😎Perspectiva lui Anne:😎
👉Excursie partea 2👈
Am ajuns la cabana dupa vreo inca 30 de minute in care el se lauda cu toate dotarile de la mama natura.
Sa mor de nu asta e mai rau ca o fata.
Am coborat din masina si am vazut o cabana superba cu flori la pervazul fiiecarui geam,era superba!
-Haide femeie ,e frig!!se plange Harry.
-Hooo mai bine zis tu esti femeia ai vorbit 30 de minute numai despre scula ta fabuloasa si acum te plangi ca e frig.....spun eu gesticuland "dramatic".
-Hai odata!
-Bineee!fetita insuportabila!murmur su in timp ce intru in cabana.
-Ai spus cunva ca sunt o fetit?intreaba Harry incruntandu-se la mine.
-Da vreo problema....asta si esti!ma rastesc eu la el.
-Vrei sa-ti dovedesc ca nu sunt o fetita?ma intreaba el apropiindu-se de mine.
-Si ce o sa faci o sa iti tunzi parul din care fac lejer o coada impletita?intreb eu apropiindu-ma si eu de el.
-Vrei sa-ti dovedesc ca nu sunt o fetita?se repeta el apropiindu-se de mime acum fruntile noastre fiind lipite una de alta.
-Ia sa vad cu ce ma impresionezi?il intreb eu facandu-i jocul.
Si-a deschis cureaua pantalonilor si si-a scos bijuteria pozitionandusi mainile pe fundul meu fortandu-ma sa-mi incolacesc picioarele in jurul taliei sale.
Mi-a rupt colanti impruna cu lenjeria intima si a intrat cu forta in mine....adio virginitate.
-Ahhhhh...Harry!am tipat eu cu toata puterea.
-Ce e iubito nu ai vrut sa-ti dovedesc ca sunt barbat?ma intreaba el continund sa ma penetreze.
Incet...incet...devenind din durere o placere de nestapanit.
Am scos cateva gemete el continund sa ma penetreze in timp ce mergea in camera.
M-a aruncat pe pat neiesind din mine si a continuat sa pompeze in mine cu putere.
Gemetele noastre fiind singurul zhomot din camera.
-Daddy!Am gemut eu puternic ajungand amandoi la oragasm.
-Asa iubito gememi numele fal pe Daddy fericit.
A iesit din mine si s-a trantit in pat sarutandu-mi gatul.
-Urcate peste mine!imi ordona Harry.
-Ce?il intreb eu nedumerita...oare ce vrea sa faca.
-Doar stai pe mine si taci!
L-am ascultat zsi m-am urcat asezandu-ma fix pe barbatia lui.
-Acum ridicate foarte putin ca sa fac ceva!
Il ascult si ma ridin cam 5 cm deasupra lui el pozitionandu-si mainile pe fundul meu si el intra in mine cu putere eu gemandu-i numele.
-Acum sari!
Am inceput sa "sar" ajutata de el simteam un val de placere cum imi pune stapanire pe intregul corp ajungand din noi la orgasm si gemand.
-Acum punete in patru labe!
Fac ce imi spune ,iar el se pozitioneaza in spatele meu in genunchi prinzandu-ma de par si incepand din nou sa ma penetreze cu putere...
Frate ce obsedat sexual...sigur nu e pedofil.. la cum ma pune sa fac toate astea ma face sa cred ca ma crede o curva.
Dupa inca alte cateva "pozitii" ne-am culcat amandoi fiind goi pusca stand imbratisati.
♡Dimineata♡
M-am trezit deasupra lui Harry el fiind cu barbatia sa in mine.....ooo nu cred asta nici in somn nu se opreste din a fi pervers.
Am incercat sa ma ridic de pe el dar m-a patruns mai tare.
Am scapat un geamat iar Harry a inceput sa chicoteasca.
-Tu-ti p***a ma-ti de gay oligofren iesi afara!tip eu la el,dar acesta neavand nici o reactie.
-Daca eram gay mai faceam asta?ma intreaba el si rotinsu-se si ajungand deaspupra mea incepand sa ma penetreze cu putere eu gemant necontreolat.
-Perversule!
-Sexoaso!
-Handicapatule!
-Curvo!la auzul cuvintelor lui mi s-a scurs o lacrima pe obraz.
-Anne hei stai chiar nu am vrut sa sune asa...eu.
-Nu ai vreut dar a sunat asa ma rastesc eu la el.
Vine la mine si ma ia in brate stil mireasa si coboram la bucatarie ma pune pr scaun ca pe un bebelusi si vine cu o curea.
-C-ce v-vrei sa f-faci cu a-aia? Intreb eu balbaindu-ma.
-Te leg de scaun ca sa nj fugi!imi raspunde el calm in timp ce ma leaga de scaun.
-Acum mananca!
-Cum pandicorni mei sa mananc daca sunt legata?intreb eu uitandu-ma la corpul meu care era legat cu tot cu maini.
Vine la mine si ma dezleaga ma ridica de pe scaun se aseaza el si dupa ma pune in poala lui.
-Perfect!spun sarcastica simgindu-i unflatura din boxeri.
-Chiar e perfect! spune el cu o voce"melancolica".
Am inceput sa ma misc in poala lui simtind cum unflatura devine din ce in ce mai mare.
-Daca nu te potofelsti te f*u!ma ameninta el.
-Ok ok stau cumine! spun si chicotesc.
Dupa ce mancam am mers sa ne plimbam pana seara cand am intrat in cabana.
Eu m-am dus sus in camera si am intrat in dus iar Harry s-a dus in bucatarie.
Cand am iesit din dus l-am vazut pe Harry in camera...STAI PUTIN?? Facea ce cred eu ca facea.....ooo e ca si mort
Va urma....
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ador sa va tin in suspans dragi mei citiotri!
Va iubesc!