De dimineata m-am trezit in bratele cuiva cand m-am intors am dat de Niall care dormea ca un ingerasi .
-Neata!spune el iar eu tresar,credeam ca doarme.
-Neata!
-Si ce facem azi?
-Nu stiu ce faci tu dar eu ma duc la liceu!ii spun eu indiferenta.
-Aaa, pai te duc eu!spune el ridandu-se din pat.
-Ok!spun eu in timp ce ma duceam la dulap pentru a-mi alege tinuta de azi,am luat o pereche de boyfriend jeans albastru spalacit,o camasa rosie in carouri pe care am legata la marginea pantalonilor si un tricou larg negru mai sus de buric.
Cand am coborat jos l-am vazut pe Niall deja pregatit de plecare,mi-am incaltat vansi rosi si am plecat.
Am ajuns la casa lui Niall pentru a-si lua masina si giozdanul.
-Hai fata cu par de acadea!imi spun el trezindu-ma din transa,m-am urcat in masina si am ajuns in parcare unde am coborat din masina cand am inchis portiera masini l-am vazut pe Harry venind nervos la noi.
-Niall,ce cauti cu ea un masina si de ce o mai si ti de mana?intreaba Harry nervos tinandul pe Niall de guler.
-Hoo,omule n-am voie sa-mi fac o prietena cu par de acadea?intreaba Niall smucindu-se din mainile lui Harry.
-Ce ai Harry esti gelos cunva?il intreb incercand sa fac o gluma,dar s-a uitat la mine urat si s-a apropiat incet.
Cand a ajuns in fata mea m-a izbit de masina sarutandu-ma animalic,nu i-am raspuns la sarut si l-am impins imediat plecand spre liceu.
L-am luat pe Niall de mana si am intrat un curtea scoli.
Toate privirile erau atintite asupra mea,a da am uitat am parul roz cu suvite verzi.
Am ajuns la clasa ,pe drum Niall nu a deschis vreun subiect decat a mers cu fata atintita la podea.
-Papa!ii spun lui Niall in timp ce intram in clasa.
-Pa acadea!imi spune el iar eu incep sa rad.
Cand am intrat in clasa toate privirile erau pe mine.
-Ce ma nu aveti fashion TV acasa?ii intreb eu nervoasa.
-Ba da dar nu dau asa bunaciuni pe TV,ar face lumea infarct!spune un baiat cu parul negru si ochi la fel de negri.
-Vino putin! ii spun eu asezandu-ma cu fundul pe banca.
Am vazut cum se ridica si vine incet spre mine,cand a ajuns in fata mea l-am tras de guler si mi-am izbit buzele de ale lui.
Dupa ce ne-am sarutat s-a uitat la mine socat.
-Anne!spun eu mandra de ce am facut.
-Z-Zayn!spune el balbaindu-se.
-Ok Zaynie ,ai niste buze super bune si sexy!ii spun eu analizandul din cap pana in picioare in tinp ce imi muscam buza de jos.
-Ooo tu esti sexy in totalitate!spune el si ma saruta din nou.
S-a auzit clopotelul iar eu am sarit de pe banca si el a plecat.
Dupa a ora super plictisitoare am plecat in laboratorul de muzica si am luat o chitara,aaa am uitat sa spun stiu sa cant si la chitara.
Am inceput sa cant ceva trist amintindu-mi de tata imediat incepand sa plang ,pe timpul pauzei eram cu spatele la usa.
Cand am terminat cantecul am auzit o gramada de aplauze si fluieraturi, m-am intors si am vazut cam jumatate de scoala privindu-ma.
Deodata cineva vine in fata incercand sa iasa din multume.
-Bravo papusa!spune Harry batand din palme ironic.
-Ohh nu tu din nou spun eu lasandu-mi capul pe spate.
-O ba da spune el veni spre mine si ma saruta am ramas blocata si nu i-am raspuns la sarut in schimb l-am impis destul de departe de mine toti ramanand masca la scena din fata lor.
-Ce e papusa nu sarut bine!intreaba el facand pe diva.
-Nu ,eu nu sunt curva ta asa ca lasa-ma in pace ,nu sunt ca restul nu-ti cad la picioare ca o tarfulita ratata.
-Aaahamm !spun el dezamagit si pleaca.
M-am asezat inapoi in banca si am asteptat sa intre profa de muzica.
Cineva se aseaza langa mine nici nu apuc sa vad cine este ca ma trage intr-o inbratisare de urs.
Era Niall puteam recunoaste parfumul lui de la mile departare.
-Ce faci acadea?ma intreaba el grijului zambind ca un copilasi la mine.
-Bine tu?ii raspund eu sec fara pic de viata in glas.
-Oooouu, dar ce are fata mea?ma intreaba iar eu incep sa rad.
-Nimic special.
-Ookk!spune el in timp ce profa intra in clasa.
Dupa o alta ora plictisitoare plec acasa.