Na druhý deň som si išla osedlať Cleo...
,,ideš do stajne bezomňa?'' David stál v bráničke opretý o plot a s červenóu košelou, obtiahnutímy modrímy rifľami vyzeral úžasne. ,,áno... lebo som nevedela že si tu...'' Flirtovne som sa naňho pozrela a prišla som k nemu. ,,a ty ani do stajne nepôjdeš'' prešla som rukou po plote až som sa dotkla jeho ruky.
...doteraz som si ešte nevšimla že má prsteň na palci... Pomyslela som si keď som sa zadívala na jeho ruku. A keď som tú bižutériu zacítila na ruke. ,,a čo ideme teda robiť keď nie jazdiť'' spítal sa ma a v jeho hlase bola počuť jasná nechápavosť.
,,máš tu športové oblečenie?'' Spítavo som sa usmiala a zdvihla obočie.---------
,,dajme si prestávku už ma bolia nohy...'' Zastal a pozrel sa na mňa no ja som zastala a kukla sa naňho ako je vyčerpaný.
,,chcel... si... jazdiť... na koni... tak nešomri už len poslednich 5km a sme hore'' a rozbehla som sa do predu a on chudák úplne vyčerpaný... mal čo robiť.---------
,,poďme až dole k zemi!''
Zapiskala som na píšťalku.
,,jeden.. dva.. tri...'' Rátala som mu drepi.---------
,,poďme dole... hore... dole... hore...'' Nič sa nevirovná pocitu týrať svôjho dása povedať rovnocenného suseda drepmy... veď ja ani neviem koľko má rokou.
...okolo 17-18 rokou... Pomyslela som si keď som okolo neho krúžila.
,,dobre daj si pauzu... ale o chvíľu pokračujeme... skákaním'' nestihla som to ani povedať a on už od vyčerpania ležal na zemi.,,tak si pospi ale o dve minútky pokračujeme'' pokračovala som.
--------
,,ok už prešli dve minútky vstávaj, ideme skákať'' postavila som sa a začala sa naťahovať. ,,haaaauu''
Bolestne sa postavil zo zeme. ,,môžme?'' Opítala som sa aj keď bi som išla aj tak. ,,aaauu'' zo zadu sa len ozvalo toto nariekanie. ,,budem to brať ako áno'' a zapla som hudbu.---------
Konečne hlavne pre Dávida sme už boli dole pri dome. Na nás bol teda pohľad ja taká čerstvá a on keby sa dalo tak sa pohybuje ako had... po zemi.
Ale to bol proste plán úplne ho zničiť... som génius. ,,no poď ideme do posilky'' zahlásila som keď sme prišli pred dom.
,,čo a toto ti nestačilo!?'' Nahnevaný na mňa zvíšil hlas... ,,hej tak pozor ujasnime si jedno... namňa nebudeš zvišovať hlas... JE TI TO JASNÉ'' zvíšila som ho ja viac ako som chcela a pokračovala som. ,,a potom toto bola iba rozcvička''----------
,,poďme hore ruky... dole ruky... ľahni... postav sa... bež štyri kolá... skáč na mieste aaa všetko odznova'' prechádzkovím krokom som sa pohybovala po "fitku" zatiaľ čo Dávid cvičil. Ešte to zopakoval niako päť krát a potom som mu podala minerálku a uterák zatiaľ čo sme sedeli na žinienke.
,,si my dala zabrať'' zasmial sa keď nabral druhý dych a trochu sa poutieral od potu. ,,no a... musela som zistiť akú máš kondičku'' odpovedala som a postavila sa. ,,a akú?'' Opítal sa ma.
,,neviem.. malú... a poď osedláme ti niakeho koňa a pôjdeme sa prejisť hlavnú jazdu hádam ovládaš?'' Musela som sa ubezpečiť. ,,no jasné na aute, na motorke, na golf. vozíku...'' Okamžite som ho musela prerušiť. ,,nie na koňovi... ti máš motorku... no to je teraz jedno.. myslím tým že či vieš jazdiť na koni?''
Spítala som sa ho nechápavo. No radšej som to najala tak a ja som si zobrala moju Cleo a jemu som dala cleininého brata... Pegas.Popisok:
Ďakujem za like a comentare mňa to strašne baví čítať tak ďakujem a najbližšie ako budem môcť vám napíšem ďalšiu časť.579 slov
YOU ARE READING
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomanceSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...