Περιμένω την Αλπε να έρθει να πάμε στο πάρτυ. Φόρεσα κάτι απλό. Ενα μπλε σκούρο κοντό φόρεμα, χαμηλά κλειστά παπούτσια και πέρασα με μάσκαρα τις βλεφαρίδες μου. Ειλικρινά δεν έχω ορεξη. Τελικά ακούω εναν απαλό χτύπο στην πόρτα.
" Εππ, Λία άνοιξε "
" μαμά φεύγω"
" καλά να περάσετε"
Το ευχόμουν πραγματικά αυτήν την φορά. Άνοιξα την πόρτα, κοιτούσα την Αλπε ηταν πολύ όμορφη. Φορούσε ενα τζιν σχισμενο και μια κοντομανικη φανέλα. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε. Σύντομα φτάσαμε. Κοιτούσα γύρο μου. Ήταν ενα τεράστιο σπίτι παντού υπήρχαν πολλά αγόρια και κορίτσια. Η μουσική ηταν δυνατή και ολοι διασκέδαζαν. Η Αλπε ήδη κρατούσε ποτό στα χέρια της. Όχι τίποτα παράξενο. Πλησιάσαμε σε μια παρέα απο την τάξη μας. Εγώ δεν έψαχνα για τον Harry μιας και τον ειχα αποκλιση για απόψε. Ένας τύπος μου έδωσε μια μπουκάλα σμιρνοφ. Χαμογέλασα και δεν δίσταξα να την ανοίξω. Άρχισα να πίνω γουλιά γουλιά καιβη γουλιά γουλιά είχαν γίνει ίδη δύο οι μπουκάλες. Η Αλπε οπως και ολοι μας διασκεδάζαμε και πίναμε το ποτό μας. Σιγα σιγα άρχισα να πίνω και μπύρες. Άρχισα να ζαλίζομαι και να λέω μαλακιες. Η Αλπε ειχε ανέβει στο τραπέζι και χόρευε ενω εμείς την παρακολουθούσαμε και γελούσαμε και χορευαμε επίσης. Η ώρες περνούσαν και πίναμε όλο και περισσότερα ποτά. Όλοι είχαν μεθύσι. Κρατούσαμε χεράκι μαζί με την Αλπε να μην πέσουμε μα πεφταμε συνεχώς. Η ώρα είχε πάει ίδη δύο το πρωί. Ήμουν μεθυσμένη και όλα γύρο μου γύριζαν. Ήθελα κάπου να κοιμηθώ. Κοιτούσα γύρο μου. Υπήρχαν πολλές πόρτες. Άρχισα να ψάχνω την Αλπε. Η Αλπε έπινε ακόμα.
" εεεεεεεεεεεε, Αλπεεεεε, να σου πω λιγάκι "
" έλα μωρηη, πες μουυ "
" πάω να βρω κανένα κρεβάτι να κάνω νανακιααα μου γιατί νισταξα "
Την κοίταξα για μια στιγμή και μου κουνούσε το κεφάλι της λέγοντας μου ρνα " εντάξει". Άρχισα να.περπατάω. Όλα γύρο μου γύριζαν και κρατούσα τον τοίχο να μην πέσω. Πλησίασα μια πόρτα προσπαθώντας να την ανοίξω, μέχρι πο άνοιξε. Υπήρχε ενα μεγάλο κρεβάτι. Ίσα που δεν σκοτώθηκα. Ξάπλωσα και έκλεισα τα μάτια μου. Μέχρι που άκουσα μια φωνή.
" Γαμωτο, Λια δεν νομίζω να θες να κοιμηθούμε μαζί χαχα " ακουσα μια μεθυσμένη και σιγανή φωνή. Γύρισα το κεφάλι μου και είδα τον Harry.
" Ποοοοοο ρε μαλακαα !! Χαχαχ μαα εισαι και εσυ εδω? Γειααα σουυ χαχαχ "
Άρχισε να με πλησιάζει σιγά σιγα και ερχόταν στο κρεβάτι.
" Harry, δεν μπορώ να φύγω γιατί θα σου κάνω εμετό και θα σκοτωθώ χαχα "
Έκλεισα τα μάτια μου και προσπαθούσα να κοιμηθώ. Άρχισα να νιώθω ζεστά φιλία στην πλάτη μου.
" Harry, οχι σε παρακαλώ"
Και κάπως ετσι κατέληξαμε χωρις ρούχα και οι δυο. Ολα έγιναν τόσο γρήγορα που δεν πρόλαβα να πω κατι η αντισταθώ. Ημουν πολυ μεθυσμένη και δεν ήξερα τη έκανα. Το πρωί ξύπνησα στην αγκαλιά του Harry. Δεν θυμάμαι τι ακριβώς έγινε.
" Harry, γαμωτο τι κάναμε χθες? "
" και τι δεν κάναμε χαχ "
" δεν ειναι αστείο, πες μου "
" τίποτα το ιδιαίτερο, απλά μια νύχτα πάθους"
" σοβαρά τώρα? " σηκώθηκα και ντύθηκα βιαστικά. Δεν έχω λόγια. Δεν μπορούσα να το πιστέψω οτι το έκανα με τον Harry. Ακόμη ημουν ζαλισμένη. Σιγα σιγα αρχισαν ομως να έρχονται εικόνες απο την χθεσινή βραδιά. " γαμωτο, πόσο ήπια? " προσπαθούσα να ηρεμήσω και να το ξεχάσω γιατι αλλιώς θα με έπιανε πανικός. Βγήκα απο το δωμάτιο και άρχισα να ψάχνω για την Αλπε. Στο πάτωμα βρίσκονταν κάτι συμμαθητές μου και κοιμόντουσαν. Ποτήρια και μπουκάλια δεξιά και αριστερά.
" ρε ηλίθια που ήσουν? " ακούω μια φωνή.
" εμμ, σε ενα δωμάτιο και στο τέλος κατέληξα με τον Harry. Μην με ρωτήσεις δεν θυμάμαι πολλά, αλλα ηταν χάλια η νύχτα και απ' οτι θυμάμαι το κάναμε και απλά πρέπει να συνέλθω. "
" What? Το κάνατε? "
" ναι μάλλον, τέλος πάντων παμε σπίτι"
Πήρα την μητέρα μου τηλέφωνο και ήρθε και μας πήρε απο καπου εκεί κοντά. Μόλις έφτασα σπίτι. Έκανα ενα μπάνιο και επεσα για ύπνο. Δεν μπορούσα να σκεφτώ καθαρά και το μόνο που ήθελα ήταν ξεκούραση. Ακόμη ήμουν ζαλισμένη και ολα ηταν θολά.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Black°
Gizem / GerilimΗ Λια ειναι μια έφηβη 3ης λυκείου που βαριέται την ζωή της μαζι με την κολλητή της την Αλπε. Απο τότε όμως που γνωρίζει την Diana και τον Harry η ζωή της αλλάζει εντελώς. Όλα είναι πλέον διαφορετικά, εκείνη που το μόνο που σκεφτόταν ήταν το τι θα φά...