Večera

22 1 0
                                    

Už je večer a celá rodinna sa pripravuje nato ako príde David ...už sa nemôžem dočkať... Pomyslela som si a nenápadne som prevrátila očamy. Crrrn Crrrn. Započula som zvonček od dverý. ,,ahoj Dávid výtam ťa u nás... Kira je hore tak bež za ňou a zachvíľu bude prestreté...'' Mamina otvorila dvere a uvítala ho. Mál na sebe biele tričko asi krátke, na tom modré sako a čierne nohavice rifle, biele tenisky a čierno bielu šiltovku. On má strašne dobrý štýl... Mamina zase mala običajné šaty s topánkamy na opätku a ocino ten bol ešte v pracovnóm obleku... Ja som mala červenú košeľu ktorú som si uviazala nad bruškom pod tým som mala biele tielko krátke ryfle a letné čižmy. Obyčajný autfit veď to není ani môj frajer načo sa parádiť. ...kira ale bola by si rada keby bol, veď taký pekný chalan naviše má dobrý vkus na obliekania... Pomyslela som si ale hneď som si to vyhodila z hlavy. A radšej som si sadla na schody.
A čakala som kým príde hore.

,,no dobre ešte raz ďakujem za pozvanie'' dopovedal a už bolo počuť ako ide po schodoch. ,,čaw.'' Pozdravila som ho a postavila som sa zo schodov. ,,no čaw zlatko'' prišiel kumne a dal my pusu na líce. ,,ešte raz my povieš zlatko a prisahám že ti gule odrežem'' šepla som mu do ucha keď my dával pusu. On sa namňa len nevinne a vydesene pozrel a nasledoval ma po chodbe. ,,ták toto je moja izba'' oznámila som keď som do nej vstúpila.
,,mmm... Pekná, zvlášť toto'' povedal a rukou ukázal na tapetu kde som ja z Cleo. ,,hej no vtedy...'' Začala som no on ma zastavil. ,,jej ty máš gitaru a hrávaš na nej?'' Prerušil ma a zobral do ruky gitaru čo bola pri stene.
,,no tak trochu, počkaj čo robíš?'' Začervenala som sa a klesla my hlava no keď som zbadala čo ide robiť okamžite som pribehla k posteli kde sedel. ,,vieš niečo zaspievať?'' Spítal sa ma.
,,nie a ty?'' Odpovedala som otázkou. ,,hej jednu viem, môžem?'' Spítal sa ma a pozrel sa na gitaru ktorú držal v náručí.
,,jasné... poď'' povzbudila som ho. ,,ok'' povedal a začal hrať.

,,nestačím v slovách, ladne sa pohybuješ... Nestačím v lásku... Mám ťa rád.

Si moje všetko... Môj svet moja duša ďalšia už taká nebude.

Si môj anjel... Mám ťa rád... Si narodená preto aby sme boli spolu si môj anjel mám ťa raaad''

,,tak čo na to hovoríš... Trápne však?'' Zahambene sa na mňa pozrel no ja som nevedela nič povedať.
,,bolo to krásne snáď len keby...'' Pomali sme sa k sebe blížili aby sme si dali pusu no... ,,decká podte jesť... večera je hotová'' ozval sa z prízemia mamin hlas.
Tesne vedľa seba sme zastali a pozreli sa na seba. ,,mali bi sme ísť jesť jedlo je už hotové'' navlhčila som si pery a pozrela sa naňho. ,,máš pravdu poďme lebo nám to bude studené'' odpovedal a vzdychol si.
,,mh poďme'' povedala som a išli sme dole.

----------

,,ďakujem za večeru, Kira ideš ma odprevadiť?'' Ozval sa Dávid. Ja som mykla hlavou a prikývla.
,,jasné, poď'' a zdvihla som sa od stola.

---------

,,bolo super nie?'' Prehodila som keď sme prišli dole k bráne kde mal zaparkované auto.
,,áno hlavne to ako tvojmu ocinovi zabehlo keď sme sa bavili o pohlavnóm stiku... to bolo super vtipné'' pri tej myšlienke som sa začala smiať. A on sa kumne pridal. ,,a odkedy vieš hrať na gitare?'' spítala som sa keď som chytila druhý dych. ,,ja od siedmich'' odpovedal. ,,a ešte viem hrať na flétnu a klavír'' pridal k odpovedi.
,,nechcem sa chvastať ale čo narobím'' začala som sa smiať. ,,dobre ja idem, caw'' otvoril dvere od auta a už chcel nastúpiť ale... podišiel kumne jednou rukou ma objal okolo pása a dal my pusu.
Keď ma pustil išiel k autu a nasadol doň. ,,bola tam tvoja mamina'' otočila som sa a nikto tam nebol. ,,ale veď tam nikto...'' Otočila som sa naspäť a ukázala som rukou dozadu no keď som sa otočila naspäť Dávida som už videla v diaľke.
,,nebol...'' Dokončila som vetu a išla naspäť hore.

---------

Keď som vyšla zo sprchy nikoho som nemala v hlave len jeho. Aby som prišla na iné myšlienky pokúsila som sa zaspať.

...to nie nie a nie to nemôže biť pravda...
,,ja som sa zaľúbila!'' Vykríkla som.

Popisok:
Toto je asi moja najdlhšia časť akú som kedy napísala. Tak dúfam že som vás neunudila k smrti. A tá pesníčka hore ma inšpirovala na tie slová ktoré sú v tej kvázi "pesničke" čo spieval Dávid pre Kiru... Tak ak chcete môžte si ju vypočuť.

768 slov

Čierny A Bieli Časť 1 KamarátWhere stories live. Discover now