Εχει δυο μέρες να δω τον Harry. Βασικά δεν Θέλω να τον δω αλλα απ την αλλη τόσο πολύ. Ντρέπομαι να τον κοιτάξω στα μάτια.
" γλυκιά μου, ελα κάτω σε θέλει κάποιος "
" έρχομαι " τι στο διάολο? Ποιός μπορεί να με θέλει εκτός την Άλπε?. Κατεβαίνω την σκάλα και περπατώ γρήγορα στον σκοτεινό διάδρομο.
" Harry? " η φωνή μου ηταν γεμάτη έκπληξη. Με κοιτούσε με τα πράσινα του μάτια και τραβούσε ελαφρώς τις καφέ του μπούκλες.
" Θέλω να σου μιλήσω"
Και εγω ήθελα να του μιλήσω αλλα δεν θα ερχόμουν και σπίτι του.
" οκαυ, εμμ παμε λοιπόν ενα περίπατο? "
"Οκαυ"
" Harry, τι σε έπιασε? "
" εμμ, βασικά ουτε εγω ξέρω απλα... Ήθελα να σε δω. "
Το πρόσωπο μου γέμισε με έκπληξη. Η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και τα πόδια μου δεν με κρατούσαν.
" και που οφείλετε αυτό?" ρωτισα ντροπιασμενα.
" δεν ξέρω, βασικά οταν ειμαι μαζί σου νιώθω σαν να μου έδωσαν τον ουρανό με τα άστρα "
Ενα χασμουρητό μου βγήκε αθελα μου. Δεν ήθελα να του πω οτι τον θέλω σαν τρελή γιατί ντρεπόμουν. Απλα έμεινα να παρακολουθώ τον τρόπο που κοιτουσε. Άρχισε να έρχεται πιο κοντά μου, έβαλε το χερι του γύρο απο την μέση μου και με έσπρωξε ακόμη πιο κοντά του.
" σε θέλω μόνο δική μου " μου ψιθύρισε στο αυτή. Έβαλα τα χέρια μου στον λαιμό του και τον φίλησα.
" σ'αγαπώ " του ψιθύρισα στο αυτή.
" Και εγώ " μου απάντησε μέσα στο φιλί μας.
" χμμ, μήπως θα ήθελες να γίνεις η κοπέλα μου? "
" εισαι σίγουρος? , αφου κανεις μόνο φάσεις, σωστα? "
" ναι, ως πριν λίγες μέρες "
" χμμ και με την Diana? "
" ποιος την γαμαει την Diana, αυτό έλειπε να την ρωτάω και πια θα ερωτευτώ "
" ναι, αλλα με απείλησε "
" θα σε προσέχω εγω μικρή μου "
" βασικά προς το παρόν δεν θέλω να το μάθει κανείς "
" ναι μωρό μου "
" πρέπει να παω σπίτι "
" οκαυ τα λέμε, θα έρθω αυριο στο σχολείο "
" εισαι στο σχολείο μου? "
" ναι, απλώς δεν έρχομαι γιατι βαριέμαι και έχω πολλές απουσίες"
" χμμ, οκαυ " φεύγοντας με τράβηξε και με φίλησε του χαμογέλασα και χαθήκαμε στον μακρύ δρόμο που μας χώριζε.
" Woow, εγω τώρα τα έχω με τον Harry styles? " σκέψεις περνούσαν απ' το μυαλό μου. Πως ειναι να τα εχεις με τον Harry? Άλλη μια σκέψη πέρασε στο μυαλό μου. Μπήκα στο σπίτι με ενα τεράστιο χαμόγελο που δεν μπορούσα να κρύψω.
" οππ, ποιός ηταν αυτός? " με ρώτησε η μητέρα μου.
" ενας φίλος μαμά "
"Μμμ"
Ημουν σίγουρη πως δεν θα με πίστευε αλλα δεν με ενδιαφέρει. Ανέβηκα γρήγορα στο δωμάτιο μου και αρχισα το διάβασμα. Οι ώρες πέρασαν και δεν το είχα καταλάβει. Σηκώθηκα και πήγα να κάνω ενα μπάνιο. Το νερό ηταν ζεστό και χαλαρωτικό. Μετα το μπάνιο μπήκα στο κρεβάτι μου και κοιμήθηκα.
ESTÁS LEYENDO
°Black°
Misterio / SuspensoΗ Λια ειναι μια έφηβη 3ης λυκείου που βαριέται την ζωή της μαζι με την κολλητή της την Αλπε. Απο τότε όμως που γνωρίζει την Diana και τον Harry η ζωή της αλλάζει εντελώς. Όλα είναι πλέον διαφορετικά, εκείνη που το μόνο που σκεφτόταν ήταν το τι θα φά...