Capitolul 5

761 25 2
                                    

Bun....casa e goala si eu sunt sigura,daca vine un hot eu ce fac?...
Pana la urma m-am gotarat sa ies la o plimbare....nu prea aveam ce face acasa.
Mi-am luat o pereche de blugi rupti si o bustiera neagra peste care am luat o camasa rosie in carouri pe care am lasat-o deschisa si tenesi mei rosi.
Am iesit din casa aveam castile in urachi si deodata dau peste cineva.
-Ammm...scuze...nu am...cand am ridicat privirea l-am observat pe carliontatul ala.
-Vezi papusa peste tot ne intalnim....soarta vrea sa fi a mea.
-Ahm da hai pa!spun eu cu o voce superioara.
Dau sa plec cand deodata cineva ma prinde de mana si ma lipeste de ceva solid.
Nu apuc sa zic nimic căci doua buze catifelate le zdrobesc pe ale mele in timp ce doua maini mari se odihnesc pe soldurile mele.
-Amm...ai un gust foarte bun păpausa.
Dupa auzul cuvintelor lui l-am tras de par aproape de mine si l-am sarutat, cateva secunde a ramas socat dupa care mi-a raspuns la sarut.
-Esti la fel de dulce ca mine!spun cu o voce seducatoare dupa care plec.
In drum spre casa m-am tot gandit la sarutul de acum cateva minute.
Buzele lui moi si catifelate, ca daua petale de trandafie...mm delicios.
Am intrat in casa si m-am dus glont in camera mea .
Cand am intrat in camera am tras un tipat...
-Buna,păpausă!
-Cum ai intrat in casa si ce cauti aici?
-Pai am venit sa te vad pe tine scumpo!spune el cu o voce seducatoare si cu un ranjet pervers pe fata apropiinduse de mine,din instinct m-am dat in spate pana m-am lovit de usa.
-Pleaca!spun eu nerviasa.
-Nu vrei sa ne distram putin si dupa plec,promit!
-Nu, iesi afara!
S-a apropiat de mine pana m-a prins intr-un sarut salbatic dar pasional, dupa care m-a prins de fund , obliganduma sa imi incolacesc picioarele in jurul lui.
A inceput sa se mearga pana ma pat unde m-a trantit in el si s-a suit pe mine si a inceput sa ma sarute pe gat.
-Harry....
-Asa scumpo am spus ca imi vei geme numele.
-Harry opreste-te acum!spun eu aruncandul de pe mine.
-De ce ,iubire nu iti place!
-Iesi spun eu gandinduma la ce fac .
-Alta data scumpo , ma mai intorc!spune in timp ce iesea pe usa,dupa ce a plecat m-am aruncat in pat si am meditat putin problema.
Sa recapitulam:
-sunt de cateva zile in Londra.
-Deja cineva ma place.
-Iar eu sunt proasta si ii fac jocul...
-Bravo Anne , esti proasta!
----''---'----''-'''''-----''-'--'---'----"''-
Scuze lume, o sa fac capitole mai scurte pentru ca la scriu pe telefon ai ma plictisesc repede.
Asa voi posta cel putin odata de saptamana!
Va iubesc,papa!! ❤✌

Daddy[H.S./J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum