Cand ma intorc il vad pe Harry...
-Tu ce mai vrei nu e destul ca toti ma cred o curva?ii spun eu nervoasa incercand sa imi scot mana din stransoarea lui dar in schimb trag un tipat de toata frumusetea.
In acel moment Harry imi ridica mana si vede taieturile.
-De asta ai tipat tu in baie?ma intreaba el ingrijorat.
-Da vreo problema,e viata mea si fac ce vreau cu ea ,dar de acum inainte nu vreau sa mai am deaface cu voi!spun su incepand sa plang.
-Nu mai plange!spune el incercand sa ma imbratiseze dar eu ma indepartez.
-Stai departe,sunt o curva,nu?
Plec fara sa ma uit innapoi ,plang...DE CE?pentru niste prosti.
Am sunat-o pe Dana si i-am spus sa vina la mine.
In timp ce mergeam spre casa m-am lovid de ceva solid cand mi-am ridicat privirea am vazut un baiat cu parul blond si ochi caprui,tatuaje pe maini ,era imbracat in niste blugi stramti si un maiou alb si lung...Stai putin....eee... eee Justin Biber.
-Amm...scuze...nu am vrut sa te lovesc eram ingandurat...si...pai..
-E ok!spun eu chicotin.
-Anne!spun si ii intind mana.
-Justin.....Bieber continui eu.
-Aham...deci ma cunosti.
-Da.
-Ok...paai mai vorbim papa!spun eu in timp ce vreoiam sa plec dar ma prinde de umar.
-Dami te rog numarul tau vreau sa mai vorbim.
-Ok!spun eu in timp ce faceam schimb de numere.
-Bye!spun si ii fac cu mana.
-Pa dulceata!
-De visine?il intreb eu iar el rade.
-Mie imi plac piersicile,dar daca tu vrei visine,atunci o sa iti aduc un borcan data viitoare cand ne vom vedea.
-Ok pa!
-Pa.
Am ajuns acasa si am descuiat usa cand am intrat am ramas tablou....
Nu pot sa cred ca am uitat....
😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
Ador sa va tin in suspans scumpi mei cititori!!!!
Va iubesc!!