Stateam in camera mea si ma plictiseam pana cand mi-a venit ideea de a ma vopsii iar.
M-am dus in baie si m-am vopsit.(mass-media)
Uuu imi sta bine....
M-am pus in pat si am adormit rapid.
Bzzzz.bzzz.bzzz
-Alarma dracu!!!
M-am dot jos buimaca din pat si mi-am facut ghiozdanul.
M-am dus la dulap si am luat o pereche de blugi negru stamti si taiati in genunchi impreuna cu un maiou negru si o camasa mov cu albastru la fel ca parul meu.
Am plec la scoala si m-am indreptat rapid catre dulapul meu luand cartile si mergand spre clasa.
Deodata simt cum era sa fac contact cu pamantul ,am inchis ochi asteptand impactul,dar stai doua mi-ai incolacit talia neavand cum sa mai cad.
Cand am deschis ochi l-am vazut pe Zayn.
-Amm....mersi.spun eu rusinata de sitoatie.
-Cu placere.Apropo imi place noul tau par.
-Mersi....amm
... eu plec papa.
-Pa!spune el si se indeparteaza de mine.
Ce am azi de ce m-am intimidat cand am vorbit cu el.
Mi-am continuat drumul pana la clasa mea,cand am intrat l-am vazut pe Harry sarutandu-se cu tarfa scolii.
Am ramas incremenita la imaginea din fata mea,cand Harry a intors capul a cascat ochii la mine ca la masini straine.
-Ce?N-ai mai vazut staruri?il intreb eu dezgustata de situatie.
-Amm....pai sa vezi....eu...pai...nu e ceea ce pare...adica...eu nu....ahhhhh...bine am sarutat-o e mult mai buna ca tine.
Ma uitam mirata la el ,simteam cu ochii mei se umpleau de lacrimi.....nu mai suport asa ceva.
-Da ok pai ramai cu tarfa scoali,pa Daddy!spun eu dezgustata.
Dupa ce i-am zis "pa Daddy"am vazut uimirea din ochii lui.
M-am asezat nervoasa in ultima banca,Niall a intrat pe usa si s-a asezat langa mine.
-Heeeei unde e acadeaua mea vesela?intreaba el vesel asezandu-se in banca.
-S-a dus odata cu parul roz si verde.
-Da dar tot acadea ramai chiar daca ai alta culoare la par.
-Acum esti albastra si mov si....si arati superb.
-Awww!spun eu luandu-l in brate.
Profesorul intra in clasa si incepe sa predea......ce ora plictisitoare.
S-a auzit soneria...a dat domnuu'.
Imi spun eu in minte exasperata de ora oribil de plictisitoare pe care am avut-o.
Dupa alte ore plictisitoare am plecat spre iesire dar cand sa deschid usa simt doua maini pe talia mea.
Ma intorc si il vad iar pe Zayn.....ma tu ma urmaresti sau ce.
-Haii!
-Unde?
-La mine acasa am ceva pentru tine spune el cu un ranjet strengar pe fata.
-Okk!
Cand am ajuns la Zayn acasa am avut un mare soc,pe canapea statea.......
----------------------------------------- Va multumesc ca imi cititi cartea,si 36 de persoane pentru mine inseamna 10.000!!💓💓
Va multumesc!!💜💚💜💚