5.rész

205 7 0
                                    

Fel riadtam hajnali 3kor, Michael felé vagyok fordulva, látom hogy félig a takarója alatt van ő is. Probálok vissza aludni de nem tudok. Hallom hogy fel ébredt.
-Van valami baj?-kérdezi kicsit komásan.
-Nincsen semmi csak nem birok vissza aludni, mert kicsit fázom.-mondom és meg fordulok. Mikor meg fordultam Mike be takart és át ölelt. Nem mondtam erre semmit, csak el mosolyodtam de ezt ő nem látta.

*kicsivel később*
-Most is fázol??-kérdezi halkan a fülembe sugva. Vissza fordulok és elmosolyodom.
-Nem már nem.-mondom és be hunyom a szememet.
-Ezt örömel hallom. Akkor most probálj vissza aludni mert nem sokára kelni kell.-mondja és egy puszit ad az arcomra, és ő is probál vissza aludni.

*4 órával később*
Amikor fel ébredtem Michael nem volt melletem, hirtelen ki ugrok az ágyából, gyorsan be szaladtam a fürdőbe és fel öltöztem, és le mentem a konyhába. Nem mentem be teljesen hanem meg állok az ajtó előtt, és hallom hogy Michaelék valamiről beszélnek
-Mindjárt fel megyek és fel keltem Rékát hogy jöjjön reggelizni.-mondja Mike, én pont akkor megyek be.
-Jó reggelt!-köszöntem nekik.
-Szia, jól aludtál az éjjel??-kérdezi Cal mosolyogva.
-Igen jól aludtam, de kicsit fáztam de Mike meg oldotta.-mosolyogva mondom és le ülök az asztalhoz.
-Hogy-hogy fáztál??-kérdi Ash
-Azért mert le huzta valaki a takarót rólam.- mosolygok és közben Mikera mutogatok, de ő ezt nem látta.
-De utána már nem fázot, mert be takartam és át öleltem.-mondja Mike és le ül mellém.
-Ahha akkor ott már lesz valami.-mondja Luke mikor le jött a szobájából. Egyedül ő nem volt fel öltözve.(csak boxerbe van)
-Haver öltöz már fel, nem látod hogy vendégünk is van.-mondja Ash és be takarja a szemem.
-Ash, nyugodtan el veheted a kezed már láttam fiút így.-mondom neki halkan.
-Igaza van enged el , ugyanis tegnap este láttot engem így, ugye Réka??-kérdezi Mike
- Mi? ja igen.-felelem mosolyogva és bele kortyolok a meleg teámba amit Cal tett elém. Cal, Ash meg Luke el kezdtek nevetni és le ültek, és neki láttak reggelizni.

*Pár percel később*
-Köszönöm szépen ezt a finom reggelit, de nekem most mennem kell lassan.-mondom és fel állok az asztaltól.
-Miért?? Ne menj még.-mondja Michael a kezem után nyulva.
-Azért mert segíteni kell Zoénak, meg el kell menni be vásárolni.-felem a kérdésére.
-Elmegyek veled vásárolni jó.??-kérdezi Mike
-Nekem jó, de hogy megyünk el??-kérdezem Mikeot
-Kocsival, de hol van a kocsi kulcs?-kérdezi miközben keresi.
-Én honnan tudjam.-mondom a nappaliba menve.
-Nem neked mondtam, hanem Ashnek.-kiabál vissza.
-Rajta keresheted mert nálam van.-mondja Luke
-Ide adod a kulcsot légyszi, meg viccelem egy kicsit Mikeot.
-Persze, tessék itt a kulcs.-és oda dobja hozzám. Mike az egész házat fel turta a kulcsért. Utána meg ki jön az udvarra.
-Réka baj van nincs meg a kulcs.-mondja egy kicsit mérgesen
-De meg van.-mondom és a kezébe nyomom a kulcsot.
-Ez most komoly, nálad volt eddig is a kulcs??-kérdezi és ki nyitsa a kocsit.
-Nem volt nálam, az előbb kértem el Luketól mert nála volt.
-Na most jól kikészítetél, azt hittem hogy el hagytam, de akkor ezek szerint nem.-mondja és be ül a kocsiba. Közben és is be ülök mellé.
-Michael előbb menjünk el hozzám,mert ott van a táskám.-mondom neki
-Rendben akkor be megyünk és el viszlek vásárólni.-mondja és már el is indultunk.

*5 percel később*
Meg áll Mike a fel hajtónál.
-Mindjárt jövök-mondom és ki szállok.
Berohanok a házba, és a táskámat keresem a nappaliba amikor Zoé le jön.
-Szia Réka.-mondja Zoé.
-Jaj szia, azt hittem hogy nem vagy itthon.-mosolyogva mondom neki.
-Pont most akartam indulni a boltba utána meg a fodrászhoz.-feleli és előveszi a táskájából a kulcsát.
-Hozd a táskád el viszünk a fodrászhoz.-mondom boldogan
-Kivel vagy, talán Michaelel??-kérdezi mosolyogva.
-Igen és reggel fel ajánlotta hogy el visz vásárólni.-mondom mosolyogva és kinyitom az ajtót. Zoé is ki jön és be zárja Kulcsal, és oda megyünk a kocsihoz.
-Szia Mike, azt mondta Réka hogy el visztek.-mondja
-Persze, gyere szálj be.-mondja és int Zoénak.
-Köszi hogy el visztek.-mondja Zoé és hátulról meg fogja Mike válát.
-Jaj ugyan már, ugyis arra megyünk.-felei Mike és már el is indulhatunk.
-Kérdezhetek töletek valamit??-kérdi Zoé.
-Persze.-mondjuk egyszere
-Ti most már jártok.-kérdezi mosolyogva.
-NEM.-mondjuk egyszere
-Pedig azt hittem.-mondja Zoé és elő veszi a telefonját.
-Miből gondoltad?!-kérdezi Mike
-Hát mondjuk abból hogy tegnap este Réka veled aludt, mondjuk onnan.-feleli mosolyogva
-Ezt meg honnan tudod hogy vele aludtam?-kérdezem hátra fordulva
-Hát Caltól.-mondja Zoé
-Jah értem.-mondja Mike
-Mike itt álj meg a parkolnál.-mondja Mikenak.
-Rendben, akkor itt is lennénk.-feleli Mike
-Köszi hogy el hoztatok engem sziasztok.-mondja és ki szállt a kocsiból.
-Szivesen szia.-köszönünk el tőle. Tovább megyünk. Meg érkeztünk a bolthoz.
-Nah itt is lennénk.-közbe be áll a parkolóba Mike.

Folytatás a következőben.

Egy lány élete "BEFEJEZETT"Onde histórias criam vida. Descubra agora