,,to nemôže biť pravda ja nemôžem biť buchnutá'' nervózne z mobilom v ruke som behala hore dole po izbe. ,,hey Kira už nebehaj hore dole lebo ešte aj na plávajúcej podlahe si vychodíš chodníček'' prišiel do mojej izby ocino a keď odchádzal z niečím v ruke ...asi si ide zajazdiť... jemne ma napomenul.
,,ok... ok'' odpovedala som a sadla som si na posteľ. Zrazu my začal zvoniť mobil... podľa zvučky Ain't nobody od Felix Jaehn som spoznala že my volajú moje kamošky z bývaléj školi.,,čaw no ako?''
Brock: ,,my v poho a ty?''
Suzy: ,,jasné dobre... A ty aký máte dom?'',,nepokecáme cez skype?'' Navrhla som.
Brock: ,,ok to bude lepšie''
Suzy: ,,ok... Aj ja si myslím''Tak sme ukončili hovor a ja som bežala na notbook. Sadla som si na posteľ pretože babi budú chcieť vidieť moju izbu a s postele je ten najlepší výhľad.
O pár minút my už vyzváňal skupinoví hovor tak som ho prijala.,,bože rada vás zase vydím'' usmiala som sa do webkamery.
Suzy: ,,ukáž izbu''
Tak som otočila notbook do okola.
Brock: ,,no dosť dobrá a to bola tapeta ty a Cleo?'',,jasné ja...''
Suzy: ,,veď si ju nevedela nájsť... teda myslím tú fotku''
,,no prakticky áno ale nakoniec vysvytlo že rodičia my tu fotku zobrali aby my dali robiť tú tapetu''
Brock: ,,a Cleo sa tam páči?''
,,jasné že áno... teda zatiaľ jej veličenstvo nemá námietky'' zavtipkovala som a všetky sme sa začali smiať.
Brock: ,,a chalani?''
Suzy: ,,ozaj pochváľ sa čo ten Dávid?'',,odkiaľ viete o Dávidovi?''
Zvedavo som sa zatvárila.Brock: ,,tajné zdroje''
Suzy: ,,tak predsa ukáž fotku!''...mamina a ocino... Babi čo sa týka chalanov sú niekedy neznesiteľné ale chýbali my a som rada že sa vydíme aspoň takto.
,,no len ja žiadnu nemám''
Vyhovorila som sa... ale pravdivo... To je podstatné.Suzy: ,,počuj nemohli...''
Brock: ,,bi sme prísť na víkend a možno aj dlhšie?''
Suzy: ,,veď sú prázdniny'',,jasné nemám nič proti tomu aby ste prišli...''
Brock: ,,a tvoji rodičia?''
Suzy: ,,podľa mňa ani oni veď sme sa nevideli od vtedy ako ste odišli!?'',,no veď jasné... ani oni nebudú proti... Čo tak v piatok poobede bi pre vás prišiel ocino keď sa bude vracať s práce príde pre vás na autobusovú zastávku?''
Brock: ,,prečo až v piatok?''
,,zajtra nám dovezú ďalšie tri kone tak... a Suzy priveď aj tvoju sestru budem ju učiť jazdiť na koni ako som jej sľúbila''
Suzy: ,,7 ročnú medzi 16 ročnímy?... What?''
Brock: ,,to je super takže budeme mať vlastné kone.. a áno priveď ju... Prosím'',,ok takže sme dohodnuté?'' Ozvala som sa.
Suzy: ,,ok tak ju privediem a áno''
Brock: ,,yes! a yes'',,dobre babi ja idem... asi idem z Cleo cvičiť tak čawte''
Brock: ,,čaw a pozdrav''
Suzy: ,,aj odomňa a čaw''Ešte som im zamávala a vypla som notbook.
----------
,,krásny výhľad však'' postavila som sa a uvidela som Dávida na Negrovi ako idú kumne a ku Cleo. ,,ty vieš že tu to mám najradsej'' zakričala som naňho.
,,a ja to plne rešpektujem'' odpovedal a zosadol z koňa. ,,ľúbim ťa...'' Objal ma oboma rukami okolo pása... ,,aj ja teba'' položila som mu ruky na plecia a pobozkal ma......V tom som sa zobudila. Uvedomila som sa že som na mojej posteli a vedľa mňa je položený notbook.
Tak som sa pozrela na hodinky a bolo už štyri poobede. Asi som zaspala od únavi.Postavila som sa a išla som do stajne.
Popisok:
Ták mali sme tu už aj ďalšie nové postavi.
A ja si myslím že táto časť je už aj tak dlhá tak už končím. Cawte597 slov
YOU ARE READING
Čierny A Bieli Časť 1 Kamarát
RomanceSom Kira Danwrok Mám v celku pohodoví život. Mám rodičou ktorý dobre pracujú. Mám kamošky a robím to čo ma baví Jazdím na koni. S Cleo sme nezničitelné. No predsa sa môj život obráti na rubi až vtedy keď sa objaví naj chalan na svete. Stane sa ni...