x rozdział dziesiąty

33 2 0
                                    


- No wlaśnie , jak to jest możliwe? - jękła zirytowany Bryana faktem że ktoś ma taką samą torebkę jak ona.
Siedzę wkurzona, poziom hard.

Poznajcie Bryanę Holly - moj szkolny kat.

Z transu, zwanym ztępienie wyrwał mnie dzwonek do drzwi. Już biegłam do drzwi, lecz wyprzedził mnie Mikey.
Mała suka.

Usiadła zrezygnowana z powrotem na swoim miejscu. Patrzyłam w sufit i liczyłam kropki.
Halo? Gdzie jest psychiatra?

- Co robi tu ta suka? - usłyszała ten dobrze znany mi głos.

- To Lauren, moja siostra - odparł od tak, Ashton.

- Nie mówię o Lau, mówię o Holly.

Niestety, nie dane było mu odpowiedzieć, bo rzuciłam się z krzykiem na Biersack'a.

- Bieeeeersaaak!

- Moja Ley. Dobra a teraz Ash. Co ta suka robi u mnie w domu?

- Nie mów tak o niej - syknął.

- A co kłamie? Ley może ci powiedzieć. Ale nie.. Czekaj. Ty nic o niej nie wiesz. - zaśmiał się gorzko.

- Jaka Ley do cholery?

- Twoja siostra. No co nie mów mi że nie opowiadała ci jak ta suka ją dręczyła w szkole? - wkurzyli się, oboje.

- To prawda Bry?

- Przecież to było w szkole, dawno. Skąd miałam wiedzieć że ta suka to twoja siostra? - mrukneła - Zresztą przez nią miałam kłopoty.

- Widzisz Lauren.. Przez ciebie są same klopoty.

- Wiesz co Ashton? Ty jesteś jednym wielkim kłopotem. Pokazać ci grób moich rodziców i mojego brata? A nie.. Ty cholerny dupku wolałeś zwiać z kasą na szkołę moją i brata. Zawsze byłeś egoistycznym dupkiem.
Nigdy nie liczyłeś się z innymi. Zabraleś pieniądze przeznaczone na moja szkołę.

- Widzisz, nie musiałaś się męczyć. Oszczędziłem innym śmiechu. Nie wiem po co ci była szkoła artystyczna skoro i tak nie masz talentu.

- Skończ, a dla twojej świadomości aktualnie skończyłam ta szkołę z wynikiem wzorowym w następnym miesiącu przychodzi zaświadczenie o ukończeniu szkoły i jadę na studia. A ty? Ahhh.. Masz Bryane. Powodzenia, dzięki zespołowi na pewno ją utrzymasz.

- Skąd miałaś pieniądze na szkołę?

- Była i jest osoba, która we mnie uwierzyła. Stoi koło mnie.
osobą jest Andy, jest dla mnie starszym bratem, którego nigdy nie miałam i mieć nie będę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 03, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Teenage Queen l.h.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz