~ Γιατί~

26 5 2
                                    

Έμεινα κάτω απ'τα ντους σιωπηλή, τα δάκρυα δεν σταματούσαν να τρέχουν απ'τα μάτια μου και εγω δεν μπορούσα να κάνω το παραμικρό.

" παίζεις με την φωτιά και θα καείς γλυκιά μου" , " η ακολούθα το ένστικτο σου, η καλή τύχη"

Ακούστηκαν οι δύο Φωνούλες στα αυτιά μου. Αυτό εννοούσε? Καλά και εγώ που θέλει να ήξερα ρε γαμωτο. Έκλεισα τα μάτια μου και παρακαλούσα απο μέσα μου να έρθει κάποιος να με πάρει. Ξαφνικά άκουσα κάτι βήματα.

"Βοήθεια, σας παρακαλώ"

"Χριστέ μου, ποιος πού?"

"Εδώ στα ντους"

Μια ελπίδα εμφανίστηκε οταν άκουγα τα βήματα να έρχονται προς εμένα. Ηταν μια καθαρίστρια.

"Χριστέ μου!!..καλή μου τι έπαθες, έχασες παρά πολύ αίμα και αν χάσεις και αλλο μπορεί να πέσεις σε κόμμα"

Δεν μπορούσα να μιλήσω δεν είχα δύναμη. Έκλεισα τα μάτια μου και πέθαινα σιγανά.

[...]

Άνοιξα τα μάτια μου, όλα ηταν άσπρα, κοιτούσα ψηλά και έβλεπα μόνο άσπρο.

"Γαμωτο, πέθανα? , ειμαι στον παράδεισο?"

"Oχι ρε βλαμενη δεν εισαι στον παράδεισο ουτε θα πας, αφου συμφωνήσαμε να παμε και οι δύο κατα διαόλου"

Γύρισα το κεφάλι μου προς τα κάτω, ήταν η Αλπε, με κοιτούσε και γελούσε"

"Δεν εισαι στον παράδεισο, στο νοσοκομείο εισαι ρε ηλίθια"

Κοίταξα λίγο τον εαυτό μου, ήμουν γεμάτη γάζες και δεν μπορούσα να κουνηθω.

" Τι στο διάολο έπαθα? Γιατί ειμαι εδω? "

"Εσύ να μας πεις"

"Ήτανε μια παρέα.."

"Γαμωτο, παραμυθάκι θα μου πεις? "

" Αλπε, γαμωτο μιλάω σοβαρά"

"Νταξ, ρεε"

" Ήτανε μια παρέα, δυο αγόρια και δυο-τρία κορίτσια, δεν θυμάμαι καλά. Εγώ ήμουν στα ντους. Ξαφνικά τους είδα να με πλησιάζουν, έκλεισα το νερό και πήγα να φύγω αλλα δεν με άφηναν, μια απ'αυτές αν θυμάμαι καλά ηταν ξανθή και με έπιασε απ τα μπράτσα και με κουντισε, πήγα να σηκωθώ μα, ενα αγόρι με έπιασε ξανά και με έσυρε στα σπασμένα μπουκάλια που ειχε σπάσει. Έμεινα σαν την ανάπηρη και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Μετά ήρθε μια καθαρίστρια της φώναξα με είδε και μετά βρέθηκα εδώ.

°Black°Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt