https://www.youtube.com/watch?v=Gi_IKHP1B-g
Eger hangi gun olecegimizi bilseydik , nasil yasardik biliyor musunuz? Kirdigimiz her kesten ozur dilerdik, problemleri hemen cozmeye calisirdik, sorunlara guzel sonuclar arardik, biraz ictim tam olarak ne yazmak istedigimi bilmiyorum ama az onceki italyan amcanin dedikleri beni baya bir duygulandirdi. - Yillar once italyan bir kizi sevdim, bana dediki tamam ben senin kiz arkadasinim ama ben bir arapla evlenemem. Yikildim,
Ne yapmayi planliyorsun? Talonun yanina gidecek misin ?
Bilmiyorum
Sana bir sey soyliyimi , eger o kiz benim teklifimi kabul etseydi ben simdi burada degildim, ben Italyadaydim, ama onlarin farkli kulturu var, o romaliydi ben arap, kabul edemz evlenemezdi kabullenmek zordu bir arabi.
Aramizdaki 3 metrlik mesafeden taloyla goz goze geldik, cok kotuydum, sarabin da etkisinden dolup dolup bosalan gozlerimi kontrol etmek zor oluyordu, onca gulup eylenmistik ama sonu huzunlu bitti.
konusmaya basladim, soyleyeceklerimi her kes dikkatle dinliyordu, tum dikkatler uzerimdeydi.
-aslinda insanlar sonunu bilmedikleri seylere kayitsiz yaklasiyorlar, umursamaz davraniyorlar, sonda evlene bileceklerini bildikleri icin durmadan kavga ediyor, problem cikartiyorlar ve ayriliyorlar. Ama ben bir problem oldugu zaman onu olabildiyince cabuk cozmeye calisiyorum..
Italyan adam beni cok iyi anliyordu, italyan diyorum ama adam italyali deyil bir arap sadece italyanca cok guzel konusuyor ve italyayi cok seviyor. Bu yuzden ona bu adi verdim.
bugun annemi yolcu edip taloya dondum, durmadan ona sarilmak istiyorum lanet olsun sunun surasinda sayili gunlerimiz kalmis.Sevdiyim adamdan gidiyor olmak ve onu hicbir zaman koydugum gibi bulamayacgimi bilmek cok acitiyor. Egodan mi bilmem, asktan mi bilmem, nedendir bilmem ama cok aciyorum. Yurtdisinda okuma fikri cok sacmaydi zaten. Ama ben gitmesem o gidecek, ne olucak giden zamanim olucak, ne kazanacagim? Sevdigim adam benim icin isini birakmayacak belli ki, zaten hic bir zaman boyle bir seyi isteyemem.. ya birakir da sonra mutlu olamazsak ne olur? gozumun onunde beni sectiyi icin cok pisman olur, 5 para etmezlik muamelesi mi iyi, yoksa hic ortada olmamak mi, bence cekip gitmem cok iyi bir fikir. lanet olasi bu sehirden, kavusamayacagimi bildiyim sevgimden, en iyi arkadasim papostan. Cok zor ama yapmam gereken bu. Allah beni gonderiyorsa, ben kalamam. Uzgunum.
ne var ne yoksun
hem cok, hem yoksun
Italyan amca bir gun sey demisti : HANGI SEHIRDE SEVDIYSEN O SEHRI SEVERSIN, BEN ROMAYI SEVIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olacaksa AŞK olsun (ona bir mektup)
AzioneMerhaba canım Aşkım , öncelikle şunu söylemeliyim ki, seni hala çok seviyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum. 2 yıl geçti, senden sonra kimseyi sevmedim ama çok seks yaptım, bazıları senden çok daha iyiydi, bazılarıysa, hiç sorma.. Beni zamanında sa...