Keď som prišla domou strašne mi škvrkalo bruchu. ,,vydela si toho chalana?...celkom pekný nie?...'' Rozprávala som sa z Cleo kým som ju čistila. ,,ale je strašne rozmaznaný... Ale aj pekný rozmaznaný...'' Pokračovala som a rýchlo som zatriasla hlavou abi som si ho znej dostala.
,,och... Čo to do pekla rozprávam za nezmisli... že pekný!?... Ha...
Veď..on...je..on je proste..pekny'' priložila som svoju hlavu o cleinu.
,,dievča veď povedz niečo'' pohladila som je po čele až po hrive čo má medzi uškamy. ,,si ticho to znamená že mám pravdu a že sa mám prestať hádať sama zo sebou... A videla si toho žrebca akurát pre teba moja'' provokatérskym úsmevom som sa na ňu pozrela.-----------
Konečne ráno... vstala som z postele a išla som sa naraňajkovať.
,,dobré ráno'' keď som zišla do kuchine uvidela som maminu ako robí lievance a ocino sedel na barovej stoličke a čítal si každodenné noviny.
,,no dobré... teba musela Cleo poriadne unaviť'' ocino sa na mňa usmieva cez noviny. ,,prečo?'' Nechápavo som si sadala za baroví pult. ,,lebo sme ťa včera našli ako spíš v jej boxe'' zasmiala sa mamina a podala mi tanier z lievancami a pohár mlieka.Nad tou myšlienkou som sa musela zasmiať. Zbitok raňajok sme sa rozprávali čo dnes idem robiť.
,,ja ako obvykle budem v jazdiarni alebo budem behať po okolí'' prehodila som pomedzi a položila špinaví tanier do umívačky. Potom som sa rozlúčila s rodičmi a oni odišli do práce do mesta... Takže prakticky som tu sama. ...som tu sama.. ja som tu sama.. yes... Pomislela som si a išla sa pripraviť.
-------------
,,no poď ešte jeden skok a dám ti prestávku'' poskočila som a dala pokyn na jazdu.
...
,,to chceš preskočiť'' ozval sa mužský hlas. Ja som tuho zabrzdila Cleo a skoro som preletela ponad jej hlavu. Švihom nohy som zoskočila dole a chytila som Cleo za vôdzky. ,,šibe ti človeče... chceš nás zabiť alebo čo!'' Prišla som k nemu a udrela som ho do ramena. ,,jau zlatko to bolelo....'' Usmial sa a pokračoval. ,,ale nie.. prepáč ja som sa chcel spítať či bi si ma neučila jazdiť?'' Sladko sa usmial a na licach sa mu objavili malé jamky. ,,nie... Jasné že nie a inak ani neviem ako sa voláš takže!'' Odsekla som rozhovor a s Cleo sme sa vybrali preč z ohrady. ,,Dávid... Dávid Mex,, zakričal. Ja som zastavila a počkala kým kumne pribehne. Pozrela som sa naňho a podala mu ruku. ,,Kira... Ťeší ma...Dávid'' usmiala som sa.
,,poťešenie je na mojej strane Kira'' odpovedal a spoločne sme sa vybrali do stajne odstrojiť Cleo.------------
Sadli sme si u mňa v obivačke na pohouku a ja som otvorila moje knížky. ,,to fakt sa mám toto všetko akože naučiť?'' spitavo zdvihol obočie a ukázal rukou na knihy.
,,áno to všetko ale pre začiatok ti dám túto'' chytila som tú najhrubšiu knihu akú som vedela a položila som mu ju do lona. ,,všetko o koňoch je zahrnuté len v 200 stranovéj knihe'' pobúchala som po nej.
,,nešibe ti tak náhodou... veď 200 strán to nedám!.'' Sklamane a nahnevane sa pozeral namňa potom na knihu a zase na mňa.,,nuž ber alebo nechaj tak a lekcia nebude'' odpapuľovala som a postavila sa že idem preč no... ,,no tak dobre dám to do zajtra a zajtra prídem a dáš mi jazdeckú lekciu'' zastavil ma. ,,tak vydíš že vieme vyjednávať'' provokatívne som sa usmiala. ,,ok tak zajtra pri koňoch?''opítal sa ma keď už sedel v aute.
,,jasné zajtra o 9°°'' rozlúčila som sa pekným úsmevom a keď odišiel...
,,no tak to si len myslíš'' povedala som a išla naspäť do domu.Popisok:
Prepáčte za chybi... Ale myslím že celkom dobrá časť. Ďakujem že čítate moje príbehi...616 slov
KAMU SEDANG MEMBACA
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomansaSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...