Amikor meg ölelt az nagyon jó volt.
-Amúgy nem fog leégni az ebéd.-kérdezem még könnyes szemekkel, de most is ölelem még, mert olyan jó.
-Nem, mert mi előtt fel jöttem volna készen is volt.-feleli, aztán elenged és le törli a könnyeket az arcomról, és meg puszil. Egyszer csak meg csörren a telefonom.
-Zoé az, egy pillanat csak fel veszem.-mondom neki, de ő közben ki ment a szobámból.
-Szia Zoé.
-Szia, csak annyit akarok kérdezni hogy meg vettetek Mikeal mindent?.
-Igen meg vettünk.
-Szuper, csak ennyit akartam kérdezi szia.
-Várj még egy picit.
-Igen?!.
-Képzeld Mike meg csókolt.
-Tényleg??
-Igen, és azt mondta hogy meg szeretett.
-Na ez nagyon jó hír, akkor most együtt vagytok??
-Nem vagyis nem tudom, de én annyira meg lepődtem mikor meg csókolt, hogy én magam se hittem el hogy meg történt.
-Hát azt el hiszem.
-Amúgy Calum keresett téged.
-Tényleg, és miért keresett??
-Azt nem tudom nem mondta, csak be jött meg kérdezte hogy hol vagy, én mondtam hogy a fodrásznál, utána meg Miketól kérdezte azt hogy-hogy itt van, és utána meg el ment.
-Ja értem akkor majd keres ha akar valamit, de most le teszem olyan 2 óra múlva otthon leszek szia.
-Rendben szia. És le tettem a telefont, és le mentem Mikehoz.
-Na akkor most már szabad vagyok.-mondom közben Mike aki a kanapén kivan dőlve, vagyis csak úgy teteti szerintem, mint aki alszik, ott hagytam akkor had aludjon, és ki mentem a konyhába csinálni egy csésze teát. Amikor fel tettem a vizet fel tettem, Mike hátulról átkarolt.
-Megint meg ijeztettél.-mondom és megfogtam a kezét.
-Tudod hogy nem akartalak meg ijezteni.-mondja és arcon puszilt, és közben a fülembe súgta hogy "megszerettelek". Amikor ki mondta meg fordultam és megkérdeztem.
-Ezt most komolyan mondod??-kérdezem meg lepődve.
-Igen komolyan mondom, ha nem hiszed akkor hiddj ennek.-mondja és hosszasan meg csókolt.
-De el hittem az elején is, csak biztos akartam lenni benne.-mosolygok az örömtől és meg ölelem.
-Akkor most ha ezt le tisztáztuk kérdezhetek valamit de őszínete választ akarok hallani.?-közbe meg fogja a kezem.
-Igen kérdezhetsz.-közben a tea víz is kész, most nem foglalmozom a teával, csak azzal hogy mit fog kérdezni.
-Na azt akarom kérdezni hogy lennél-e a barátnőm, vagy még nagyok korai meg kérdeznem???-kérdezi, látom rajta hogy egy kicsit izgul azon hogy mit mondok.
-Huuh ez most meg lepet.
-Akkor igen vagy nem?-kérdezi és közben le ült az asztalhoz.
-Kaphatnék egy kis türelmi időt gondolkozni?? Ígérem a nap végén el mondom azt hogy mi lesz a válasz erre a romantikus kérdésedre.-felelem kicsit riadtan, amit gondolom észre vett.
-Persze hogy kaphatsz időt, de most haza megyek, mert probálunk egyet a srácokal, utána vissza jöhetek estére?? -kérdezi és el veszi a kulcsát a pultról.
-Még jó hogy vissza jöhetsz.-mondom neki nagy lelkesen.
-Oké akkor nem sokára jövök.-mondja és egy puszit lejt az arcomra és azzal a lendülettel el is megy. Én még most se birom fel fogni, hogy pont ő kérdezte meg ezt tőlem. De most fel megyek a szobámba és le pihenek egy kicsit, rám fér ennyi izgalom után.*2 órával később*
Arra ébredtem hogy Zoé kelteget mert el aludtam.
-Hahó Réka keljél este van.
-Ne hagy aludjak még légyszi.-mondom és meg fordulok.
-Itt van Mike.-amikor ki mondta Mike nevét egyből ki pattantam az ágyból.
-Hol,hol??-kérdezem nagy izgatottan.
-Majd nem soká jön.-feleli és nevetve ki megy a szobámból.
-Jajj ne már azt hittem hogy itt van.-mondom kicsit el keseredetten.
-Nyugi mindjárt jön az előbb szólt, hogy mindjárt vége a probának és egyenesen hozzánk jön.
-Jaj de jó, már nagyon várom hogy itt legyen.-mondom nagy örömmel.
-Kérdezhetek??-kérdi Zoé
-Persze nyugodtan felek bármilyen kérdésre.-mondom mosolyogva.
-Te most szerelmes lettél Michaelbe??-nézrám kérdőn
-Ki én, áhh dehogy.-mondom és nevetve el fordulok.
-Jajj ne tetesd látom hogy füleg bele zugytál.-mondja Zoé.
-Tényleg ennyire látszodik?-kérdezem
-Igen mikor fel keltetelek akkor is mikor ki mondtam a nevét egyből ki ugrodtál az ágyból.-feleli Zoé.
-Na jó be vallom tényleg szerelmes lettem belé.-felelem el pirulva.
-Tudtam, hogy így lesz.-feleli Zoé.
-Tudod mit kérdezett.?!
-Na mit?-kérdi Zoé.
-Azt hogy leszek-e a barátnője.
-Na és mit válaszoltál?-izgatottan kérdezi.
-Hát azt mondtam hogy még gondolkozok de ma este meg mondom a választ, és azt mondta hogy rendben és el ment utána.
-És mit mondasz neki?
-Hát szerintem tudod hogy mit fogok neki mondani.-felelem mosolyogva.
-Jaaj akkor annak nagyon fog örülni.-mondja nagy örömel.
-Hát szerintem is örülni fog neki. És amikor ki mondta valaki csengetett.
-Biztos Mike.-mondom Zoénak és rohanok ki nyitni az ajtot.Folytatás a következöben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egy lány élete "BEFEJEZETT"
RastgeleAz életem megváltozott, amikor a barátnőmmel kiköltöztem külföldre. Amikor Sydneybe érkeztünk azt se tudtam, hogy kikkel fogok majd később találkozni, hát a 5 SOS tagjaival. Az érkezésünk után pár nappal Mike megkérdezi, hogy leszek-e a barátnője. H...