Capitolul 2

1.3K 37 0
                                    

Dimineata*
M-am trezit la ora 5:30 deoarece aveam nevoie timp sa ma pregatesc pentru despartirea de frumosa mea casa.
M-am ridicat lenesa din pat si m-am dus catre baie si am inceput sa imi fac vesnica rutina de dimineata si apoi m-am dus la dulap si mi-am ales tinuta de azi .(mass-media)
Am coborat jos unde am abservat-o pe mama ca privea niste fotografi mai vechi... m-am apropiat de ea si am observat ca se uita la pozele de cand eram eu mica impreuna cu tatal meu si bunici mei....imi era asa dor de ei ,au murit pe cand eu aveam 10 ani..
Cand m-am apropiat de mama am observat o lacrima pe obrazul ei de inger... m-am apropiat de sa si am luat-o in brate.
-Ohh mama....nu mai plange o sa vina si momentul in care îi vom revedea, sunt sigura de asta!
-Stiu scumpo, dar imi e asa dor de ei!
-Si mie mama, si mie!
-Haide in 30 de minute avem avion!
-Ok mama !
In avion*
M-am asezat pe un scaun si am pornit muzica in casti.
Mama s-a asezat in alta parte deoarece a dat de o prietene de-a ei care avea acceasi destinatie cu noi.
I-am observat de baieti accea din trupa aia One Direction , cred!
Cand au urcat in avion multe fete au inceput sa tipa si sa la scandeze numele , eu mi-am continuat treaba, vrand sa pornesc muzica din noi , aud o voce...
-Heii , locul asta e liber?ma intreaba un baiat cu ochi verzi si carlionti in toate partile.....m-am uitat mai atent si am observat ca era unul dintre baieti acceia.
-Nu , poti sa te asezi!spun eu indiferenta.
-Mersi scunpo!spune el cu un zambet pervers pe fata.
Am pornit muzica si am stat cu privire atintita pe geam cam 5 minute dupa care cineva imi trage casca din ureche.
-Hei ce crezi ca faci?spun eu dupa observ ca era carliontatul acela....
-Nimic am vrut doar sa iti vad cum reacfionezi cand esti nervoasa!spune el cu un zambet tamp pe fata.
-Ok atunci ai reusit sa ma enervezi pudelule!spun eu vizibil iritata de comportamentul lui dupa care il lovesc usor in umor si imi bag castile inapoi in urechi.
-Ne apropiem de destinatie!spune o voce de femeie ce pare a fi stewardesa.
-Hai scumpo trebuie sa coboram!spune carliontatul
-De cand imi spui tu mie scumpo?spun eu indignata de "alinturile" lui.
-De acum, Anne!
-De unde imi sti numele?
-Eee secret!
-Zi odata,carliontatule!
-Carliontatul asta are un nume si acela este Harry!spune el zambind si aratandu-si gropitele.
Oooooo doamne ce gropite aree nu pot sa cred.
-Vrei un os sau ce?il intreb eu in timp ce incercam sa imi iau bagajul!
-Vrei sa te ajut pare cam greu?!spune el dand impresia de baiat grijului.
-Nu mersi!spun eu rece
-De ce esti asa intepata?
-Nu sunt intepata asa sunt eu mereu cu fiintele pe care nu le suport!
-Ma rog frumos sa stiu si eu de ce nu ma suporti!?
-Pentru ca tu si idioti tai de colegi de trupa sunteti niste infumurati!spun eu observand ca e cam dezamagit..
-----------------------------------------
Heii!am terminat si al 2 lea capitol ...msa ne vedem in urmatorul capitol! Va iubesc!

Daddy[H.S./J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum