecegim. Baska bir ulkede, taniyamadigim insanlarin cevresinde yapayalniz kaldim, o gitti, ailem uzakta, arkadasim hic yok, mecburen okuyorum, sevmiyorum buralari, sensiz zaten hic bir seyi sevmedim ki ben, en azindan papos yanimda olsaydi hani belki arada bir gulu verirdim o da yok, arkadaslarimi cok ozledim. Gecen sene yila askla girdim bu sene yilbasindan hemen sonra ask bitti.
Kiz cok dener baskasina asik olmayi, sevmeyi, sex yapmayi ama hic birisinde basarili olamaz, bir kac kisiyle yasadigi tek gecelik hikayeleri saya biliriz, ama mutlu son olmamistir, ogle avalak avalak gezer, ulkeye donecegi gunlerin hesabini yapar, artik yavas yavas unutuyormus gibi yapar ama aslinda hep hayal eder donecek ve onu gorecek ama yuzune bakmayacak, hayir, kibar olacak ve selam verip gulup gececek, hayir guzel bir laf sokacak, nasil olsa cocuk pismandir, tabi 100% eminim buna. bir eylul advice i (hic bir zaman ayrildiginiz gotun sizi ozlediginden %100 emin olmayin) ama bir seyden emin olun alkol herzaman sizin lehinize. o got icip sarhos olunca her zaman sizi hatirlayacaktir, ardindan yillar gecse bile mutlaka hatirlayacaktir. Evet kizlar alkolu sevin , o bizim dostumuz, e tabi sizde eger iciyorsaniz kacisiniz yok, ne zaman sarhos olsam abi 2 yil gecti neredeyse hala got gozumun onunde, hayir yani bildigimiz iki elmali got degil, digeri, benimkinin ince dudakli, hafif kirli sakalli, kel kafasi.
sizinki nasil biliyorum her kesinki farkli oluyor ama bu nesil genelde hep bir birinin aynidir, hepsinin huylari aynidir bunlarin, sanki bir kabile gibi yayilmislar yeryuzune, vicik vicik olmazlar, arayip sormazlar, insani cildirtirlar, hep sakin bir tavirlari vardir, hep gozleri disaridadir ama bunu yakalamak o kadar da kolay degildir, bunlar hic dogruyu soylemezler, yalan yere yemin ederler, hep eylenmesine duskundur, seni seviyordur da ama yani hep bir amasi vardir, ve sen onu her zaman daha cok seversin, huzur vardir onda, cunki o bir gottur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olacaksa AŞK olsun (ona bir mektup)
ActionMerhaba canım Aşkım , öncelikle şunu söylemeliyim ki, seni hala çok seviyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum. 2 yıl geçti, senden sonra kimseyi sevmedim ama çok seks yaptım, bazıları senden çok daha iyiydi, bazılarıysa, hiç sorma.. Beni zamanında sa...