Capitolil 4

919 30 0
                                    

Hai la liceu*
Dinineata*
-Anne, trezirea mergem la liceu!
-Yeyyy!spun eu entuziasmata de noul meu liceu.
-Pregatestete si vino jos la masa.
M-am dus la baie si am inceput sa imi fac vesnica rutina de dimineata dupa care am iesit din baie si m-am sus la dulap sa vad cu ce ma voi imbraca in prima zi...nu vreau sa fac o impresie proasta.
Pana la urama am luat o pereche de blugi largi destul de taiati si o camasa rosie in carouri pe care am prinso in jurul taliei si un tricou putin mai sus de buric negru cu o💜 strapunsa de o sageata si niste tenesi rosi si geanta neagra pe umar si am coborat jos.
-Neata scumpo ,mananca si dupa te voi duce eu la liceu.
Dupa ce am mancat am mers la masina si am pornit catre liceu.
-Pa scumpo!
-Pa mami!
Am intrat in liceu toti se uitau la mine ca la masini straine.... am mers la directoarea liceului.
-Buna ziua.spun eu timida
-Oo buna scumpo tu trebuie sa fi Anne noua eleva a liceului nostru
-Da eu sunt.
-S-88a sunat deja hai sa iti arat clasa si dupa sa incepi si tu orele,bine?
-Ok.
Am intrat in clasa unde o profesoara de vreo 50 de ani statea si citea catalogul....am intrat timida si am salutat politicos.
-Buna ziua!.spun eu timida
-Buna tu trebuie sa fi noua eleva,eu sunt Olivia Smith si voi fi diriginta ta anul acesta..
-Uuu prospaturi!spune un baiat din clasa
-Si uite ce sexy e baa!spune alt baiat, m-am uitat la el si am observat ca era Harry.
-Shh,gata cu vorba,Ok Anne tu dute si aseaza-te undeva.
M-am uitat prin clasa si am observat un loc liber langa o fata cu parul verde si ochi de un verde de acceasi culoare cu parul.
-Buna, eu sunt Anne!
-Heii, eu sunt Dana!
Mi-am scos cartile si am inceput ora ,simteam privirea lui Harry cum ma fixase toata ora.
Ora sa terminat si am vrut sa ma duc la dulap sa imi asez lucrurile, dupa ce am deschis dulapul am simtit doua maini cum imi cuprind talia...m-am speriat si m-am intors am ramas socata vazandul pe Harry si restul de ratati din 1D...
-Ce faci ,papusa ,ti-am zis ca o sa ne mai vedem!
-Ce vrei?ii spun eu pe un tot iritat si i-am dat jos mainile de pe talia mea.
-Pe tine,pe tine te vreau!
Imi dau ochi peste cap si trantesc uaa de la dulap ai plec.
Pe hol am reusit sa dau peste dineva in timp ce mergeam(mai mult alergam)spre clasa mea.
-Oh scuze chiar nu am vrut!spune o voce masculina.
-Amm..nui nimic!cand am ridicat privirea am vazut ca era unul din idiotu aia 5.
-Ok eu plec acum.
-Stai nu mi-ai zis cum te cheama!
-Anne.strig eu neuitanduma in spate.
Am ajuns la clasa si l-am vazut din nou pe tipul cu care ma ciocnisem acum cateva minute.
-Hei,Anne stai o secuna am ceva sa-ti spun!
-Da ce este!
-Ahm...vroiam sa te intreb daca vrei sa iesi cu mine la un suc sau ceva?
-Da....dar macar imi spui cum te cheama?
-Oh da scuze ma numesc Louis.
-Ok Louis , deci la ce ora ne vedem?
-La 19:00 este bine?
-Perfect!ii spun eu bucroasa si ii dau adresa mea ca ma poata lua, se uita un minut la biletel dupa care spune!
-Suntem vecini?
-Cred ca da!spun eu razand mirata de sitatie.
Profa intra in calasa aveam chimie,ora mea preferata.
Louis a stat langa mine la chimie asa ca ma sinteam bine cu el,ma facea sa rad dupa care....
-Anne,Louis afara acum!
Iesim afara dupa care ne asezan pe jos langa usa.
Am observat ca se holba la mine.
-Esti asa frumoasa!am rosit la vorbele lui dupa care i-am spus.
-Si tu esri foarte diferit fata de cum te credeam.
-Cum sunt?
-Pai te-am vazut in trupa aia si am crezut ca esti un fitos si un infumurat cu arfe si figuri,dar nu esti asa tu esti foarte amuzant, jucaus si sociabil.
-Oh,Anne nu pot sa cred ca.....
Nici nu a apucat sa termine propozitia ca mi-am lipit buzele de ale lui,erau asa perfecte si moi...
-Scuze....
-Nu trebuie sa-ti ceri scuze.....mai fa-o odata!
La auzul cuvintelor lui l-am mai sarutat odata...dupa 5 minute profa ne-a chemat in clasa si am continuat ora,Louis era inca in srare de soc dupa cel 2 saruturi e mai devreme.
Dupa ce s-a sunat Louis a mers la prieteni lui si eu am ramas in clasa cu Dana si am mai povestit....s-a sunat trebuie sa-nceapa ultima ora....desen,o ora super usoara.
Ora a decurs bine, dupa ce s-a sunat eu am fugit in graba acasa ca nu dau de nimeni cunoscut.
Deodata in fata mea s-a oprit o masina neagra....Harry..
-Scumpo, vrei sa te duc acasa?
-Nu mersi, merg pe jos!
A plecat...phiw...hai acasa...ce nu pot sa cred alta masina a oprit in fata mea...Louis.
-Heii!
-Heii!
-Hai te duc eu acasa!
-Amm...mersi!
Dupa ce i-am zis unde e casa mea am pornit la drum,tot drumul nu a scos nimeni nici un cuvant...
-Am ajuns!
-Multumesc!
Cand am vrut sa plec Louis m-a prins de incheietura maini.
-Ce faci, nu ma saruti de ramas bun?
-Ok!spun eu si ma apropi sa il pup pe obraz dar deodata intoarce fata si ne sarutam pe buze...
-Am...ar trebuii sa plec..pa Louis.
-Pa iubire!
-Mama am ajun!spun eu in timp ce intram in casa.
Nici un raspuns.
Ma duc in bucatarue si observ un biletel si un plic.
Scumpo, sunt in delegatie o saptamana, ai grija de tine.
Am lasat bani de mancare in caz ca termini tot ce am pregatit.
Te iubesc ,mama!






Daddy[H.S./J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum