~ολα στημένα~

16 3 0
                                    

Σημερα ειναι ο χορός. Η μητέρα μου με βοήθησε να διαλέξω φόρεμα. Πήρα ενα βαθύ βυσσινί κόκκινο κοντό φόρεμα και μαύρα ψηλά κλειστά παπούτσια. Έκλεισα ραντεβού σε ενα κομμωτήριο και έξτρα μακιγιάζ. Το μόνο που μου έλειπε τώρα ηταν ο ενθουσιασμός. Όσο περνούσαν οι ώρες ευχόμουν να ακυρωνοταν ο χορός. Έπεσα κοιμήθηκα, μέχρι που ήρθε η ωρα να με ξυπνήσει η μητέρα μου για το κομμωτήριο. Δεν άργησα, ντυθηκα και φύγαμε. Κάθησα στην καρέκλα και άρχισε η κομμώτρια να παίζει με τα μαλλια μου και μετα στο πρόσωπο μου. Σύντομα τελείωσε. Κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και δεν πίστευα πόσο είχα αλλάξει. Ήμουν τόσο όμορφη. Τα μαλλιά μου ηταν μπούκλες και το γαλάζιο χρώμα των ματιών μου τονιζόταν απ' την σκιά που είχα.

" θεέ μου , μα τι όμορφη κόρη έχω εγώ"

" μαμά, σταματα "

Έτρεξα να φύγω απ' το κομμωτήριο πριν να αρχίσει η μητέρα μου. Μετά απο λιγα λεπτά μπήκε στο αυτοκίνητο και φύγαμε για το σπίτι. Η ωρα είχε περάσει, ηταν ήδη 7:40. Έτσι έπρεπε να βιαστώ. Μπήκα βιαστικά στο δωμάτιο μου και έβαλα το φόρεμα και τα παπούτσια. Ήμουν έτοιμη. Η διάθεση μου ανέβηκε λίγο. Άκουσα την πόρτα να χτυπά. Ενα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη μου. Κατέβηκα προσεκτικά την σκάλα, κατευθύνθηκα προς το σαλόνι.
Κοίταξα τον Richard, φορούσε ενα βαθύ μπλε πουκάμισο ενα πολύ ωραίο jean στηλ βράκα μαύρο και ηταν γενικά πολύ όμορφος. Με κοιτούσε με το στόμα ανοικτό, ντράπηκα λίγο δεν ξέρω γιατί.

" γεια σου Λία, εισαι πανέμορφη "

"Γεια, και εσύ"

"Λοιπόν πάμε? "

"Ναι "

" καλά να περάσετε" ειπε η μητέρα μου και έκλεισε την πόρτα.

" έλα κάθησε" ειπε ο Richard και μου άνοιξε την πόρτα. Ηταν ενα πολυ ωραίο αμάξι και φαντάζομαι πολύ ακριβό. Σύντομα φτάσαμε. Με έπιασε απ' το χέρι και φτάναμε προς την είσοδο. Κοίταζα να δω τον Harry αλλα με διέκοψε ο Richard.

"Ψάχνεις κάποιον? "

" εμμ, την Αλπε.. μου είπε οτι δεν ηταν σίγουρη αν θα ερχόταν"

" αν έρθει θα την δεις "

Τον κοίταξα και του χαμογέλασα με ενα αρκετά πιεστικό ύφος. Πήγαμε να κάτσουμε,

" έλα εδώ θα κάτσουμε"

"Μάλιστα"

Μόλις καθίσαμε εμφανίστηκε ο Harry με την Handra και κάθισαν δίπλα μας. Έκλεισα τα μάτια μου να μην μου φύγουν δάκρυα. Ζήλευα, ζήλευα αλλά πολύ. Ήθελα τόσο πολύ να σηκωθώ να φύγω. Ο Harry με κοιτούσε με ενα ύφος σαν να ζήλευε και αυτός. Δεν έδωσα σημασία και έδινα παραπάνω σημασία στον Richard. Σύντομα εμφανίστηκε στο τραπέζι μας και η Diana, φορούσε ενα μαύρο δαντελοτο φόρεμα και μαύρες γόβες. Ήταν πολύ όμορφη μπορώ να πω. Άρχισα να παραξενευομαι. Τι στο διάολο? Κανονισαν να μου σπάσουν τα νεύρα μου? Ολα ηταν τόσο ύποπτα. Ο Harry σηκώθηκε και πήγε κάπου, δεν πρόσεξα και μετα απο κανένα δεκάλεπτο πήγα τουαλέτα.

°Black°Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz