~ Βαρέθηκα~

32 3 2
                                    

Μετά απο όλα αυτά, επιτέλους ήρθε ο γιατρός και μου είπε πως ειμαι καλύτερα και πως μπορώ να παω σπίτι αφού μου ειχε αρχίζει την μουρμούρα πριν, " να προσέχω τις πληγες, να μην κάνω απότομες κινήσεις κ.α. . Τέτοια χαρά θεε μου έχει καιρό να νιώσω. Σύντομα φτάσαμε σπίτι. Ο καιρός ηταν συννεφιασμένος και ο κρύος αέρας σφυριζε στα αυτιά μου. Μπήκα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα. Κοιτούσα το σιωπηλό μου δωμάτιο. Έκλεισα τα μάτια μου και επιτέλους χαλαρωσα. Άκουσα δύο απαλους χτύπους στην πόρτα μου. Σηκώθηκα και άνοιξα τη πόρτα.

" Γλυκιά μου, ξέχασα να σου δώσω το γράμμα που βρήκα και ειναι για σένα"

"Γράμμα?"

" Ναι, και εγω παραξενευτικα γιατί νόμιζα πως εσείς οι μικροί μιλάτε μέσο διαδικτύου "

" και εγω ετσι νόμιζα "

Με κοιταξε η μητέρα μου και σιγα σιγα έκλεισε την πόρτα. Ανησύχησα να πω την αλήθεια και χωρίς δεύτερη σκέψη άνοιξα το γράμμα.

" χαχ, με δουλεύετε?" Ειπα στον εαυτό μου. Ηταν ενα παιδικό σχέδιο. Τρία ανθρωπάκια που κρατούσαν χεράκια. Αν δεν κάνω λάθος ηταν μια μικρή οικογένεια η μαμά, ο μπαμπάς και ενα παιδάκι. Μάλλον κάποια παιδιά δεν έχουν τι να κάνουν και δίνουν ζωγραφιές.

" γλυκιά μου τελικά τι ήταν? "

" χαχ, τίποτα το ιδιαίτερο μαμά, ενα παιδικό σχέδιο, μια ζωγραφιά"

" πρέπει να είναι τα παιδιά της γειτονιάς μάλλον"

" Ναι"

" Έλα κάτω να φας "

Κατέβηκα την σκάλα του σπιτιού μου που οδηγούσε στον σκοτεινό διάδρομο και κατευθύνθηκα στην κουζίνα. Τα ρουθούνια μου γέμισαν μυρωδιές.

" έκανα γεμιστά, φαε και ξεκουρασου "

" οκαυ"

Δεν άργησα να φάω και οταν τελείωσα πήγα στο δωμάτιο μου και κάθισα στο παράθυρο μου. Έβλεπα τα άδεια δέντρα που δεν είχαν ίχνος από φύλλα και απολάμβανα τον φρέσκο αέρα που φυσούσε. Ηταν ενα απο τα αγαπημένα μου πράγματα. Να κάθομαι στο παράθυρο μου και να απολαμβάνω την ησυχία του. Ηταν κάτι που με ηρεμουσε και χαλαρωνα.

Ναιι, το ξέρω ειναι παραα πολυ μικρό. Όπως και το προηγούμενο. Λοιπόν αποφάσισα να κάνω μικρά τα κεφάλαια μου. Οχι τόσο μικρά αλλα εντάξει. Λοιπόν ο λόγος ειναι επειδή αυτο το βιβλίο.. πειράζει να γράφω greeklish? Me volevi kltra.. anw lipoo o logos ine epidi egw prosopika otan diavaza alla vivlia k kathe kefalaio itan olokrilo mithistorima vargiomoun..k ta Parapnw dn egrafan kti to woow..p.x..( ta sinnefa kaliptan ton urano k bla bla) etci gemizan t kefaleo.. egw t vlpw ligo vareto n to gemizis mlkies..soo egw ipa n kanw kti diaforetiko.. na grfw pio mikra kefalaia g n exun action. Gth niothw oti aman katsw n grapsw olokrilo mithistorima tha ta pww olaaa k dn to thlw ayto. Thlw n ginonte ola me tn sira tus. Dld na to afinw se kapio simio k n to teliwnw se allo kefalaio. G n mn varethite. Vevea dn lew oti ayto tha ginte panta.. tha yparxun k ta megala kefalaia pu tha grafw polla. Alla san twra ayto to kefaleio dn mbrw n grapsw kti parapanw.. gth meta tha karfothw haha.. sooo to action arxizii apo ayto t kefalaio.. k ta epomena.. eyxome n mn to parete strava.. k n m katalvete.

ΨΗΦΊΣΤΕΕΕΕΕΕ ΘΕΝΞΞΞ ΧΧΧΧΧ

°Black°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora