~πεταλουδιτσες~

20 3 0
                                    

Και ελα τώρα που νιώθω οτι δεν εχω πλέον τα κότσια να ξανα δω τον Harry. Αν και θα πέθαινα για ακόμα μια ματια απο εκείνες που σε βλέπει και όλα μέσα σου γκρεμίζονται και τη κοιλιά μου την νιώθω έξω απο το σώμα μου. Η ίσως να ειναι όλα μια ιδέα μου?. Τον θέλω ρε γαμωτο η οχι? , βασικά ειναι απλά ενας ενθουσιασμός, μα με φίλησε. Κάτι τέτοιες μαλακιες έλεγα στο μυαλό μου και δεν κατάλαβα οτι η τάξη άδειασε γιατι είχαμε σχολαση.

" Λία μου, δεν θες να πάς σπίτι σήμερα? "

" α, συγγνώμη κυρία μου "

Περπατούσα προς το σπιτι, όλα έμοιαζαν διαφορετικά, σαν να ερχόταν η άνοιξη, τα λουλούδια άρχισαν να ανθίζουν και το γρασίδι να φυτρώνει. Κοιτούσα πολύ προσεκτικά τα παντα γύρω μου μιας και ειχε καιρό να δω κάτι όμορφο.

" εεεεϊ.." ακούστηκε μια φωνή. Γουρλωσα τα μάτια μου και προσπαθούσα να κοιτάξω μέσα απ' τα δέντρα. Το μόνο που άκουγα ηταν χαχανιτο. Πήγα πιο κοντα, ηταν μια Ξανθή κοπέλα με κάποιον. Ο αέρας φύσηξε και έσπρωξε μερικά κλαδιά που με εμπόδιζαν να δω.
Τα μάτια μου γουρλωσαν η καρδιά μου άρχισε να τρέμει και το σώμα μου το ίδιο.
Δεν μπορεί, δεν μπορεί να ειναι ο Harry με την Handra, όχι αυτό δεν γίνεται. Την φίλησε θεέ μου..!!! Την φιλούσε όπως φιλούσε εμένα και την κοίταζε οπως ακριβώς με κοιτούσε εμένα. Έπεσαν δάκρυα απ' τα μάτια μου χωρίς να το καταλάβω. Άρχισα να περπατάω προς τα πίσω και να απομακρύνουμε. Όταν όμως είχα κάνει ήδη δύο βήματα άκουσα μια φωνή.

" Λία !! " ηταν η φωνή του Harry.

Τον αγνόησα και άρχισα να τρέχω. Μα με έφτασε και με έπιασε απ' το χέρι.

"Άφησε με..!!" Ειπα με λαχανιαζμενη φωνή μέσα απ' τα δάκρυα μου.

" τι κάνεις? Γιατί κλαίς? "

" καλά μα είσαι μαλακας? Σε βλέπω να φυλιεσε με εκείνη την τσούλα που ήθελε να με σκοτώσει την περασμένη φορά και με υπερασπίστηκες κιόλας και τώρα την φυλας όπως με φυλουσες εμενα? Καλά τη νομίζεις, οτι ειμαι παιχνιδάκι σου? Να πας να γαμιθεις και να μην μου ξανα μιλήσεις μαλακα! "

" καλά που ειναι το κακό, δεν έχουμε κάτι μεταξύ μας και εξάλλου ηταν απλά για την φάση εκείνο το φιλί, δεν σημενε κατι ομως. Δεν ξερω γιατί το πήρες τόσο στραβά. Επειδή σε φίλησα δεν σημαίνει οτι εισαι η μόνη. "

" θεέ μου, πραγματικά σκάσε!! "

" καλά δεν ξανα έκανες φάση ?" Δεν ειχα λόγια. Πραγματικά ένιωθα σαν να με μαχαίρωσαν. Τα δάκρυα κυλούσαν ασταμάτητα και άρχισα να τρεχω προς το σπίτι. Λιγο πριν φτάσω, σκουπισα τα δάκρυα μου και μπήκα μέσα, ειπα ενα " γειά" και πήγα στο δωμάτιο μου. Ένιωθα προδομένη και σαν μια ηλίθια. Ειναι ενας μαλακας αυτό ειναι!!. Ειπα και ενας αναστεναγμός ακούστηκε.



Για όσες δεν ξέρουν τι ειναι η " φάση".

Η φάση ειναι οταν φυλας κάποιον κανονικά σαν να τα έχετε αλλα να μην γνωριζεσται καν.. δηλαδή απλά τον φυλάς στο στόμα. Αλλιώς το λένε και "φασούα" στη Κύπρο τουλάχιστον ετσι το λένε.

Ψηφίστε!! Χχχχ

°Black°Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang