~ Η αλλαγή ~

16 2 0
                                    

Απο τότε που ο Harry ερχόταν στο νοσοκομείο, αρχίσαμε να κάνουμε πολύ παρέα. Η Diana ξεκοψε απο μας η τουλάχιστον ετσι το βλέπω εγώ. Έχει καιρό να την δω και αναρωτιέμαι τι κάνει. Δεν ήρθε στο νοσοκομείο καμία φορά.

Βαριόμουν πολύ. Δεν είχα τίποτα απολύτως να κάνω και σκέφτηκα να πάω ενα περίπατο μόνη μου. Η μαμά μου δεν ηταν σπίτι οπως και οι υπόλοιποι. Έτσι το εκμεταλλεύτηκα. Κατέβηκα την σκάλα, άνοιξα την πόρτα και άρχισα να περπατάω. Ο αέρας φυσούσε δυνατά και ηταν κρύος τα φύλλα πετούσαν δεξιά και αριστερά. Θυμήθηκα πως ξέχασα το σακάκι μου στο σπίτι. " ωραία, θα γίνω παγακι " ψιθύρισα μεσα απο εναν αναστεναγμό. Συνέχισα να περπατάω. Βγήκα σε μια αδιέξοδο που οδηγούσε η στο τούνελ η στο σπίτι μου. Έτσι άρχισα να κατευθύνομαι προς το τούνελ. Περπατούσα αδιάφορα μέχρι που άκουσα μια φωνή και γουρλωσα τα μάτια μου.

" Diana! " ειπα με ενθουσιασμό. Πήγα να την αγκαλιάσω μα τραβήχτηκε πίσω. Το ύφος της ηταν θυμωμένο και κρύο. Για μια στιγμή φοβήθηκα.

" μείνε μακριά απο τον αδερφό μου, άκουσες? "

" μα.. εγω.. δεν έκανα κάτι"

Φερόταν πολύ παράξενα. Πρώτη φορά ηταν ετσι μαζί μου. Πάντα ηταν μυστήρια και το βλέμμα την ακόμα πιο μυστήριο αλλα αυτή την φορά ηταν επιθετική. Εξάλλου γιατί να μείνω μακρυά του? Δεν κάνουμε κάτι κακό και δεν μπορώ να καταλάβω, έτσι κάνουν αυτοί? Όποιος πλησιάζει καποιον δικό τους τον ορμάνε σαν σκυλιά?

" και μην ξανα πατήσεις εδώ!"

" γιατί τόση αλλαγή συμπεριφοράς? , νόμιζα ήμασταν φίλες Diana "

" Λάθος εντυπώσεις έχεις μικρή, γαμωτο εξαφαν.."

" Λία! " , "Γειά" ηταν ο Harry, δεν ήξερα τη να κάνω, να του απαντήσω η θα φάω και ξύλο απο πάνω?

" Γ-γειαα...σου Harry.." κοιτούσα μια τον Harry και μια την Diana,

Το βλέμμα της Dianas έγινε πιο άγριο και με κοιτούσε σαν να μου έλεγε, φύγε αλλιώς θα σε σκοτώσω!.

" εμμ..τέλος παντον εγώ.. έφευγα "

Μια ανακουφίσει φάνηκε στο πρόσωπο της Dianas. Γύρισα το κεφάλι μου και ήμουν έτοιμη να φύγω. Ενα χέρι με κράτησε και μια γλυκιά και απαλή φωνή ακούστηκε.

" Έλα, πάμε ενα περιπατο Λία"

" Οχι.. θα πρέπει να παω σπίτι"

Χωρίς να καταφέρω να πω κάτι άλλο, με τράβηξε απ' το χέρι και κρατώντας μου το, άρχισε να τρέχει και απλά ήμουν κάπως.. " ωραία την γαμησα..!" Η Diana έμεινε σιωπηλή δεν έλεγε τίποτα έβγαιναν καπνοί απ' τα αυτιά της μα δεν έκανε τίποτα να τον σταματήσει. Τον φοβάται? Αναρωτήθηκα. Ο Harry την κοίταξε με ενα θυμωμένο βλέμμα. Σαν να ήξερε οτι αυτό δεν άρεσε στην Diana και δεν τον ένοιαζε. Σύντομα φτάσαμε σε ενα δάσος. Δεν υπήρχε ψυχή αλλα μου άρεσε. Μιας και οι μόνοι που μπορούσαν να σπάσουν την ησυχία ημουν εγω και ο Harry. Ο Harry περπατούσε ήρεμος. Σαν να απολάμβανε κάθε βήμα που πατούσε. Τον παρατηρούσα καθε λίγο. Ο ήλιος έσυρε την καυτές του ακτίνες στις καφέ σκούρες μπούκλες του και φωτιστικαν τα γλυκά χαρακτηριστικά του που δεν μπορούσες να τα δεις καθημερινά. Όλα ηταν τόσο όμορφα, αλλα οταν κοιτούσα τον Harry, τίποτα και κανένας δεν μπορούσε να του μοιάσει.

" Harry..? " ειπα για να σπάσω την σιωπή. Μα οταν γύρισε να με κοιτάξει έγινα κόκκινη σαν ντομάτα. Στραβωκαταπια και συνέχισα.

" γιατί η Diana άλλαξε συμπεριφορά μαζί μου? , μου είπε να μείνω μακρυά σου.."

Ενα γλυκό χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του.

" μην της δίνεις σημασία, απλά την επηρεάζει η φίλη της. "

" ποια φίλη της Harry..? "

" Η Handra- Aleksandra αν θυμάμαι καλά"

Γουρλωσα τα ματια μου και δεν πίστευα στα αυτιά μου το τι άκουσα. Αυτή που προσπαθουσε να με σκοτώσει ειναι φίλη με την Diana? Τι στο διάολο.

" αλλά μην αγχώνεσε, με φοβούνται και ξέρουν οτι αν πάθεις κάτι εσυ εξαιτίας τους, την γαμησαν και ευτυχώς αυτο το γνωρίζουν και οι δυο τους. "

" χμμ, και απο πότε με νοιάζεσαι τόσο πολύ κύριε Harry " ειπα ειρωνικά.

Με κοίταξε στα μάτια, μου χαμογελασε καο ενα χαχανιτο ακουστικε απ' τα δόντια του. Του χαμογελασα και του ειπα.

" Τι με κοιτάς έτσι? Χμ? .."

Ένιωσα τις ακτίνες του ήλιου να με τυφλωνουν έκλεισα τα μάτια μου και πήγα να τραβήξω πίσω. Μα τότε ειναι που ένιωσα τα χείλη του να αγγίζουν τα δικά μου και το χέρι του να ακουμπά την μέση μου απαλά. Με φιλούσε? Ρώτησα τον εαυτό μου. Χωρις να χάσω λεπτό του ανταποδοσα το Φιλί.

" Harry.. γαμωτο τι κάνουμε? "

"Που είναι το κακό ομορφιά μου? "

Τραβήχτηκα πίσω. Για μια στιγμή δεν ήξερα τη να κάνω, η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή και το στο στομάχι μου ένιωθα κάτι σαν πυροτέχνηματα.

" Πρέπει να φύγω.. " τον κοίταξα μια τελευταία φορά ετσι βιαστικά και ενα χαμόγελο στα χείλη του εμφανίστηκε ξανά. Γαμωτο αυτο το χαμόγελο νομίζω έχει αρχίσει να με σκοτώνει. Έκανα τα βήματα μου πιο γρήγορα και πριν το καταλάβω έφτασα σπίτι. Ακόμη δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι με φυλισε. Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και γαμωτο μου ερχόταν να φωναζω απ' την χαρά μου. Στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου όμως είχα την Diana και μου τα γαμουσε όλα κάπως.

Γειααααα.. εεεε λοιπόν?? Σας ειπα οτι θα έχει πιο action.. εμμ αναρωτηθήκατε που οφείλετε η συμπεριφορά της Dianas?... εεε δεν θα το πιστέψετε.. δεν θα σας πω χαχαχ .. στα επόμενα κεφάλαια.. αnwy.. όπως είπα και πριν ολα στην ώρα τους χχ
Βtw.. an yaprxun lathakia sryy.. vargeme na ta diorthosww xxx

Ψηφίστε!!!!!!!!

°Black°Donde viven las historias. Descúbrelo ahora