Artık eskisi gibi başbaşa koklaşa koklaşa salonda oturup müzik dinlemiyoruz, ligler başladı malumunuz, her gün futbol, her gece futbol. O maç izliyor ben de derslerime çalışıyorum. Sanırım o romantik günlerin sonuna gidiyoruz. Her şey çok güzel gidiyor, sevgilim beni mutlu etmekle meşkul bu aralar. Ama ben durur muyum ? İlla ki bir huzursuzluk çıkartıp her şeyi rezil edeceğim.
Çiftler arasında yatak muhabbeti çok önemliymiş gerçekten. Durduk yere kavga çıkıyor. Her şey süper dişler fırçalandı, banyolar yapıldı, tuvalete gidildi, geliyorsun uyumaya adam telefonla bir şeyler yapıyor. Belki önemli bir şey peşindedir, beliki maillerini kontrol ediyordur. Amma bu senin kanına dokunur. Nasıl olur yaee, ne oynuyormuş telefonla, hemen tepki verirsin. Gereksiz bir tepki. Ya da uyumadan önce şakalaşıyorsunuz, yatağa girdiyiniz an şaka gerçeğe bağlanıyor ve laf sokmalar başlıyor. Yataktakı en orospu haraket : iyi geceler der ve götünü çevirip uyur.
Sen mal gibi beklersin, yok canım uyuyamaz bensiz, şimdi döner geri ve sarılır, yok, yok mümkün deyil ya uyuması derken adam horlar ve kafanda beliren soru işareti : Bu adam beni seviyor mu yaa?
Ordan yola çıkarsın.
Tavana bakıyorum uzun uzun, kendimi ezik hissediyorum, hiç bir konu yokken, sırf laf soktum diye bana iyi geceler dedi ve sırtını dönüp uyudu. Ben bu kadar mı eziğim ? Bizim ilişkimiz ne zaman bu hale geldi ? Daha 2 ay beee, allahım ayısı daha 2 ay oldu, al işte bu gün tam 2 ci ayı doldurduğumuz gün. Regl dönemindeyim bir de. Genelde bütün kavgalarımı regl döneminde yaparım. Ama bu kez kavga etmeyeceğim. Onu cezalandırmak gibi bir niyetim de yok. Çünki insan çok kırılınca ne ceza vereceğini bile bilmiyor. Olan olmuş sana zaten daha neyin peşindesin gibi.
Bu yaptığın haraket saçmalık, sen bana böyle davranamazsın, ben burda sırf seni sevdiğim için ve senin de beni sevdiğine inandığım için kalıyorum. Bu şekilde evimde de uyurum. Bana sırtını çevir diye burda değilim. İnek yaaeee.
Nasıl gıcık oldum tahmin edemezsiniz, kesinlikle bu davranışı haketmiyorum, kesinlikle kabul etmiyorum. Bilecek efendim benim standartlarımı bilecek ona göre davranacak, böğle her seferinde iki laf oldu diye götünü çevirip de uyuyamaz.
Neise yaaaaeeeee.... Akşama party var bizden papoş remo falan gelecek, bide bunun arkadaşları. Acaba gitmesem mi partylerini burunlarından getirsem mi diye de düşünüyorum ama aptallar gibi davranamam, hep onu yaparsam konu büyür ve haklıyken haksız durumuna düşerim. Çok dikkatli ve asil davranmam lazım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Olacaksa AŞK olsun (ona bir mektup)
ActionMerhaba canım Aşkım , öncelikle şunu söylemeliyim ki, seni hala çok seviyorum ama hiç bir şey hissetmiyorum. 2 yıl geçti, senden sonra kimseyi sevmedim ama çok seks yaptım, bazıları senden çok daha iyiydi, bazılarıysa, hiç sorma.. Beni zamanında sa...