😇Perspectiva lui Anne:😇
👉Excursie partea 1👈
Suntem in masina si mai avem in jur de 10 minute si ajungem.....mama ce m-am plictisit.....nimeni nu a scos o vorba de cand am plecat si se mai si insereaza....si simt cum imi vine o idee geniala ,am chef de putina distractie.
M-am aplecat mana la pantaloni lui Harry si i-am sarutat barbatia prin blugii sai mulati care deja explodau pe el dupa ce i-am sarutat comoara.
-Ce dracu....Ahhhh...femeie ma innebuunnessti!incearca Harry sa spuna dar eu continui sa aplic saruturi pe madularul lui.
-Daca nu te opresri acum jur ca te dau jos si ti-o trag pe capota!ma ameninta el iar eu ma pun cuminte pe locul meu ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
-Ce dracu te-a apucat vrei sa fac infarct aici?ma intreaba el nervos.
-Ma jucam si eu....spun cu o voce adorabila de copilasi inocent.
-Te jucai pe dracu ca mai aveam putin si te violam daca nu te opreai!
-Bine bine.....am inteles nu stiu sa fac nimic care sa te satisfaca.....spun eu lasand capul in jus jucand teatru...te rog musca ...te rog musca......
-Cee? Nu am zis asta am vrut sa zica...dar nu mai apuca sa termine ca il intrerup eu....ca nu sunt buna de nimic am inteles aluzia.....
-Treci aici si fa ce stii mai bine sa vedem de ce esti in stare!spune el si trage pe dreapta bine ca ne aflam langa o padure si afara era bezna...
M-am urcat pe el pozitionandu-mi picioarele de-o parte si de alta a corpului sau si am inceput sa il sarut pe gat in timp ce ii masam erectia prin blugi.
Ahhhh...geme el atunci cand mi-am bagat unghiile in barbatia lui.
I-am dat jos blugi pana la glezne lasandu-l doar in boxeri lui extra mici in momentul asta.
Am inceput din noi sa ii masez erextia de data asta doar prin boxeri asta excitandu-l si mai mult ii aplicam saruturi si muscaturi pe gat el gemand in continuare.
M-am ridicat putin de pe si si i-am tras si boxeri jos.
Ma uitam la penisul sau erect fara sa stau pe ganduri am inceput sa il frec continund cu saruturile.....simteam cum mai avea putin si exploda sub mine....gata mi-am terminat treaba.
M-am ridicat de pe el si m-am asezat pe locul meu iar el se uita confuz la mime.
-Haide Harry nu mai avem mult timp s-a inserat si trebuie sa ajungem.
-Arhhh nu mai pot e a 2 a sau a 3 a uara cand ma lasi cu ochii in soare eu ce vrei sa fac daca nu fac njmic in privinta lui voi sta cu el "treaz" pana se intampla ceva.....asa mult ma urasti de ma lasi cu ochi in soare.
Eu ma uitam ba la el ba la erectia lui... i-am dat un sarut in varful barbatiei si el si-a dat drumul in gura mea.
-Inghitd tot pentru daddy!spune el gafaind usurat....
-Mai bine?
-Ooohh nici nu ai idee.
S-a imbracat la loc si am pornid masina continuundu-ne drumul.
☺😊😊😊😊😊😊😊😊☺
Deci lumeeee am ajuns 804 va iubesc!!
Partea a 2 a o pun in alata zi sau cel tarziu in weekend va pup!!
Ce ziceti daca ar intervenii Vanessa in poveste celor 2 astept propuneriile voastre daca vreti sau nu sa intervina aceasta !!