😂Perspectiva lui Vio:😨
Au trecut cateva saptamani de cand sunt cu Justin si sunt fericiti impreuna.
Ne intelegem foarte bine si ne iubim.
-Haii,Iubito intarziem!ma trezeste Justin din gandirea mea profunda.
-Vin acum!ii raspund eu.
Daca va intrebati unde mergem va zic imediat ce ajung jos.
Mi-am luat tenesi mei negri in picioare si am plecat.
Era imbracata lejer blugi negri si un tricou alb cu flori multicolore.
-Insfarsit printesa, ai venit muream de plictiseala.
-Vai tuuu,fat frumos...puteam sta si mai mult.
Asa deci sa va spun unde mergem.....pai am vorbit cu Anne si Harry si am hotarat sa mergem la un balci super dragut de la marginea orasului.
-Am ajuns!Mai esti cu noi pe lume?ma intreaba Juss.
-Nuu!spun eu sarcastica.
😀Perspectiva lui Anne:😀
Azi mergem cu Vio si Justin la balci.
M-am imbracat intr-o pereche de blugi albi ,un tricou roz neon si niste tenesi de aceeasi culoare si am plecat.
Am ajuns la destinatie si am coborat din masina neasteptandu-l pe Harry
M-am dus la Vio si am luat-o in brate.
-Buna!am spus eu vesela.
-Buna!au raspuns Justin si Vio in cor.
-Hai sa ne distram!
😀Doua ore mai tarziu:😀
-Baieeetttiiii vrem in caruseeel!ma plang eu si Vio in acelasi timp...de doua ore ne tot dam in tot felul de chesti, iar baieti sunt extenuati.
-Oooo vrea sa stau jos am obosit!
m-am dus la el si m-am asezat in poala lui mi-am apropiat gura de urechea lui si i-am soptit senzual:
-Daca mergi cu mine diseara ne diatram!am spus si i-am muscat lobul urechii.
M-a dat jos din poala lui si m-a luat de mana.
-Haide trebuie sa dam fetele in tot ce e aici ca sa primesc o recompensa frumoasa!spune Harry si ranjeste pervers la mine.
😈Alte cinci ore mai tarziu:😈
Insfarsit am ajuns acasa am intrat prima in casa si m-am dus in camera.
😯Perspectiva lui Vio:😯
Insfarsit am ajuns acasa am intrat prima in casa si m-am dus in camera.
😕Persprectiva lui Harry/Justin:😕
-Iubitoooo am chef de nebunii.
Am urcat sus dupa fata mea si am inceput s-o sarut in toate partile.
Am inlaturat repede hainele si am inceput sa imi fac treaba.
Dupa ceva timp punctul culminant se apropia...
😆Perspectiva lui Anne/Vio:😆
-Ahhh!am gemut cand am ajuns la orgasm atunci mi-am dat seama ca Justin/Harry nu a folosit protecti....fuck.
-Am..ce ai facut?spun ingrijorata.
-Nimic!raspunde Justin/Harry cu o voce inocenta.
-Nu ai folosit protectie!tip eu nervoasa
-Hopaaa!
-TE OMOR.
😀1 luna mai tarziu:😀
😀Perspectiva fetelor:😀
-A tecut o luna de cand am inceput sa am greturi...o sa am un copil...trebuie s-o sun pe Anne/Vio.
😀Perspectiva lui Anne:😁
-Ce faci?
-Bine tu?
-Rau!
-De ce?intreaba Vio ingrijorata.
-Am greturi....acum o luna cand am fost la balci am facut ceva cu Harry si desteptul a uitat protectia.
-Omg...cred ca astia ne-au vorbit pe la spate sa ne faca una ca asta....astia vor clone....
-Cum adica?intreb confuza.
-Pai...stii...si eu am aceleasi simtome si am facut-o si noi tot in seara balciului.
-OMG...vom fii mame!tipam amandoua ,deodata Harry da buzna in camera.
-Cum afica voi fii tata?
-1. De ce asculti pe la usi si 2. Da vei fii.
Nici nu am apucat sa mai spun ceva ca Harry m-a luat in brate si m-a sarutat.
I-am spus lui Vio ca ajuns la ea in 10 minute ca avem de vorbit.
-Harry eu plec la Vio....si ea e insarcinata si avem treaba.
-Cum adica si Justin e tatic?intreaba el inocent.
-Da.
-Bravo fetelor voi vreti sa ne omorati....chiar vreti sa ne dati de lucru cu copii vostrii.
-Auzi nu am facut copilul asta singura asa ca asuma-ti vina...si plus ca nu mai mergeti la curve daca va trebuii sa aveti grija de doua insarcinate.
-Ok....pai eu plec pa iubitule!
-Pa scumpo!spune si ma saruta dupa imi face cu mana.
😢Perspectiva lui Vio:😁
Dupa ce am vorbit cu Anne
am inceput sa tip ,iar Juss a intrat speriat in camera.
-Vio ce se intampa de ce tipi?ma intreaba venind la mine si luandu-ma in brate.
-Justin...trebuie sa vorbim!spun cu vocea serioasa de parca as vrea sa ne despartim.
-Te rog nu spune ca te desparti de mine...nu pot traii fara tine ...te iubesc!spune acesta vazand ca are lacrimi in ochiisori aia superbi.
-Nu Juss... sunt insarcinata.
-Huh pentru o secunda am crezut ca ai zis ca esti insarcinata.
-Pai sunt!spun eu,iar Justin lesina eu prapadindu-ma de ras ....chiar in momentul ala Anne intra in camera si il vede pe Justin intins si incepe sa rada ,iar eu ma uit confuza la ea.
-I-ai spus cunva ca esti insarcinata?ma intreaba ea luand o vaza cu flori.
-Da si...ce faci cu aia?intreb speriata.
-O sa vezi!spune si scoate florile din vaxa si apa o toarna pe Juss,el sarind ca ars.
-Femeie esti nebuna?intreaba el luand-o brutal de maini zguduind-o.
-Asa te porti tu cu o femeie insarcinata?intreaba Anne calma.
-Ce nu-mi spune ca si tu esti insarcinata.
-Ba daaa, surpriza!spunem amandoua ,iar Justin lesina iar.
Am inceput sa radem si am coborat jos lasandu-l acolo.
-Deci,Vio ma gandeam sa va mutati in aceeasi casa cu mine si Harry,ce zici...ori cum parinti mei sunt deacord deoarece au spus ca isi vor lua un apartament pentru ca ei cum nu stau prea mult pe acasa...deci ce zici?
- cred ca da!
Ea ma ia in brate si mergem sa ne uitam la un film.
Dupa film Anne a plecat acasa ,iar Juss intr-e timp se trezise dar s-a culcat la loc...tipic lui...lesina cand alfa ceva si dupa se culca.
😂Dimineata:😂
Mi-am facut bagajele impreuna cu cele ale lui Juss si le-am trimis la Anne acasa cu masina lui Justin.Mi-am luat o pereche de blugi visini cu talie inalta si o bluza cu buricul gol alba putin transparenta careia i-am sumerecat manecile si niste tenesi visini.
Mi-am aplicat un ruj tot visiniu si putin rimel.
Am plecat la noua mea casa pe jos...vroiam sa ma gandesc putin la copilul meu....deabea astept sa-l vad.
Dupa 15 minute de mers pe jos am ajuns la Anne acasa...sau mai bine zis la mine acasa acum ca m-am mutat aici sunt si eu propietar.
Dupa ce am despachetat totul m-am culcat.
😀10 luni mai tarziu:😀
Deja am nascut o fetita superba care seamana leit cu Justin ,iar Anne are un baietel superb ce este copia lui Harry.
Amandoi sunt nascuti in aceeasi zi deci le vom sarbatorii zilele de nastere impreuna.
Avem o viata superba alaturi de sotii nostri....a da am uitat sa mentionez ne-am si casatorit la 2 luni dupa ce ne-am mutat toti in acceasi casa.
Asta e viata mea de acum alaturi de Anne,Harry ,Luke,Justin si Hex.
Toti suntem ca o familie suntem uniti si ne iubim!
Luke:Hex:
😢 😢😢SFARSIT!😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢
GATA LUME MI-AM TERMINAT ACEASTA POVESTE!
SPER CA V-A PLACUT SI CA ATI SIMTIT-O INTR-UN FEL SAU ALTUL!
VA IUBESC💛💛