😀Perspectiva lui Anne:😀
😆Excurie partea 3😆
Aaaaaa nu pot sa cred ciudatul asta imi umbla in geanta si mirosea ceva...stai aia e lenjeria mea intima .....ooo il omor....il tai bucati....
-Styles jos labele de pe hainele mele...esti bonlav cu capu' imi mirosi lenjeria..ciudatu dracu....murmur eu ultima parte.
-Ce dar nu am facut nimic anormal ma uitam si eu prin bagajul tau...a da era sa uit, ce este cu costumul de menajera si lenjeria aia sexy aveai chef de nebuniiii?intreaba Harry, un zambet pervers sclipind-i pe fata aia de pudel constipat.
Simteam cum obrajii imi ardeau asa ca am lasat capul in jos.
Am simtit doua degete cum imi ridica barbia.
-Nu te rusina, nu ai de ce...dar daca vrei sa le folosim eu optez pentru lenjeria sexy sunt mai putine lucruri de scos de pe tine.
Am inceput sa rad la afirmatia lui.
-Nebunule!am spun sarindu-i in brate,sarutandu-l cu patos.
Buzele sale moi si cateifelate erau divine.
Adinceste sarutul pana eu imi scap prosopoul ramanad goala in fata lui.
Ooo nu asta nu e de bine.
M-a intors brusc si a inceput sa ma sarute pe gat in timp ce imi masa feminitatea.
-Ahhh...am gemut puternic cand mi-a introdus 3 degete in feminitate.
Pompand ca intro minge sparta.
-Te las sa te pregatesti pentru o noapte incendiara...i-ati costumul de menajera!imi spoteste Harry seducator la ureche scotandu-si degetele din mine.
Am ramas in mijlocul camerei gandinduma la ce tocmai s-a intamplat.
Doamne ce imi face baiatul asta.
M-am imbracat in costumul de menajera care imi lasa jumatate din fund la vedere doar daca as fii incercat sa ma aplec putim se vedea tot.
Mi-am luat o pereche de tocuri foarte inalte negre si un pamatuf de praf tot negru.
Sa inceapa distractia!!