😈Perspectiva lui Harry:😈
Ce nu pot sa cred ca m-a abandonat asa cu p**a sculata.(scuze pt. limbaj scriu capitolul asta si am nervii intinsi la maxim)
M-am imbracat si am coborat dupa ea in bucatarie.
Este cu spatele la mine....mamaaa ce cur areee.
M-am apropiat de ea si u-am lipit o palma peste fund.....mama ce semn o sa ramana.
-Ma pis pe moti tai te mananca pielea copil oligofren!tipa ea nervoasa si imi isi ridica mana sa-mi dea o palma,dar i-am prins mana fix inante ca palma ei sa faca contact cu fata mea.
-Oooo mare greleala papusa nu trebuia sa faci aste acum trebuie sa....vreau sa continui dar ma intrerupe punandu-si mana pe penisul meu acoperit de blugi super stramti,isi freca mana de amicul meu care plangea dupa adrenalina,trebuie sa ce?intreaba ea cu o voce seducatoare....mama ce ma excita fata asta.
-Aaaa....pai treb-bbuie sa ...pai....incercam eu sa spun dar ma balbaiam la cat de excitat eram.
Ea a inceput sa rada si a plecat din bucatarie.
Mamaaa ce idee geniala mi-a venit.
-Auzi Anne...
-Mh...spune ea plictisita intorcandu-se la mine si zambind.
-Ai vrea sa mergem la munte noi doi si natura la o cabana de-a mea....
-Amm sigur cand?
-Acum!spun eu foarte hotarat.
-Ceee?intreaba ea alarmata.
-Nu am bagajele facute....nu am aia nu am aia nu am aia......a inceput sa insire chesti dar ....eu...eu eram vrajit de frumusetea ei....mama ce sani are.....ce-as mai face cu eaaaa.....ahhh.
Sunt trezit din transa saniilor ei.
-Alooo....Harry fata mea e aici nu am fata intr-e sani.
-Amm scuze sunt asa mari....adica scuze vroiam sa zic ca nu-ti trebuie mare lucru la tine stam doar un weekend.
-Ok ma duc sa fac bagajele si plecam peste o ora!spune ea fericita si fuge pe scari pana in camera ei.....
Asta va fi cea ma porno vacanta posibila....