Capitolul 16

455 19 1
                                    

💑Perspectiva lui Anne:💏
Acest capitol poate contine scene aproape +18( daca ramai cu traume....asta este dracu te-a pus sa citesti).
Dupa ce le-am condus pe fete pana la usa m-am gandit sa fac un dus asa ca am pornit spre camera mea.
Am intrat in camera si am inceput sa ma dezbrac pana am ajuns in lenjerie intima.
Deodata din dulapul meu iesit un baiat mascat si imbracat in negru am inceput sa tip dar mi-a pus mana la gura tinandu-ma strand de la spate.
-Papusa......hai sa ne distram Daddy vrea distractie.
Daddy..daddy..daddy gata stiu cine este.
I-am muscat mana iar acesta a luat-o de la gura mea.
-Harry ce cauti aici?
-Haide frateeee speram si eu ca ma voi distra!spune el cu vocea lui adorabila de copil batut in cap cu o lopata de otel.
-Violandu-ma?intreb eu nervoasa.
-Eee nu se numeste viol daca iti place!sare el de jos spunand cu acceasi voce de copil.
-Aaa era sa uit esti suuuuuuper sexy in lenjeria asta!spune el schimbandu-si vocea intr-una senzuala.
-Iesi!am tipat eu incercand sa ma acopar.
-Dupa distractie!a spus el apropiinduse amenintator de mult de mine.
-Ok sa ne distram!spun eu facandui jocul....il voi excita putin si dupa il las cu ochii in soare,malefica de mine.
-Asa te vreau pisi!spune el surprins de gestul meu.
-Mrrrrr,pisi are si ghiare vezi nu o enerva ca le scoate!spun eu dupa ce incui usa si il trantesc pe pat.
Ma pun peste el si incep sa il sarut in timp ce cobor cu mainile pe abdomenul lui
Pasul 1...
Am inceput sa ma misc deasupra lui....deja simteam cum blugi lui explodeaza sub mine.
-Ce e Styles te excita cateva miscari?intreb eu cu o voce senzuala.
-Ahhh...si inca cum!raspunde el printr-e gemele sale de placere.
Pasul 2...
I-am dat tricoul peste cap si am inceput sa ii sarut abdomenul facandul sa geama puternic.
Am ajuns cu mainile la nasturele pantalonilor lui si am inceput sa il deschid incet si senzual.
I-am dat pantaloni jos uitandu-ma la unflatura din boxeri lui,el s-a ridicat in picioare in timp ce se apropiia de mine....
-Daddy!spun eu cu o voce de copilasi dragalasi(pe dinafara ca pe dinauntru e un drac)
-Ohh cat ador sa imi spui asa....ce este!spune el apropiindu-se de mine.
Cand a ajuns in fata mea m-am lipit de perete si el fiind lipit de mine.
Cand a inceput sa ma sarute pe gat eu am coborat mana in jos pe abdomenul lui cand am ajuns la elasticul boxerilor lui el a scos un geamat infundat si si-a presat incontinuare buzele de gatul meu.
Mi-am strecurat usor mana in boxeri lui pana am ajuns la masculinitatea lui.....a gemut la contactul maini mele cu aceste.
Am inceput sa imi misc mana dealungul lungimi sale el gamand incontrolabil.....mi-am scoas mana din boxeri lui si am iesit din camera lasandu-l cu ochi in soare si cu o unflatura in boxeri de zile mari.
Bravo Anne esti fenomenala!

Daddy[H.S./J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum